HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Újra elővettem régi szerelmemet az NHL 95 játékot és bár a kapusok általában elég gyengék, de néhe összehoznak elég komoly védéseket. Ezekből mentettem el ötöt. Később jön még 5 szép gól és 10 bizarr jelenet montázs

Címkék: játék projekt

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr525221293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.14. 07:01:39

Atyaég, mekkora játék. :D Érdekes kis videó, szép védésekkel. Melyik csapattal tolod amúgy?

freddyD 2013.04.14. 07:15:35

@Powerful900: Nagyon jó kis játék. Gépet sajnos jó 15 évnyi szünet után is szarrá verem, de egymás ellen nagyon nagy élmény.

Én a kedvenc NHL csapatommal, a Dallas Stars-szal nyomom. Az NHL 94-ben még Minnesota North Starsként játszottam velük. Az sem tegnap volt

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.04.14. 18:09:29

@freddyD: Bizony, kiskoromban én is sokat játszottam vele. De ha már hokis játékok, akkor talán az NHL 2003-mal többet játszottam. Elképesztő, milyen meccseket nyomtunk a haverokkal. :D Akkor szerettem meg a Detroit Red Wings-be (Yzerman, Shanahan, Joseph, Lidström, Schneider... mekkora csapat volt) és ez a rajongás a mai napig tart, ugyanúgy figyelemmel követem a meccseiket. Titkon reméltem, hogy te is Red Wings-es vagy. :D
süti beállítások módosítása