HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

 

Címkék: projekt

15 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr226666187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sakkos 2014.09.03. 18:28:44

Sáfár mint legtöbbször, most is főszerepben :D Vajon tényleg ilyen jó kapus volt annak idején? Én már csak a Királyos időkre emlékszem.

freddyD 2014.09.03. 18:30:49

@sakkos: Most vonult csak vissza, többnyire az osztrák ligában védett. Jó kapus volt, főleg a vonalon óriásiakat tudott hárítani.

Aztán jött a Jugoszlávok elleni pótselejtezős fiaskó, ami sajnálatos módon kettétörte válogatott karrierjét. Holott nem rajta múlt

bioLarzen 2014.09.04. 05:57:06

@sakkos: Sáfár jó volt. Kapusból hál' istennek általában jól el voltunk engedve, akkoriban is voolt pár válogatott szintű.

sakkos 2014.09.04. 05:57:12

Hát ez azért szomorú... Most hogy leírtad, én is utánanéztem, valóban a 1-7-es nagy bukta utántól hanyagolták, pedig még csak 23 éves volt akkor... Tipikus magyar gondolkodás egyvalakit hibáztatni egy nagy fiaskó elszenvedésekor, Brazília is kikapott 7-1-re idén, mégis micsoda badarság lett volna kizárólag Júlio César-t hibáztatni emiatt.
Mindegy, a lényeg, hogy legalább ezek a selejtezős videók tovább viszik a nevét :)

Pampalini13 2014.09.04. 19:05:02

Mindig rácsodálkozom a selejtezős videók zseniális retró hangulatára, a reklámok, a bemondónő, hát komolyan mondom mind kurva jó. Nem vagyok futball fan, nem játszok a fifával sem a PES-sel vagy mi a tökömmel, de lelkesedni nagyon tudok és pont ezért érint érzékenyen a jelenlegi magyar foci siralmas helyzete. Véletlenül egy teljesen más családi ügy folytán pont a megnyitó estéjén az üllői úton tartózkodtam, láttam a tömeget, láttam a gripeneket, hallottam a szurkolók hangját és annyira szar volt belegondolni, hogy még így is ilyen messze vagyunk bármilyen világ eseménytől.

Egyszer kéne csinálni egy filmbarátok bajnokságot ezzel a Sensible Soccer játékkal, Freddy meg leközvetíthetné :D

bioLarzen 2014.09.05. 06:36:16

@sakkos: Hát, azért ha megnézed, elég sok játékos lett kegyvesztett az 1-7 után, nem csak Sáfár.

vazzegabi 2014.09.05. 06:36:18

@freddyD: Nem vonult még vissza Sáfár. Most nyáron igazolt az osztrák 3. osztálybeli SC Ritzing-be. Bár ez már nem az a szint ahol eddig láthattuk őt :)

freddyD 2014.09.05. 06:44:39

@vazzegabi: Hmm,nem is tudtam. Mintha azt hallottam volna, hogy miután klubja generációváltást akart, ő visszavonul. Levezetésnek az is valami :)

freddyD 2014.09.05. 06:49:30

@vazzegabi: Ezt nézd, egy harmadligás klubnak milyen stadionja van! A magyar élvonal irigy lenne egy ilyen kis csinos,kompakt stadionra
www.heute.at/sport/fussball/cme63407,835939?SORT=DESC

vazzegabi 2014.09.05. 17:57:28

@freddyD: Ez igen, szép kis stadion. Ennyivel előttünk járnak az osztrákok. Gondolom Sáfár sem véletlenül ment ide.

Terrordrone 2014.09.07. 01:27:27

@freddyD: Kíváncsi vagyok ott hőzöngött-e valaki, amikor megépítették.

Sáfár megmentette a válogatottat:D Engem az se érdekel, ha pont ugyanígy nyerünk, de legalább a 3. helyet hozzuk össze valahogy.

bioLarzen 2014.09.08. 16:50:59

@freddyD: Szerintem ennek a stadionnak/létesítménynek van valami előtörténete... Ritzing egy kis falu, és, a Regionalliga Ost többi stadionját GMaps-en megnézve, nagyjából a legjobb/legmodernebb - pedig az egyik legkisebb település csapata a ligában...

Ez azért még ott sem megszokott.

2014.10.05. 11:21:22

A videó természetesen hozta szokásos színvonalat, hogy arról is mondjak valamit. Arra leszek majd kíváncsi, hogy el fogod-e sütni azt a poént, hogy "kinevezett szövetségi kapitányunk annyira megelégelte a sok szerencsétlenkedést, hogy ő maga fog beállni". :)
süti beállítások módosítása