HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #29 (2013. Június) 96 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Halálos iramban 6

-Emberrablás

-Project X

-Repo: Genetikus opera

-Apró titkok

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban ( 88 MB) 96 perc
Mediafire

FileFactory

MEGA

Csatolmány:

 

Repo - Genetikus opera trailer

Címkék: filmbarátok podcast

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr135338031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MrRaizy 2013.06.01. 11:32:34

Örülök, hogy tetszett az Apró titkok, pont ezért ajánlottam a filmet, mert ez tényleg egy igazi gyöngyszem, és hihetetlenül kevesen ismerik, indokolatlanul kevesen.

Nekem az egyik kedvenc filmem és tényleg nagyon örülök, hogy eltudtam juttatni ezt a filmet másoknak is.

Mellesleg a rendezőnek van egy másik nagyon jó filmje is, hogyha lesz időtök, akkor azt is nézzétek meg, az is nagyon tudom ajánlani.
www.imdb.com/title/tt0247425/

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.06.02. 16:22:29

Úgy látom Freddy, hogy ezek a meseszerű filmek nem igazán jönnek be neked. (Lásd: Nagy hal, Amelie)
A Nagy hal, mint ahogy már korábban is írtam nekem se jött be, viszont furcsamód az Amelie a kedvenceim között van. Néha nem tudok kiigazodni a filmes ízlésemen. :)

dzsingiszkán1227 2013.06.06. 12:35:11

Közgép, csak még nagyobb... ezen beszartam. Amúgy ők kb. olyanok, mint az alien-filmekben a cég...
süti beállítások módosítása