HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #59 (2014. Október) 189 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Holtodiglan 26:54 (adás végén spoilerrel 2:46:15)
-Annabelle
-November Man
-Horns
-Jobb, ha hallgatsz
-Frank
-Troll 2
-Best Worst Movie
-Szerelemre hangszerelve
-Hotel Inferno
-Mulholland Drive


A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (172 MB) 189 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Blacksheep Troll 2 videói
1. rész
2. rész

Mulholland Drive analízis:

Címkék: filmbarátok podcast

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr646816403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FaKe.beL1eVe 2014.10.22. 16:06:33

Csodálom, hogy az akciófilm felsorolásból The Raid-ek kimaradtak a felsorolásból, amik abszolút a műfaj etalonjai.. ééss a 2. rész november 5-én jön ide hozzánk DVD-n!!! Kötelező vétel lesz!

freddyD 2014.10.22. 16:07:19

@FaKe.beL1eVe: Akartam mondani, a kérdésnél is oda volt írva, de nem jutottam szóhoz :D

Mate11 2014.10.22. 17:23:20

Köszönöm szépen, hogy bekerült az akció filmes kérdésem. Kiváló volt az adás, most már vágom a centit a következő podcast-ig :D

FaKe.beL1eVe 2014.10.22. 17:23:21

@freddyD: Jah, oké! Így érthető! :)
Amúgy eléggé érződik a hangodon a betegség! Mielőbbi gyógyulást kívánok!

*(Az előző kommentemnél -1 "felsorolásból")

FaKe.beL1eVe 2014.10.22. 19:11:14

Egyébként kicsit ironikus, hogy a Hetedik végén mondja a Kevin Spacey a Brad Pitt-nek hogy: Legyen maga a Harag! :)
Igaz, eredeti nyelven Wraith nem Fury, de valahogy jól jön ki! :)

Pampalini13 2014.10.23. 17:55:45

Kedves olvtársak, nem hallgattam végig még a podcastet, de ma október 23.-a van és lehet offolok is ezzel, de ha lehet egy szerény javaslatom, akkor azt javaslom, hogy ha ma csak egy '56-os filmet néztek meg az legyen Vágvölgyi B. András Kolorádó Kid című filmje.

agyhalál 2014.10.24. 16:15:02

Szar filmet akartok? Tokyo Gore Police. :D

sakkos 2014.10.24. 16:15:17

Hát na most már megnézem azt a Troll 2-őt :D Hihetetlenül fapadosnak tűnt mindig is nekem, de egy ilyen ajánlásba most már meg kell bíznom

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2014.10.26. 19:37:31

(A Hozzászólás végén Holtodiglan SPOILER van!)

Én nagyon szerettem a klasszikus Universal szörnyfilmeket, még akkor is ha pl.: A Drakula mai szemmel inkább érdekesség mint jó film (nagyon vázlatos a cselekmény), de Lugosi-t nem lehet nem szeretni. A Fehér zombiban is ő a legszórakoztatóbb. A Frankenstein is jobb, de szerintem a Frankenstein Menyasszonya jobb lett. A legjobb amúgy a Mel Brooks rendezett: Ifjú Frankenstein :D John Wicket nagyon várom én is.

A Holtodiglan az év legjobb filmje. Mindennel egyetértek amit mondtatok róla, Pike-nak pedig jár az Oszkár. Mondjuk a zene szerintem nagyon hozzájárul a feszültség építéshez, de mint különálló zene szerintem nem hallgatnám meg.

A Horns érdekesnek tünt, bár fele más véleményeket olvastam róla, de azért majd megnézem. Viszont én Radclifet nem tartom olyan jó színésznek, a Fekete Ruhás nőben bár nem játszott rosszul, de egyszerűen nem tudtam elvonatkoztatni Harry Pottertől (ellenben mondjuk Patinsonnal az Országúti bosszúval).

A Franket meg eleget dicsértem már itt (is).

A Troll 2 zseniális lehet, azt is ideje lenne megnéznem. A készítéséről szóló dokumentum film is kifejezetten érdekes lehet.

Lynch filmjeit nem láttam még (kivéve 2-t), de ideje lenne bepótolnom. A Mullholand Drive egyike azon filmjeinek amit láttam, 4 éve ezt írtam rögtön a megtekintése után a port.hu forumra:

"Az első igazi David Lynch film amit láttam (eddig csak a Dűnéhez volt szerencsém). Láttam már elvontabb filmeket (Donnie Darko - nem a kedvencem, de értettem, Terry Gilliam filmjei: Az Időbanditáktól a Dr. Parnaszusig mindegyik filmjét nagyon szerettem), de ez feladta a leckét. Nem volt rossz film, mert végig izgalmasnak találtam, a színészek is jól játszottak és az egésznek a hangulata tetszett. Viszont a második felétől egyre jobban kezdtem elveszteni a fonalat és egyre kevésbé értettem. Még, most sem tudom, igazán, hogy a két történet a filmben, hogy kapcsolódik (film a filmben, alternatív valóság, a 2. az 1. előzménye, illúzió az egész). Egyáltalán nem bántam meg, de nem is fogom isteníteni, csak azért mert nem értem. Nem tudom, hogy Linch többi filmje menyire érthető, de ez alapján egyelőre nem nekem valóak a filmjei (ki tudja, lehet, hogy idősebb fejjel jobban értem majd)."

De a közeljövőben majd erőt veszek magamon és elkezdem nézni őket, a Kék Bársony pl.: kifejezetten érdekel.

A Dűne filmmel az a legnagyobb baj, hogy rövid, annak ellenére, hogy 137 perc. Egyszerűen a regény túl komplex ahhoz, hogy egy mozi film keretében érthetően el lehessen mesélni és így a sztori rendkívül vázlatos és aki nem olvasta annak kissé érthetetlen is. Viszont a film hangulata, dizájnja nagyon erős és az alakítások is emlékezetesek.

Na, most a TV mini sorozat (3*90 perc) sokkal érthetőbb, hiszen van ideje mindent rendesen elmesélni, viszont a látvány elég gyenge (nem csoda egy 2000-es évek eleji TV produkcióról van szó) és nincs olyan erőteljes atmoszférája mint a Lynch filmnek illetve a színészek is gyengébbek. Ezután készült egy még egy mini sorozat a Dűne két folytatása alapján (a Dűne messiása, A Dűne gyermekei), ez elvileg jobban sikerült, de még nem volt hozzá szerencsém.

Ha pedig elkészül Jodrowsky Dűne filmje (amiről kijött a dokkú) elvileg egy LSD triphez közelebb állt volna mint egy filmhez (a rendező nyilatkozott hasonlóakat ha pedig megnézzük kik dolgoztak volna a nem egyszerű filmekkel készítő rendezővel - pl.: H.R. Griger és a Pink Floyd - akkor valószínűleg ehhez a filmhez képest a Mullholland Drive az érthetőség szinonimája lenne)

A Dűnét talán egy nagy költségvetésű HBO sorozat keretében lehetne a legjobban adaptálni.

A Holtodiglan számomra az év legjobb filmje tényleg úgy a legjobb, ha nem tudsz róla semmit.

És most próbálok úgy fogalmazni, hogy csak annak mondjon valamit aki látta:

A végső kamerás rész valóban el volt nagyolva. Viszont az a jelenet szerintem jó volt amikor eljátssza a csaj hogy megerőszakolta mert amikor a faszi ki megy az ajtón a kamera felveszi, hogy a ruháját igazgatja és utána kiabál "véresen" az ablaknél a csaj. Azonban ugye hiába van ez az egy felvétel a többin ott látszik, hogy normálisan együtt vannak. Valószínűleg mindennap felvett ilyen jeleneteket a többit meg letörölte. De véleményem szerint az FBI félt még egy beégéstől ezért nem is nyomoztak a végén, hanem elfogadták a nyilvánvalónak tűnőt.

SPOILER-SPOILER-SPOILER

Én az előzetes alapján (vizíhullás snitt az év félre vezetése) azt hittem, hogy meg, halt a nő kicsit szomorú is voltam, amikor megtalálták a konyhában a vért. Azt gondoltam, jó film kár, hogy az előzetesben ellőtték a megoldást, aztán ugye...

A nő karaktere amúgy nyilván egy szerethetetlen elmebeteg, de akkor is ilyen erős, önálló női karaktert rég láttam filmbe.

Tyler Perry kiváló volt és egy olyan emberről beszélünk aki azzal keresi a kenyerét, hogy nőnek öltözős vígjátékokat gyárt évente.

Pampalini13 2014.10.27. 05:56:14

Nem kenyerem az illegális dolgok népszerűsítése, bár azt hiszem, hogy sokan vagyunk itt, akik időről időre fekete vitorla alatt hajózunk a web tengerén és kalózkodunk néha. Lényeg a lényeg, hogy a megtekintett filmlistámat néha néha különféle podcastak és tematikus blogok nyomán frissítem, Be kell valljam, hogy általában a blockbusterek hidegen hagynak és megvárom amíg normális minőségben hozzáférhetővé válnak. Most viszont nem tudtam kivárni és egy minősíthetetlen "kamos" rilízt összekalózkodva megnéztem a filmet. A botrányos képminőség a visszhangzó hang ellenére állítom, hogy a Holtodiglan az idei év, hanem nem minden idők egyik legjobb thrillere. Nem is ragozom, mert nehéz róla úgy beszélni, hogy ne lőjük le a poénokat. Mindenki nézze meg, és ha egy tanácsot adhatok, moziban, nem mozis felvételen. Rögtön a film után ezt írtam a filmes naplómba: "Tuti újranézem, egyedül azt sajnálom, hogy amikor már kint lesz full hd.ban akkor már nem élem át az első nézés örömét. "

FaKe.beL1eVe 2014.10.28. 21:05:31

Nem tudom Freddy ismeritek-e az Osztály című drámát.
www.imdb.com/title/tt0988108/
Életem első észt filmje, de valami döbbenetesen jó. (10/10)
Nép akaratába küldeném, ha tehetném!
süti beállítások módosítása