HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #43 (2014. Január) 164 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Nyereményjáték megfejtés
-A Wall Street farkasa
-12 év rabszolgaság
-Időről időre  
-Carrie (2013)
-A nagy balhé  
-Mars - Az utolsó napok
-Searching for Sugar Man
-Taxidermia 



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (150 MB) 164 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Taxidermia szimbolizmusa elmagyarázva

Címkék: filmbarátok podcast

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr925755131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sakktanár 2014.01.14. 17:54:31

Az időről időre szerintem is egy igen jó film volt, csak találtam benne ellentmondásokat, tudom, nem illik belekötni semmibe, főleg ilyen témánál, de azért két dolog mellett így sem tudtam elmenni.

SPOILER SPOILER SPIOLER

1. Kiderül, hogy a gyerek születése előttre nem szabad visszamenni, mert megválltozik a gyerek. De valahogy mégis vissza tudta válltoztatni utána a gyereket az eredetivé, csak emiatt nem befojásolhatta a múltat. Tehát elvileg "kirándulni" így is mindig visszamehetne, nem? Nem értem miért kell lemondani az apjáról a végén.

2. Amikor az apjával az utolsó utazásra mennek, egy utolsó apa-fia napot leélni, (jócskán a múltba) akkor sem válltozik semmi, pedig bőven a gyerek születése előttre mennek vissza. Tudom, mondja is az apja, hogy "ha óvatsak leszünk, és nem válltoztatunk semmin, nem lesz baj", de bővebben nincs megmagyarázva.

Bár lehet hogy ezek csak szőrszálhasogatások, nekem így is nagyon tetszett a film.

szantochris 2014.01.15. 21:14:54

A wolf of wall street-el kapcsolatban érdemes megnézni szerintem ezt az interjút, tök érdekes, hogy már 7 éve dolgoztak ezen a filmen, el nem merem képzelni hány óra jelenetet vettek fel, ha ez volt a végső változat amire le tudták rövidíteni.

www.youtube.com/watch?v=nCbrN6svWRw

szantochris 2014.01.15. 21:15:08

Amúgy rohadtul érdekelne, hogy ugye gondolom kellett valami jogdíjat fizetni a Belfort-nak vagy bármi, hogy az mennyi lehetett körülbelül? Mert ez az ember, ahogy leülte a két évét, utána is megvan a rengeteg dollármilliója, amiből ma is vígan él, és igazából ez a film - akármilyen seggfej karakter is a valóságban - biztos baromi jól jött neki anyagilag is

szantochris 2014.01.15. 21:15:20

Előre is bocs, hogy nem sikerült egy hozzászólásba sűrítenem ezeket :D

Szóval még az Oscarral kapcsolatban annyit mondanék, hogy Di Caprio évek óta nyújt olyan alakítást, amivel megérdemelné, de ha most nem ő nyer - és hát szerintem most sem fog - akkor az idei évben nem tartanám ezt olyan igazságtalanságnak. Bár biztosra veszem az 12 év rabszolgaság főszereplőjének győzelmét, én azért nagyon szorítok Daniel Brühl-nek a Rush miatt, neki kéne idén nyernie

FaKe.beL1eVe 2014.01.16. 18:22:42

A korhatár besorolás kapcsán az elég érdekes, hogy az ultraerőszakos Dredd DVD borítóján is ott virít a 16-os karika.
Meg ami még furcsa volt, hogy a Gravity 12-es besorolása ellenére azért mutattak premierplánba egy kilyukasztott emberi fejet. Mondjuk az csak egyszer volt jelen a filmben..

P. dictus Magister 2014.01.17. 07:27:08

Meghallgattam az új podcastot és természetesen most is hozta a szokásos, magas színvonalat. A Taxidermia egy emlékezetes filmélményem, hasonlóan a nép akaratától szenvedőkhöz, magamtól én sem néztem volna meg, az akkori szobatársaim ültettek le, hogy nézzem meg a filmet. Nem bántam meg, hogy megnéztem, annak ellenére, hogy nem vagyok kifejezetten oda a művészfilmekért. A belinkelt metanarratívás leírás is érdekes volt. Egyszer igazán csinálhatnátok egy magyar filmes különkiadást, meghívhatnátok magatok mellé még pluszba a Dancsó Petit, és bemutathatnátok a kedvenc magyar filmjeiteket. :)

MargieM 2014.01.17. 23:10:29

@Sakktanár: de megválaszolják.

SPOILER

Posyt úgy szerzi vissza, hogy visszamegy az időben közvetlen az elé, hogy elvitte a húgát a múltba, szóval eszerint az idővonal szerint ki se cserélődött a gyerek. És igen, így még járhatna vissza az apjához, de a film pont arról szól, hogy meg kell tanulni elengedni a múltat...

Az pedig, mikor visszamennek egy utolsó napra a gyerekkorába szerintem egy létező emlékük pontos újraélése, ergó ha mindent úgy csinálnak mint akkor, akkor később is minden úgy lesz, mint ahogy az út előtt volt.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.02.16. 14:29:35

én magamtól néztem meg a Taxidermiát, Freddy ha akarsz hasonlót látni, szerintem a Meztelen ebéddel tégy egy próbát, nem tudom láttad e már, de tudnak ott az amcsik is ilyen beteg dolgokat, csak akarni kell - meg Cronenberg amúgy is egy beteg állat

az időről időre egy kifejezetten fostalicska film volt Gyurcsány-Gergőkém, hidd el ha létezik olyan ember aki Al Pacinot nem szereti, olyan is van, akinek az ilyen blőd, polkorrekt faszomságok nem jönnek be :p

ez a Blacksheep se volt soha normális, nem tetszik neki a Nagy Balhé zenéje????? pont a zenéje????

a film amúgy annyira a 30-as években játszódik, hogy épp Gazdasági Világválság van, azért ennyit illene megemlíteni, a zenéjét meg annyira nem a filmhez írták, hogy 1902-ben írta a ragtime királya, Scott Joplin

www.youtube.com/watch?v=fPmruHc4S9Q

nagyon sok ismerős számot komponált, érdemes rákeresned YouTube-on, ha szereted az ilyet
süti beállítások módosítása