HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: filmbarátok podcast

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr535718467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2013.12.31. 13:53:52

Hármat elsőre felismertem.

2014.01.01. 08:50:11

Gratulálok Freddy, sikerült egy Stalin subway 2t összeállítanod. Ez szerintem piszoknehéz!!!! Lehet azért, mert egy csomó filmet nem láttam a 15ből, de persze azért a játék kedvéért természetesen megpróbálok annyit kitalálni, amennyit lehetséges. Eddig egyet azonnal felismertem, egyet meg egy kis segítséggel, de sikerült. Még van idő, de nem hiszem, hogy tőlem fogsz megoldásszerűséget kapni, maximum legközelebb elküldöm a tippjeimet.

Sir David Bówli 2014.01.03. 06:49:57

Hát, srácok, egy. Szerintem nem indulok a megmérettetésen... :-D

Alerstorm Pirate 2014.01.03. 22:13:54

Hát nálam az a helyzet hogy 8-at csont nélkül kitaláltam és lehet ,hogy a többit is kitalálnám ha megerőltetném magam. Ugyan akkor megnéztem a nyereményeket és 1 filmet leszámítva a B13 (amit ugyan láttam már) minden film megvan. Igazából ezért nem fogok indulni a nyereményjátékon mert nekem fölösleges, hogy 2X meglegyenek azok a filmek amik már megvannak, a másik dolog másoktól meg nem akarom elvenni a lehetőséget a jutalomtól.
Szóval ezért nem fogok indulni a jutalmakért.
süti beállítások módosítása