HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: játék projekt

24 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr745165071

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.03.24. 15:45:55

Ismét egy remek SWOS videó. Attól a lottó reklámtól kész voltam. :D
Erősen reménykedem benne, hogy ugyanúgy eltaláltad ennek a magyar-török összecsapásnak is a végeredményét. Szerintem nem lenne magyar ember, aki nem írná alá ezt az eredményt.

BTW nekem sietett a kommentár a képhez képest, nem tudom, hogy az én készülékemben van-e a hiba.

bioLarzen 2013.03.26. 06:25:38

Freddy, ha ez is bejön, mint az őszi török meccsed, oltárt állíttatok neked :)

bio

bioLarzen 2013.03.27. 06:25:41

Mészáros ismét a kezdőben...

Halleluja...

bio

BoKK 2013.03.27. 18:11:17

Na meg van az 50 000 követő! Videót ide mihamarabb :)

bioLarzen 2013.03.27. 18:12:15

... és valóban, Mészáros ezúttal sem okozott csalódást...

És az a hatalmas mázlija (és így a miénk is), hogy eléggé impotens csatársorok ellen bénázott végig két meccset - így "csupán" pár pont ment el rajta az elmúlt két meccsen. De majd Hollandiában... Egy Van Persie/ Van Der Vaart csatárduó 5 bénázásból nem 1 gólt szerez, hanem ötöt...

Na mindegy, megvan legalább az egyik pont. Így is bravúr kell Romániában (ha ott kikapunk, gyakorlatilag buktuk a 2. helyet, mert akkor a románoknak még egy vereség is belefér (mert mi gyakorlatilag tény, hogy bukunk Hollandiában), akkor is előttünk végeznek (Andorrát és otthon az észteket vélhetően nagyobb erőlködés nélkül verik - a törököktől akár ki is kaphatnak)

Sajna iszonyat sokat rontott a helyzetünkön az a pénteki gól a 92. percben... ha az nem lett volna, egy iksz is simán elég lenne Bukarestben, sőt, még egy vereség sem lenne automatikusan katasztrófa. Így meg, sajna győzelem kell majd. A törökök elleni produkcióból kiindulva, erre nem nagyon lesz esélyünk. Ezzel a védelemmel, ilyen "csak ússzuk meg a meccset" típusú túlélésre játszani... Esélytelen. Tegnap is, ahogy támadtunk egy kicsit, rögtön volt lehetőségünk. Aztán beálltunk bekkelni, kaptuk is a gólt - de előtte is, vagy 20 percig úgy játszottak velünk jumurdzsákék, mintha Andorra ellen játszottak volna... rossz volt nézni. Aztán, mikor hátrányban voltunk, elkezdtünk előrefelé játszani - és lám, rögtön megint lett helyzetünk meg gólunk... ere mit csinálunk? Ugyanúgy visszaállunk és öljük a játékot, teljesen magunkra húzzuk az ellenfelet...

gondolom, mindenki emlékszik, amikor az eb-selejtezőn kint Hollandiában bátran játszottunk, és nem bekkelést, hanem előrefelé, hogy megleptük vele őket. no, Romániában is valami hasonlót kéne - de előre látom, hogy ott is bekkelünk majd, amíg ikszre áll a meccs (holott az egy pont sem valószínű, hogy a végén elég lesz a 2. helyhez, hisz, míg ők győztek Törökországban, mi csak ikszeltünk, vagyis hátrányban vagyunk velük szemben, ha otthon ők is megverik a törököket), és csak akkor kezdünk el támadni, ha hátrányban vagyunk. márpedig, ilyen védelemmel csodaszámba menne, ha kihúznánk kapott gól nélkül...

Így, dióhéjban ez jutott eszembe :D

bio

freddyD 2013.03.27. 18:12:34

@bioLarzen: Ezt így ahogy van aláírnám :D

bioLarzen 2013.03.27. 21:57:05

@freddyD: Az a szomorú, hogy amikor majd megint eldől, hogy most sem jutunk ki, lesz egy csomó csalódott meg felháborodott ember - mintha fair elvárás lett volna ettől a csapattól a kijutás...

A helyzet ezzel szemben sajna az, hogy még a 2. hely is hatalmas bravúr lesz - és azzal csupán a pótselejtezőt harcoljuk ki, ahol olyan csapatokat is kaphatunk, mint a franciák vagy a svédek... Da, sajna most sokan hiszik azt, hogy bármiféle esélyünk van kijutni - így majd tele lesz megint a magyar kibertér anyázó "szurkolókkal", amikor matematikailag is kiesünk majd...

Ahelyett, hogy azt látnák, hogy végre van egy csapatunk, amelyik tud nagyjából rendesen játszani...

bio

The Sentinel Warrior 2013.03.28. 19:15:49

Remélem ez tényleg így lesz.

Terrordrone 2013.03.28. 19:16:03

@bioLarzen: Félig-meddig egyetértek, de az hogy egyáltalán nincs esélyünk kijutni elég hülyeség, hiszen akkor nem lennénk a második helyen, a törökök meg egyre jobban felszívják magukat és ezeket a románokat elverhetik szerintem.

bioLarzen 2013.03.29. 12:30:41

@Terrordrone: OK, valóban kicsit túl sarkosan fogalmaztam... Az tényleg nem igaz, hogy semmi esélyünk kijutni. Inkább azt kellett volna írnom, hogy "sajna most sokan hiszik azt, hogy JÓ esélyünk van kijutni".

De amúgy az, hogy most második helyen vagyunk, nem jelent annyit, amennyit sokan bele szeretnének látni: míg például mind a törökök, mind a románok játszottak már Hollandiában, mi még nem. Nekünk még 2 olyan idegenbeli meccsünk van, amin per pillanat nagyobb esélye látszik a vereségnek (Hollanida, Románia), mint a pontszerzésnek, neadjisten győzelemnek, a románoknak már nincs ilyen meccsük (ők már csak Andorrába utaznak), a törököknek is csak egy (Románia).
Amíg mi minden riválisunkhoz utazunk, a románok minden riválisukat fogadják.

Szóval, esély természetesen tényleg van - de azért azt nem mondanám, hogy nagyon sok...

(Persze, ezt nem "ellened" mondom, ilyet te sem állítottál.)

bio

Robb20 2013.04.01. 19:26:14

@bioLarzen: Szerintem a hollandok elleni meccs nem jó érv a kijutási esélyek ellen. Mégpedig azért nem, mert a hollandok úgyis megvernek mindenkit oda-vissza, tehát az ellenük játszott meccsek irrelevánsak. Ugyanilyen alapon az Andorra és Észtország elleni meccsek is, hiszen azok meg kötelező győzelmek mindenkinek. Szóval csak a magyar-török-román hármas egymás elleni eredményei döntik el, hogy kié lesz a 2. hely. Úgyhogy, ha nem kapunk ki a románoktól és a románok nem verik el a törököket, akkor megvan a pótselejtező. Ez azért elég jó esélynek számít szerintem.

bioLarzen 2013.04.02. 17:34:37

@Robb20: "Mégpedig azért nem, mert a hollandok úgyis megvernek mindenkit oda-vissza"

Ez könnyen lehet - de egyáltalán nem 100%: az EB-selejtezőkön is ezt mondta mindenki - aztán az utolsó fordulóban mégis kikaptak Stockholmban. Akkor már rég kijutottak,a svédeknek viszont nagyon fontos volt a meccs. Potenciálisan ugyanez a helyzet állhat elő most is, amikor az utolsó fordulóban Törökországba mennek: ha a törököknek sikerül győzni Romániában, mi meg döntetlent játszunk ott, a többi meccs meg papírforma-eredmény lesz, akkor az utolsó fordulóra úgy érkezhet a három csapat, hogy a török állnak a 2. helyen 16 ponttal, nekünk 15 pontunk van, a románoknak 14. És ekkor a törököknek nagyon is lesz motivációjuk: ha megverik az amúgy már motiválatlan hollandokat, megvan a pótselejtező.

No, persze, az akkori svédek erősebbek mint a mostani törökök, de manapság a klubok elég nagy nyomást gyakorolnak a válogatottakra, hogy a tét nélküli meccseken lehetőleg minél kevesebbet játszassák a kulcsjátékosokat. Tehát, könnyen lehet, hogy a hollandok nem is a legerősebb csapattal utaznak Törökországba...

bio

Robb20 2013.04.03. 17:42:02

@bioLarzen: De a törököknek ott muszáj lenne nyerni és a mostani törököket tényleg nem kéne az akkori svédekkel összehasonlítani, főleg hogy azok a sokkal jobb svédek is csak szűken nyertek. És ugye azzal még nem is számoltunk, hogy egyáltalán nem biztos hogy a törökök elverik a románokat, mi is elverhetjük őket odakint, szóval elég sok a számunkra kedvező eset, úgyhogy nem győztél meg arról, hogy nincs jó esélyünk :)

bioLarzen 2013.04.04. 06:10:34

@Robb20: OK, én csak arra reagáltam, hogy szerinted "a hollandok úgyis megvernek mindenkit oda-vissza".

hogy mi biztos meg mi nem - ha ezt előre meg lehetne mondani, nem létezne totó meg tippmix...

bio

Robb20 2013.04.04. 17:23:31

@bioLarzen: Igazad van semmi sem biztos, de most azért reménykedem a papírformában :)

bioLarzen 2013.04.05. 17:54:06

@Robb20: Sajna, az nekünk nem jó - mert akkor kikapnánk Romániában, és akkor max a 3. hely jöhet.

No, persze, szerintem az se lenne csalódás.

bio

Robb20 2013.04.06. 21:13:07

@bioLarzen: Egy hellyel vannak előttünk a FIFA világranglistán, úgyhogy a döntetlen simán papírforma velük szemben szerintem.

De akkor legyünk qrva precízek, ez esetben csak a 45. törökök és a 31. románok meccsén nem reménykedem papírformában.

bioLarzen 2013.04.07. 06:53:04

@Robb20: Azt a ranglistát szerintem azért ne vegyük már komolyan... Jelen pillanatban ezen a listán például Portugália Hollandia előtt van. Ha láttad mostanában, milyen teljesítményt nyújt a két csapat, akkor, gondolom, te sem feltétlenül gondolod helyesnek ezt a sorrendet - finoman szólva...
A csoportjában jelenleg 5. helyen szerénykedő Norvégia - akik legutóbb pölö Albániától kaptak ki Oslóban... - 29. a listán, míg az őket megverő, és per pillanat a csoportban kettővel előttük lévő Albánia 64...
A C. csoportban 3. helyen álló Ausztria a ranglistán 79., míg az egy meccsel többől ugyanannyit szerző Írország 40.

Arról nem is beszélve, hogy miként vehető komolyan egy olyan lista, ami olyan csapatokat hasonlít össze, akik vagy 10 éve nemhogy egymással nem játszottak, de még közös ellenfelük is alig volt... Mi alapján mondhatná pölö bárki is felelősséggel azt, hogy Magyarország a 32. Bolívia pedig a 37.? Mi alapján vagyunk jobbak náluk?

Szerintem komoly szakember azt a listát nem veszi komolyan - mert nehéz is. A tavalyi EB előtt például mind a lengyelek, mind az ukránok nagyot estek a listán - mert házigazdaként nem játszottak selejtezőket, így nem jöttek a pontok. Úgy lettek tehát "gyengébbek", hogy nem is játszottak, csak barátságos meccseket. Tiszta sor...

Ezzel, persze nem veled vitatkozom, hanem a lista hasznosságával.

bio

Robb20 2013.04.08. 17:12:18

@bioLarzen: Ezt értem, szerintem is kuka az egész lista, csak ha nem innen, akkor nem tudom honnan veszed, hogy a románok ellen papírforma, hogy kikapunk.

bioLarzen 2013.04.09. 16:48:03

@Robb20: Leginkább két dologból: egyrészt a mostani keretek erősségéből - ami persze egyrészt szubjektív, másrészt nem feltétlen túl informatív a szeptemberi keretekre nézve, másrészt abból, hogy az itteni meccs döntetlenje sajna jogos volt - és, ha itthon nagyjából egálra voltunk jók ellenük, akkor kint papírforma a bukta.

Persze, egy galaxisban nincs a hollandok elleni papírforma-buktával, ez tény :) Sőt... azt mondanám, hogy Romániában kb, annyi az esélyünk, mint Törökországban volt - úgyhogy miért ne jöhetne össze ott is egy döntetlen?

(Persze, azzal sem lennénk ki túlzottan a vízből - mert ha a románok verik utána a törököket - szintén otthon - akkor úgyis előttünk végeznek (azzal számolva, hogy a letteket és Andorrát mindenki veri), ha pedig döntetlent játszanak velük, akkor pontazonosság, ott meg bármi lehet. Ezzel együtt előre aláírnám az ikszet.)

bio

Robb20 2013.04.10. 17:04:15

@bioLarzen: Ha abból indulok ki, amit itthon láttunk a románoktól, hát attól nem kell megijedni, legalább olyan szarok voltak, mint mi. Szóval kb. ugyanerre számítok odakint is. Törökországban lefociztak minket, mégis jók voltunk egy döntetlenre. Ha csak egy kicsivel is jobban játszunk Romániában, akkor el is lehet kapni őket.

bioLarzen 2013.04.11. 17:39:33

@Robb20: Hát, legyen igazad ;)

bio
süti beállítások módosítása