HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr15213768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.10. 17:04:14

Ez jó volt! :D Amúgy ez nem csak a 3. kivágott jelenet volt? Mert akárhogy keresgéltem, eddig csak 2 kivágott jelenetet találtam és aztán rögtön jön a negyedik. Nem kötekedni akarok, csak megjegyeztem.

Sakktanár 2013.04.10. 22:20:41

Hahhahahahah DÖRZSÖLI !!!

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.10. 22:20:43

@freddyD: Értem. Pedig akárhol néztem, csak hármat találtam. Mindegy, jó tudni ezt is. :D

pokol János 2013.04.13. 18:51:32

Nem tartozik ide, de mégis vicces egy kicsit. Megnéztem a fentebb belinkelt videólistán az első filmbarátok podcastet.

Pont az Oscar volt a témája a kivágott jelentnek, és mint ahogy tudjuk a Ben Affleck rendezte Argó akció nyerte a 2013 as legjobb film kategóriát. Az első podcastben a szintén Affleck által rendezett Tolvajok városáról volt téma, és ha jól hallottam akkor pont Blacksheep említette meg, hogy nem csodálkozna ha már valamikor elismernék, és díjaznák a munkáját. Tá-dám kicsivel több mint 2 évre rá, meg is kapta az Oscar-t.
Jól rá hibázott, bár ami érett, az érett. :)
süti beállítások módosítása