HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ősidők óta nem voltam kinn magyar válogatott focimeccsen, de most gondoltam, hogy új focistadion meg a Dárdai miatt, most még be is regisztrálom magam erre a hülye MLSZ kártyára és veszek egy viszonylag korrekt áron kapható jegyet.

 

 

Dárdai Herthás idők óta kedvencem Király mellett, kevés magyar focisok egyike, akit tisztelni lehet, mert sosem voltam bicskanyitogató megszólalásai, tette a dolgát, dolgozott alázattal.

 

Nos, csodára ő sem képes, bár az összkép javult Pintérhez képest, tegnap a támadójátékunk Pintéri időket idézte, mert nem tudtam elhinni, hogy semmi másból nem állt az egész, csak a széléről beadtuk és aztán lesz majd valami. EGÉSZ VÉGIG. A finnek középről próbálkoztak többnyire és lényegesen szebben, veszélyesebben is játszottak ezáltal. Nálunk ilyet nem mert senki. Még jó, hogy a hatvanadik próbálkozás szerencsére be is jött.

A stadion igazából teljesen jó, látszik, hogy még nincs lestrapálva (bár a kijelző mondjuk már "pixelhibás"). A lépcsők és a sorok ugyanakkor nagyon szűkek. Amiko a helyemre mentem és már ültek ott, kb 20 centim volt, hogy valahogy eljussak a kívánt pozícióra. Oké, hogy meredek a lelátó építésileg, de azért ez már túlzás.

De végső soron már csak azért is megérte, mert a több évtized alatt, amikor jegyet váltottam a magyar fociválogatottra, MOST volt először, hogy nyertünk. Már egy idő után azért nem mentem ki, mert azt hittem én hozok balszerencsét rájuk.

Címkék: random baromság

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr566898949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terrordrone 2014.11.15. 15:18:09

Szerintem annyira nem volt fantáziátlan a játékunk, főleg az elején volt pár szép passzjáték. Mellesleg a finnek nem voltak annyira jók úgy gondolom. Az egy kapufájukon kívül, azért nem volt túl veszélyes. Jó volt két Eremenko lövés mellé, de nálunk ott volt egy Dzsudzsák és Gera helyzet. Én leginkább annak örülök, hogy a védekezést sikerült összekapni. Amikor Juhász lejött, akkor attól tartottam, hogy szétesik a védelem, de ahhoz képest, hogy csak NBI-es játékosok voltak, egész jól dolgoztak.

sakkos 2014.11.15. 20:23:53

Húú ott valaki nagyon transzba esett mellettetek :D

szantochris 2014.11.16. 19:47:26

Dzsudzsák nagyon kilóg ebből a csapatból, a jó irányba. Mondjuk én mindig is kedveltem őt, de szerintem minden válogatott meccsen ő hajt leginkább. Gera góljának örülök, mert megnyertük vele a meccset, pont jókor szerezte, kevés volt már hátra, illetve kijárt neki már egy gól, sok meccse már nincs. Kíváncsi leszek, mi lesz a jövőben, bár szerintem Dárdai maradni fog. Csak nehogy elmúljon ez a kezdeti lendület - megint visszatunyuljanak a játékosok és majd méltánytalanul fogják elküldeni az edzőt.
süti beállítások módosítása