HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 

Címkék: személyes

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr785833196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vazzegabi 2014.02.26. 20:58:43

Álmomban sem gondoltam volna, hogy lesz még valaha új rpcjs rész. Kíváncsi vagyok, hogy így pár évvel a befejezés után milyen lesz. Sok sikert hozzá :)

2014.02.26. 20:59:11

Először is gratulálok a 100k-hoz. Ha lett volna ötletem, akkor ezt javasoltam volna, volt egy másik is, de azt hadd ne írjam le. Mindenesetre nagyon várom és természetesen elfogadom, hogy ez csak egy ilyen most az egyszer alkalom.

vilagpolgar 2014.03.08. 07:07:18

Grat a százezerhez. Nagyon nagy dolog.

3:22-nél mi történt amúgy? Elég félelmetes... :D
süti beállítások módosítása