HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

SPOILERESEN visszatekintünk (Blacksheep,Gergő,freddyD) a 'True Detective / A törvény nevében' első évadára.



A beszélgetés itt letölthető mp3 formátumban (43 MB)

Címkék: tv sorozat filmbarátok

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr505875888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2014.03.25. 05:49:56

Nem nagyon szoktam mostanság új sorozatokba belekezdeni, és témája alapján biztos nem kezdtem volna bele, úgyhogy gondoltam meghallgatom a véleményeteket a sorozatról. Nagyjából az első feléig hallgattam a podcastot, amikor elhatároztam, hogy nekem ezt látnom kell, és nem csalódtam: Ez az első évad tényleg fantasztikus volt! teljesen egyet értek benne, hogy tulajdonképpen simán fel lehet fogni egy nagyon hosszú filmnek is, mert minőségben, és tartalomban is bőven nyújt annyit.
Még külön szeretném megemlíteni azt a részt, ami bennem mély nyomot hagyott az 5. részben: amikor Marty bemegy átnézni még azt az épületet, miután megbilincselik azt a szemétládát, és kinyitja azt az ajtót. Fantasztikus volt, hogy a kamera végig csak az arcát mutatta, ahogy elborzad, és utána kirohan és egyből, kérdezés nélkül agyon lövi a pasast. Nekem attól a ponttól kezdett el szimpatikussá vállni a karaktere, és csak hab volt a tortán, hogy amikor Rust bement, és megtalálta a gyerekeket, csak annyit válaszolt Martynak, arra hogy "most mi lesz" hogy szard le, jó látni hogy van szíved.
Szóval alapvetően ez a sztori, és úgy általában minden nagyon a helyén volt, bár szerintem azért nemis tökéletes: Nekem speciel a "zöld fül" annyira nem volt légből kapott, de azt már nem igazán értettem annyira, hogy egy ilyen elmebeteg, undorító állat a mocsár közepéről hogyan volt kapcsolatban azzal a drog gyáros fazonnal, meg a haverjával, akiket a 5. részben megölnek, vagy akár azokkal a befolyásos emberekkel, akikről lehetett tudni hogy szintén benne vannak, és segítenek eltusolni a dolgot. Ezen kívül még azt is muszály megemlítenem, hogy 90%-ban ugyan tényleg fantasztikusan meg volt írva a legtöbb monológja Rustnak, és egy fantasztikus karaktert kapott, de szerintem akkoris van egy 10% ami kicsit bugyutának hangzott, például: az a 4 dimenziós kordinátarendszeres analógia a mi világunkkal egy kicsit sértette a fülemet, miután ismerem az eredeti elméletet, és eléggé esetlennek éreztem azt a következtetést amit ebből próbált kihozni, hogy "deha onnan nézve nincs idő, akkor mi ugyan azt csinálju újra és újra".... ez így csak simán tudománytalan, és nem áll jól egy amúgy tudományos számításokkal bizonyítható elmélet mellé, de ezek igazán apróságok, szóval ennyi legyen a legnagyobb bajom valaha egy sorozattal!
Szóval nagyon szépen köszönöm, hogy felhívtátok erre a sorozatra a figyelmemet, de ugyanakkor én veletek ellentétben azért nem tudnám ezt annyira jó szívvel ajánlani bárkinek... Megmondom őszintén, volt pár olyan pont, amikor komolyan elfogott a hányinger ezektől a beteg szemétládáktól, pedig azt hiszem elég erős gyomrom van, de akinek nincs elég lelki ereje az olyan témák elviseléséhez, mint pl gyerekek molesztálása, és meggyilkolása akkor szerintem inkább mégse kezdjen bele, mert komolyan sokkoló tud lenni pár jelenet ilyen téren.

AbsolutDaav 2014.04.19. 17:27:54

[SPOILER ALERT]
Köszönöm az ajánlást; a videó első öt percének hatására kedvet kaptam sorozathoz; és végig is néztem. Abszolút nem bántam meg, de a vége számomra csalódás volt. Annyira szépen, művészien fel volt építve a Sárga Király kultusza, ehhez képest az elkövetőből azt sem néztem volna ki, hogy be tudja kötni a cipőfűzőjét.
[/SPOILER ALERT]
süti beállítások módosítása