HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 

 

Update: Na igen, ezt is ott törölték. Még indok sincs. Feltöltöttem indavideóra

 

 

Update 2: Időközben meglepően rapid gyorsasággal el is bírálták fellebbezéseimet: A Podcastet visszaállították, a fenti videót nem. Szintén Spam,Scam indokkal. Nevetséges

Update 3: A semmiből hirtelen a Tube videóm újra aktív. Holott elutasították a fellebbezésem... Csak azt vettem észre, hogy újra érkeznek kommentárok. Teljes rejtély számomra ez, mindenesetre ha nem programhibáról lenne szó és valamilyen magyar fejes közbeavatkozásának köszönhető ez, akkor köszönöm neki,hogy korrigáltatta ezt a nevetséges helyzetet.

Címkék: személyes

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr536144001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jorus 2014.05.10. 06:41:05

Szerintem a kis trollod szórakozik a jelentgetéssel. Az is elképzelhető, hogy ez a beteg elme több fiókot regisztrált kizárólag azért, hogy ezzel szórakozzon. Ijesztő ez valahol.

freddyD 2014.05.10. 06:53:50

@Jorus: Csinálja, de elvileg nekik szűrniük kéne, hogy valós-e egyáltalán. Basszus, hogy nem járnak utána semminek?

Erős Dávid 2014.05.10. 12:22:32

Ha ekkorra "gondot" okoz ennek a szerencsétlen cégnek egy videó amin csak beszéltek a sorozatról, hogy egyáltalán foglalkoztak vele, akkor miért nem tiltják le a teljes sorozatot YT-ról?

Khon 2014.05.10. 19:40:46

Én sem csipem gugelékat.
Már hónapok óta nem használom a paypal-hoz csatolt g-mail fiókomat sem. Na nem azért mert nem akarom, hanem mert egyik nap gondolt egyet és nem hajlandó többé beengedni a saját fiókomba, a jelszó megadás után amig meg nem adom a telefonszámomat. Mert hogy állitólag szokatlan helyröl próbálok belépni (holott jól tudom, hogy évek óta változatlan az ip-m..)
Hát elbaszták, mert nem fogom.
Nekem csak egy szaros email fiók kell, nem akarok semmilyen felesleges infót az orrukra kötni.. föleg nem ugy hogy zsarolnak.
Persze csak a saját biztonságom érdekében nem engednek belépni és kérik a privát adataimat... hja..
Mi lesz a következő? A személyi számom? Vagy mindenki veheti az usb-s ujjlenyomatolvasót különben nem lesz emailezés? Email!! Aminek egyszerüen kellene mennie! Erre többet baszakszok vele mint 10 évvel ezelött!
Tököm tele van ezekkel. Már az is frusztrált mikor még csak új fiókot nem engedett létrehozni mobilszám megadása nélkül, de hogy kizár a saját fiókomból az már beteges. Irtam is nekik, hogy majd én eldöntöm kell-e nekem többlécsős azonositás, de le se szarták.
Próbáltam bejelölni, hogy nincs telefonom és másféle ellenőrzést kérek. Na azt töltse ki az összes gmail alkalmazott! Ilyenek vannak, hogy: napra pontosan mikor léptem be utoljára, mikor hoztam létre a fiókot, név szerint kikkel váltottam utoljára e-mailt és mikor??!! Értitek, emlékezzek már vissza a kinai fickó nevére akitől ebayen vásároltam! Nevetséges.
Azóta már a yahoo is ezt csinálja, meg a live is. Az AOL még nem szerencsére.

sakkos 2014.05.10. 22:14:07

Kezdem azt hinni, hogy az internet aranykora lezárulni látszik. Mármint, az a fajta szabadság, amit eddig megszokhattunk. Most már a legtöbb nagy oldal kezdi a szarakodást, az elnyomhatatlan reklámokat, a kis oldalak pedig like-vadász hadjáratba kezdtek. Reálisnak látom, hogy idővel tényleg sokkal kötöttebb lesz a netezés, sokkal több lesz a reklám, komplett oldalakat nem nézhetsz majd meg, ha le nem közlik előtte a kis reklámjukat, persze ez hirtelen elég lehetetlennek hangzik, de a csírája már szemmel látható. Ugyan úgy, mint annak idején a videójátékoknál is hatalmas gyártói szabadság volt, (atarira pl szabadon gyárthattál játékokat, és piacra is dobhattad) azt is megszigorították éveken belül, attól félek, a netezést is idővel meg fogják változtatni... Mert megtehetik... Ez nem olyan mint a TV, ahol ha szar az adás, akkor netezel... Ha a netet ellehetetlenítik, akkor aztán mehetünk újságot venni, vissza szépen a kezdetekhez.

Sanosuke 2014.05.11. 16:55:04

ha ezt egy troll csinálja, nem lehet ip cím alapján megkeresni ?
és kicsit orrba vágni, szerintem utána leállna :)

Andrew Melt 2014.05.13. 05:47:32

Én mindig azt érzem hogy van egy erre specializálódott ember akinek megengedi szabadideje és "szaktudása" hogy napról napra jelölgesse az összes videódat különböző fiókjaival. És el tudom képzelni hogy miközben járja a videókat csupa alantas gondolat vezérli őt "ez a Freddy féreg... játékok kritizálásával lett híres. Egy csúszómászó aki nem alkot csak kritizál és sír hogy mennyire szar a Wanted Guns és a Heat Of War."
Mert egyébként csak a youtube még egy olyan audiovizuális tartalomért sem tiltana le ami éppen a youtube vagy google erkölcsrendszere ellen irányulna keményen. Erre utal az hogy azonnal visszaállították a videódat, mert valószínűleg kiderítették valaki több fiókkal szabotálja a te csatornádat. A google mostani rendszere többszörösen támogatja a trollkodást hiszen ha letilt valakit az ember, ő még ugyanúgy tud kommentelni, több csatornája lehet fél perc alatt és ehhez hasonlók.
Egyébként nagy videósoknak ezzel számolni is kell, hogy nagy komment szám meg az egyéb kényeztetés mellett a boksz kesztyűt sem árt az asztal alatt tartani.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.05.15. 17:04:42

@sakkos: én ezt akkor gondoltam így, amikor agyoncsapták a Meguploadot... dee szerintem ez megállíthatatlan

Megaupload helyett lesznek más megosztók, én naponta egy reklámmal se találkozok (az adpblock plus & pro egész jól dolgozik :D)

a like vadász oldalak hatvanötezredik vicces képe pedig már nem érdekel hála a jó istennek

@Andrew Melt: lehet, bár én magamból indulok ki, és akkor inkább a Szirmai kapjon egy ilyet :D

sakkos 2014.05.22. 19:29:30

@scal: Én a legtöbb "népszerű" youtube-os videó előtt rendszeresen látok reklámot, (pl Dancsó vieói előtt gyakran) ahol esetleg más csatornákat reklámoznak (pl valami idegesítő katonaruhás, fegyveres nőt rendszeresen) amit öt másodperc szenvedés után tudok csak elnyomni. Indavideo is elkezdte ezt a baromságot videók elején, a dailymotion meg egyenesen katasztrófa, bizonyos videók KÖZBEN is berak 10-15 másodperces reklámokat, amit nem tudsz átugrani, ráadásul olyan szar az a rendszer (bár lehet hogy a netem szar), hogy csomószor lefagy a reklám után maga a videó. Ezek baromi idegesítő dolgok, és csak remélni merem, hogy nem fog tovább fajulni.

Pampalini13 2014.05.23. 06:41:57

@sakkos: Nem csak neked szól de szolgáltató jelleggel én is ajánlom az adblock alkalmazás telepítését. Én firefoxot használok, de van a chromehoz is, megkockáztatom még az explorerhez is csináltak már. Lényeg a lényeg fel kell telepíteni és szarni a reklámokra.

Th0r 2014.06.02. 05:18:55

@sakkos: nekem ha 5 percnél hosszabb a vidi, már a közepére is rak a tube egy reklámot, amit már átugrani se lehet, meg a végére is, bár azt kiixelem.

ha pedig 15percnél is hosszabb a vidi már 5 reklám van, elején, 1/3 fele 2/3 vége és egyre idegesítőbb,
amikor még csak sima reklámment, még ugy volt az ember, h tv-sedik és kész, de mostanság már nem is sima reklám, haanem a hypolt tubecelebek menne... amikor már 3x tolja az arcodba egy videoban a pewdipayt már aföldet csiszolom.

Az addblockplus meg csak az első reklámot szedi ki, de azt se mindig :(

am FreddyD csináld azt, mint Blackshipék, felrakod vminormális hangmegosztora, és kiraksz egy 10ms es képet tubera h uj rész, link a leírásban
süti beállítások módosítása