HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

A végén bemutatott játék itt letölthető

Címkék: játék projekt

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr105693646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2013.12.15. 21:51:11

Azt lehet tudni hogy ki csinálta a játékokat? Valami rendes cég, vagy valami garázsproject volt? Esetleg egy darab őrült rajongó műve? Mert elég jól meg vannak csinálva, állítólag valamelyik Nerd game-t még NES kártyára is kiégették, ami nem is tudom hogy lehetséges. Volt bennük munkaóra rendesen, az biztos.

ldani7492 2013.12.15. 21:51:14

Billentyűkiosztás: alt+shift? az átállítja a billentyűzetedet angolra, vagy ha nem jó, akkor a tálcán állítsd át :)

2013.12.16. 17:58:40

Én tudom! A Deathbringer videóban használtad azt a böfögés hangeffektet!
Gratula a 90000 követőhöz! Hát ja, ilyen csaló játékkal ritkán találkozik az ember. Semmi pénzért nem próbálnám ki. Főleg, hogy tényleg ilyen billentyűzetkiosztással.

Capowne 2013.12.17. 19:39:39

Nagyon tetszett a videó, főleg hogy megemlítetted ezt a régebbi AVGN játékot is. valahogy el is feledkeztem róla, és tényleg óriásit dobott rajta hogy a nerd végig kommentálta az egészet. Ennek az új játéknak a koncepciójába megértem hogy nem fért mondjuk bele, mert maximálisan arra törekedtek hogy a képi világ mellett a hang effektek is a régi játékok minőségét hozza... bár ezen az egy ponton szakíthattak volna a törekvésen, mert a nerd kommentárja óriásit dobott volna ezen is. Bár a szövegbuborékos írásokat etől még a nerd hangjával a fejemben olvastam természetesen :D
Én viszont erre a játékra valahogy nem tudok haragudni. Persze nagy részben a retro érzés miatt, mert én ezeken a játékokon nőttem fel, és emiatt sokal inkább furcsa nekem a mai játékok könnyűsége, mint ennek a nehézsége. Azért azt nem tagadom, hogy néhány pályán (főleg az utolsóknál) már erős túlzás az a szivatás amit a játék művel velünk, de még akkor is úgy voltam vele, hogy az AVGN széria részét képezi hogy elpattanjon néhány halyszálér az ember agyában, és engem kárpótolt a sok unlockolható karakter, meg achivementek (meglepően hamar összejött mondjuk az "ASS!" című, ami 100 halálért jár :D).
De egyébként maximálisan megértem ha ez a játék valakinek nem tetszik, főleg ha amúgy se nagyon kedveli az ilyen oldschool platformer játékokat, és miután kipróbáltam controller nélkül, én is egy elég tisztességes kéztőgörcsel lettem csak gazdagabb xD

nagymate17 2013.12.24. 08:52:41

100 ezres projektről van már elképzelés? :)

freddyD 2013.12.24. 08:56:22

@nagymate17: Van, de még kétséges, hogy az lesz

Sakktanár 2013.12.28. 09:19:00

FreddyD, amúgy ha akarsz még játszani a játékkal görcs nélkül, akkor a következőt tedd:
Van a Windows tálcán a bal sarok környékén egy "HU" írás. Arra jobb egérgomb, beállítások, és a fölső panelt legörgetve kiválaszthatod az angol nyelvet, és alkalmazod. Ekkor a Z és az Y helyet cserélnek, így kényelmes lesz a játék. (Csak utána ne fejeltd el vissyaállítani :D)
Bár ahogy a videóból kivettem, görcs ide vagy oda, annyira nem jött be neked a játék.
süti beállítások módosítása