HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Videósnak lenni a Youtube-on nem hálás dolog. Tele van igazságtalansággal, kettős mércével, bosszantó "fejlesztésekkel" és csak egyre rosszabb lesz. Azonban a nézők csak ott hajlandóak nézni akármit is, úgyhogy az iróniával élve, Youtube-on jelennek meg a videók a Youtube ellenszenves dolgairól.

Ennek kapcsán négy videós összefogott, hogy illusztrálja érzéseit

Dancsó Péter

KennytheOne

BenyoBoy

És én

Címkék: személyes vicces projekt elmélkedés

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr205458745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bioLarzen 2013.08.13. 18:05:19

Kíváncsi vagyok, hány egybites jön majd, hogy "fikázzátok a YouTube-t, miközben azt használjátok!!!"

Fogadjunk, hogy a videók komemntjei között lesz ilyen.

bio

Sakktanár 2013.08.13. 18:05:32

Az a baj, hogy háboroghat mindenki, de úgyse fog senki lejönni a youtube-ról. Sajnos. Olyan ez, mint a benzin. Mindenki panaszkodik, hogy egyre drágább, de azért mindenkinek tankolni kell. Én speciel le*arom a youtube-ot, soha nem megyek oda böngészgetni, van azért néhány más alternatíva (szerintem az inda se olyan rossz), csak akkor youtube-ozok, ha konkrét blogok videóbeágyazása oda irányít.

Alerstorm Pirate 2013.08.13. 18:32:53

Én amit kimondottan gyűlölök, az a youtube keresési rendszere. Egyszerűen piszkosul nem működik. Sokszor előfordul, hogy hiába írom be a pontos címet más olyan tartalmak jelennek meg az első helyeken, aminek köze nincs ahhoz amit keresek.

freddyD 2013.08.13. 18:34:10

@Alerstorm Pirate: Jogos. Arról nem is beszélve, hogy korábban keresésnél be lehetett állítani, hogy pontozás (anno még csillagozás) alapján is lehessen keresni, mostanra nem. Így a sok kamuvideó között nem találok rá az eredetire, csak miután végigkattintottam egy csomó fos spamet

bioLarzen 2013.08.13. 22:23:07

@Alerstorm Pirate: Olyan nekem is volt, hogy pontosan beírtam egy zeneszám előadóját-címét, nem találta meg. viszont, amikor ugyanattól az előadótól mást találtam, oldalt, az ajánlóban szépen kiadta nekem az először keresett számot. Megnyitottam, kikopiztam a videó címéből a számcímet, beírtam a keresőbe - és nem találta meg...

bio

P. dictus Magister 2013.08.14. 07:04:36

Ln nem szoktam videókat feltöltögetni, de nagyon sok youtube videót nézek, talán néha kicsit többet is a kelleténél. :) Ami nekem nem tetszik, hogy a youtube nagyon nyomul és mindent megtesz, hogy a felhasználóhoz minél személyre szabottabb tartalom jusson el. Ez nem feltétlen baj, de én kicsit sajnálom a régebbi rendszert amikor a related videók kifejezetten csak az éppen megtekintett videóhoz kapcsolódtak. Most meg mindenféle általam korábban megtekintett videó alapján is nyomja a képembe a kapcsolódó anyagokat. Emlékszem egy cimborámmal annak idején úgy szórakoztunk, hogy csak beírtuk a keresőbe egy általunk kedvelt zenei stílus nevét és vadásztunk az új, általunk még nem ismert anyagokra. Ez a remek móka kicsit kényelmetlenebb mióta a youtube ennyire tolakodó. A google+ fiókkal való összekötés meg egyenesen agyrém. Nem vagyok egy kifejezetten konteó hívő ember, de szerintem a youtube preferenciáim csak rám tartoznak, továbbá szerintem semmi szükség, hogy minden mindennel össze legyen kötve, elismerem kényelmes és praktikus tud lenn, de ezzel megnő a túlzott kontroll veszélye is.

Sanosuke 2013.08.14. 19:43:25

@bioLarzen: miért fikázzátok a yútúbot ?
hülyék, ha nem lenne, nem kapnátok ezért pénzt, és senki nem ismerne titeket , ha nem tetszik húzzatok el jútúbról :D

Kolonel 2013.08.14. 19:52:29

Lehet, hogy hülye a kérdésem, de ha a Youtube ilyen pocsék (márpedig úgy tűnik, az), akkor miért nem mentek át máshová?

A Channel Awesome-osok Blip-en* vannak, a Collegehumor saját videómegosztót használ, de ott van pl. a Springboard** is, vagy az, amelyiket a Nerd használta a Screwattackos időben (a nevére már nem emlékszem).

Már nincs az, mint 5 éve, hogy csak a Youtube bírja technikával a sok nézőt, vagy csak annak van embed funkciója.
Amennyire én tapasztalom (és összességében többet nézem ezeket, mint a youtube-ot), nincs velük technikai gond, és az alkotók részéről sem hallani, hogy lenne.
A reklám nem annyira zavaró, a jogvédett anyagok miatt pedig nem cseszegetnek.

Sejtem, hogy nem találtam fel ezzel a javaslattal a spanyol viaszt, de nem értem, hogy miért ragaszkodtok a youtube-hoz minden fas'sága ellenére, mikor vannak jobb opciók.

*blip.tv
**www.springboardvideo.com/home

bioLarzen 2013.08.15. 07:10:06

@Kolonel: Tudod, úgy van ez, hogy ha az ember szeret egy szolgáltatást, és ezért használja is régóta, akkor, ha az elkezd egyre szarabb és iogazságtalanabb lenni, akkor nem adja föl egyből, hanem előbb megpróbálja "megmenteni" a régi, szeretett helyet.

bio

freddyD 2013.08.15. 08:40:26

@Kolonel: Ha nemzetközi csatornám lenne, már rég máshol lennék, de magyarok 95%-ban csak Youtube-ra fixáltak. Csináltam épp elég ideig, hogy youtube-ra kiraktam egy videót, hogy új tartalom X+Y csatornán és számokkal láttam, hogy csak a TÖREDÉKE volt hajlandó megtenni azt. Egy kattintás, de mégsem akarják.

RPCJS videóim indavideón szép nézőszámokat generált, de az a blog miatt, ami naponta irtózatos adatokat generált. Nem a trailerek miatt kerültek oda emberek

Kolonel 2013.08.15. 12:05:12

@bioLarzen: a Youtube már szerintem elérte azt a pontot, hogy nagyobb az elvágyódás, mint a ragaszkodás.

@freddyD: no ezt viszont furcsállom. Még úgy is a youtube-os videót nézték többen, hogy a blogbejegyzésekbe indás videót raktál be?
(Én amúgy pont fordítva voltam, az Evel Knievel trailert láttam először, és csak majd' egy évvel később döbbentem rá, a korábbiakhoz is készült egy-egy, az epizódokat viszont mind-mind megjelenéskor néztem indán.)

Egyébként ha a Youtube-bal úgy sem kereshetsz egy fillért sem, akkor nem mindegy, hogy nem 30'000, hanem "csak" 5'000 néződ van? Esélyes, hogy pont a leírást nem olvasó, agyatlanul kommentelő réteg morzsolódna le.

bioLarzen 2013.08.15. 20:00:08

@Kolonel: "Egyébként ha a Youtube-bal úgy sem kereshetsz egy fillért sem, akkor nem mindegy, hogy nem 30'000, hanem "csak" 5'000 néződ van?"

Hát, azért ha valaki kitesz egy saját kreálméányú tartalmat a netre, akkor azért valahol csak azért teszi, hogy mások is lássák - lehetőleg minél többen, nem?

Ha te naiv festő volnál, és lehetne kiállításod a Tate-ben vagy a Nyékládházi kultúrházban, melyiket választanád? ;)

bio

bioLarzen 2013.08.15. 20:00:16

@Kolonel: " a Youtube már szerintem elérte azt a pontot, hogy nagyobb az elvágyódás, mint a ragaszkodás."

Hát, akiknek igen, azok nyilván otthagyják. Nyilván vannak ilyenek is rendesen.

bio

Freedy23 2013.08.19. 19:22:32

Én főként azért nem szeretem a youtube-ot, mert nem elég stabil a lejátszója. többször megáll, vagy nem ragál, hiába töltötte be mondjuk 5 perccel előre a videót, belepörgetek 10 mp-t és újra elkezdi tölteni…. Többször volt oylan, hogy jajj de jó, végre betöltött egy videót, kiraktam fullscreenre, és előlről elkezdte tölteni…

Vimeot sokkal jobban szeretem, mert az MŰKÖDIK. Persze youtube-ot többet használom, mert a feltöltők is többnyire ezt használják...

2013.08.22. 07:10:19

Még jó, hogy soha nem fogok oda regisztrálni. Egyszerűen kész káosz, ami ott van. Nem is csoda, hogy ennyien hurrognak miatta.
süti beállítások módosítása