HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Csöppet kaotikusabb lett, mint gondoltam, de lehet pont ettől lett olyan szórakoztató

 

Címkék: projekt

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr846289486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kandras 2014.06.09. 10:56:21

Nekem egyre határozottabban úgy tűnik, hogy Dancsó poénra veszi a játékot, Freddy viszont véresen komolyan és mindenképp nyerni akar.
Amúgy ez szerintem egy nagyon jó hangulati elem, szóval ha szándékos, akkor gratula hozzá, ha nem az, akkor Freddy emlékeztet a gyerekkori önmagamra, én is mindig túlságosan is nyerni akartam a társasjátékokban. :)

szemétpasi 2014.06.09. 16:16:17

Ezen meghaltam :D Főleg az tetszik ahogy Dancsó halál komoly arccal ül és csinálja.

bioLarzen 2014.06.10. 05:50:15

Amúgy... nem elképzelhető, hogy ez a játék tényleg élvezhető - bizonyos véralkoholszint felett? Mert józanul... hát...

bioLarzen 2014.06.10. 05:50:17

Egy dolgot nem értek: ez mennyiben 99 forintos?

Sir David Bówli 2014.06.11. 05:57:05

Nem is gondolná az ember elsőre, hogy valójában milyen kutya nehéz ez a játék, pedig bizony az.

2014.06.12. 17:47:14

Urak! Miért nem lehetett ezt játszani szavakkal? Úgy is elég kihívó. :) Remélem Peti összeszedi magát és lesz még min izgulni év vége felé. :)
süti beállítások módosítása