HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A Cinegore portál meghívását elfogadva, véleményeztem velük együtt "A legsötétebb óra" című 2011-es sci-fit.

Itt elolvashatjátok

Címkék: film

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr95353597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.06.12. 12:01:49

A Twitteren írtad:"Na, Puzsér egy interjúban azt mondta rám, hogy "Vicces". Akkor most már nekem is kedvelnem kell? :("

Sajnos nincsen Twitterem így nem tudom ott megkérdezni sajnos. :(
Melyik interjúban mondta ezt rólad Puzsér? Szívesen elolvasnám! :D

dzsingiszkán1227 2013.06.12. 17:21:07

Freddy! Tisztellek és kedvellek, elfogadom, hogy neked valamiért nem jön be Puzsér (nem igazán értem miért? csak a stílusa nem tetszik, az néha engem is felbasz, de amit mond az 90%-ban igaz, és sokszor merész kijelentései vannak!), de akkor miért nézed a videóit? :D

freddyD 2013.06.12. 17:24:24

@dzsingiszkán1227: Dehogy nézem. E-mailen kaptam meg a linket, még ki sem kellett keresnem, megírta, hogy hová tekerjek.

Amúgy a Batman röhej óta kicsit összekapta magát és biztosan mond értelmes dolgokat is, de egyszerűen a stílusa miatt képtelen vagyok 2 percnél többet nézni belőle. Mindenkit túl akar kiabálni és habzik a szája. Ez élvezhetetlenné teszi még az értelmes mondandót is

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.06.13. 11:29:04

@freddyD: Köszi freddy! :)

Amúgy én sem bírom azt, ahogy beszél, viszont ha írásos kritikákat olvasok tőle azokat mindig érdeklődéssel olvasom.
süti beállítások módosítása