HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #65 (2015. Január) 210 perc

 

Beszélgetnek:Zoly, Blacksheep, Gergő, freddyD

 

Téma:

-Pókerarcok (00:52:15)
-Halott madarak (01:10:21)
-Molyember
-Nightbreed (Az éjszaka szülöttei)
-Ananász expressz
-Cheap thrills
-Egy fiúról
-Star Trek (2009)
-Homokkavicsok
-Majd, ha fagy

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (192 MB) 210 perc

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

 

Facebook oldal

 

 

Címkék: filmbarátok podcast

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr837056507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico69 2015.01.10. 12:10:20

Star Trek sorozat:

Én a Next Generationnel kezdtem, 90 körül, a német adókon (nem értek németül, legfeljebb a tiroli ornónyelvet).
aAz első évadok, szerintem jó karakterekkel, de lassabbak, technikailag is még ki-kj lóg a lóláb és elég sok gyengébb rész is van (ez mindegyikre jellemző )De szerintem érdemes ezekkel kezdeni,a régi sorit meg meghagyni az "elmebetegeknek", mert sok ST alapvetés ebben a sorozatban jelenik meg.
A borg pld, hogy egyet mondjak.
Maguk a karakterek is jók, Picard, Worf, Data, Riker etc.még Wesley-t is el tudtam viselni, egyébbként a szinész cameo-i a Big bang theory-ban mindig viccesek.
(Mint az utóbbi idők egyik szvsz. legjobb sorozatában a Don't trust the bitch in the ap.23-ban a Dawson és a haverok főszereplője,a ki egy fura csavarral a szinész önmagának sorozatbeli lenyomatát játsza,és mennyire jól...)

A DS9 már pörgősebb, nekem a Voyager ami a best of ST. Vannak persze lassabb, karaktermélyitő, vagy akár alibi részek is, de epic összecsapások tömkelege. A (szerintem) vérszegény DS9 legénységhez képest egy ütős banda jött össze, viszonylag jól kihasználva a vegyes legéynség közötti súrlódásokat és fura mód, nekem a 3. legendás kapitány és ezek közül is a legjobb Kate Mulgraw lett, bár a szinkronhang szerintem itt közelező, az eredeti hangja hmmm...fura. MInt egy befüvezett kacsa.
Szerintem érdemes vele próbát tenni.

Jarhead- nekem nem tetszett a film.
Először is, még be se mutatták itthon, ezt a Fenyő nevű szerencsétlenséget már úgy sztárolták , mint a legujabb hollywoody bb főszereplőjét, erre kiderült, hogy kivágták minden jelenetét, pedig milyen álszerényen páváskodott a reggeli műsorokban.
Aztán később elolvastam a könyvet, egy veterán tgy. os irta, ez egy igaz történet és a hangsúly hasonló ugyan mint a filmben, egy frusztrált katona, aki mellett elszaladak az események- de a könyv sokkal árnyaltabb, ráadásul olyan kordokumentumok merülnek fel, szinte mellékesen, mint hogy egyes politikusok mekkorát szakitottak az ottani banzájjal, pld egy apróság, az akkori amerikai védelmi miniszzter (ha jól emlékszem) cége benne volt az amerikai katonák (+civilek+kontraktorok) étkeztetésében, ők szálitották a műanyag tálcákat, amin ettek darabonként 2x dollárért. Napont ha 3 étkezést számolunk,x százezer emberre, meg lehet tippelni, mekkora biznisz volt ez. A film kiemelt fontos pillanatai a könyv egészében csak a rohasztó várakozás kis intermezzói. (Intermezzo-Roma 0:0-X :P)
Persze ettől lehet jó maga a film,mindig szerewncsétlen összevetni filmet könyvvel, de nekem nem jött be. Különben lehet hogy azért, mert mindenki akciófilmként reklámozta, holott egy dráma.

A magyar cim meg ugyan helyes, mert valóban hivják a tgy-okat Leathneckersnek, Bőrnyakúaknak, de ez nem annyira szlenges vagy durva, a régi időkben mikor a haditengerészet hajóin szolgáltak, volt egy bőr nyakvédőjük, innen a név.
A film cime, a Jarhead viszont arra utal, hogy Paris Islandon a bootcampban mindenkinek kopaszra vágják a fejét, ezért csúfolják őket Köcsögfejűeknek. Illetve áthallásként benne van, hogy a TGY. hagyományosan elég merev, szabálykövető alakulat, a kis kátéjuk szerint járnak még sz.ni is, a Full Metal Jacket zseniális ebből a szempontból is, semmi túlzás nincs benne.

Sakktanár 2015.01.10. 12:22:38

Hahahaha, ez az új intró mindent visz :D

anarfa 2015.01.10. 15:04:26

Szuper az új intró :D
Bruce Willis Jóbarátok beli szerepéhez egy kis adalék Freddy: Emmy-díjat kapott azért a pár részért, mint legjobb vendégszereplő 2000-ben (nem tudom megítélni mennyire jogosan, mert nem sok sorozatot láttam akkoriból, és Willis tényleg nem olyan jó), valamint nem kapott 1 fillért sem azért a szerepért, azért játszott a sorozatban, mert Matthew Perryvel szemben elvesztett egy fogadást (a Bérgyilkos a szomszédom forgatásán fogadtak arról, hogy mekkora sikere lesz a filmnek azt hiszem) és minden gázsit amit kapott eljótékonykodott, tehát valójában ingyen szerepelt a sorozatban. Csak egy kis érdekességnek szántam :)

Capowne 2015.01.10. 20:16:35

Nagyon tetszett nekem is az új intró! Hiányozni fog a régi is persze, d ezt sem kellett szokni egy percig sem :)
Melyik filmnek változtatnám meg az első és utolsó jelenetét? Nekem sem ugrott be először semmi így konkrétan, de aztán eszembe jutott a Transzcendens, ahol szerintem ÓRIÁSI hiba volt, hogy egyből azzal kezdenek, hogy x évvel később egy összeomlott apokaliptikus társadalom ahol se áram se telefon. A film egyébként is dögunalmas volt, és meglepő mennyire érdektelenül tálaltak egy amúgy izgalmas témát, de ezzel hogy alapból elpoilerezték hogy ennek az egész rossz vége lessz, szerintem teljesen kiölték a maradék feszültséget is. Ha ez nem lett volna, legalább azon tudtam volna izgulni hogy ez az egész tudat átörökítés végsősoron jó vagy rossz dolog e.

Riki93 2015.01.10. 21:57:32

Freddy szerintem tegyél egy próbát az eredeti filmekkel is. Ha a sorozatok nem is érdekelnek, a filmek közt vannak olyanok amik le fognak kötni. Amiket szerintem mindenképp nézz meg, mert tényleg nagyon jók: Khan haragja (1982), A hazatérés (1986), A nem ismert tartomány (1991), Kapcsolatfelvétel (1996), Nemezis (2002).
BlackSheep-el nem értek egyet a téren, hogy az Új nemzedék filmjei nem elég pörgősek. A Kapcsolatfelvétel és főleg a Nemezis nagyon ott van a szeren. A Nemezisben olyan űrcsatát kapsz, hogy megnyalod mind a tíz ujjadat (Picard eléggé elszánt a végére, mindent bevet a győzelemért).
Az eredeti sorozat tagjainak filmjei lehet tényleg lassúak, kicsit néhol gagyik, de a történetek szórakoztatóak, van moralitásuk.
A 2009-es filmet régen láttam, újra kellesz néznem, lehet most jobban tetszene, de szerintem J. J. eléggé kiherélte a Treket. Nem nevezem magam őrült rajongónak, de szerintem pofátlanság, hogy egy húzással eltörlik mindazt, amit évek alatt felépítettek a sorozatokkal és filmekkel.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.11. 04:04:21

először is BÚÉK mindenkinek!

hát nem is tudom a régi intró se tetszett, de ez... mondjuk ilyen specialok elé mint áprilisi, karácsonyi, szilveszteri elmegy, de nekem olyan semmilyen

Zoly - egyrészt tényleg állandóan változtatgatja a véleményét (örülök, hogy ez 2-3 év után végre a kollégáknak is leesett) lásd Prometheus

másrészt most komolyan azon élcelődni, hogy egy filmet Szárazon-nak hívnak -_- most komolyan. És, hogy hogyan találnak az emberek ilyen filmeket... elképzelhető, hogy valaki szereti Mary Elizatbeth Winsteadet (akit nyilván nem is ismersz) vagy Aaron Pault... és különben is, ki a halál fasza nem szarja le a filmek címeit? szal nekem ez a hozzáállás eléggé gyerekes... még Zolytól is

FreddyD és a Media Markt esete.

A DVD gyűjteményem jelentős százaléka tőlük származik (kb 90%-ék, és van kb 1500 DVD-m). Kibaszott olcsók (DVD és PC Játék tekintetében minden másban rohadt drágák), imádom az elárazásaikat - nem a Leárazásaikat, hanem amikor egy totál friss játékra, nem 10.000-et, hanem 999-et nyomnak rá, hogy semmihez nem értenek - volt hogy vevők tőlem kértek tanácsot mert előbb találtam meg nekik valamit, mint az eladók - és, hogy nem olyan rizikósak mint az Xpress. Apropó Xpress ha ott valami akciós, bemész az MM-be és ott még 2-300 huffal olcsóbb. Ha pedig előkotorják a raktárat olyan kincsek bukkannak felszínre, amiket sehol másutt nem lehet már egy évtizede se kapni.

Persze nem tudom melyik MM-be jársz, a Mamut az pl rohadt drága, ott nagyon kihasználják hogy Buda szívében van, de a Duna Pláza, vagy a Shop Stop melletti már egész jó, a Westend is jobb, de ott néha nagyon lerabolnak mindent. Az Árkád egyik személyes kedvencem, a Pólusba is néha érdemes elzarándokolni, de a Kánaán a Pesterzsébeti, ahova ugye nem elsősorban DVD-ért járnak az emberek, úgyhogy MINDEN megtalálható ami csak kell, néha órákat elbóklászok ott, mert egy darab papírtokos - nem tasakos, hanem ami ilyen papír digi - ott tuti lesz abból a kiadványból, amit minden máshol elkapkodták.

Az, hogy tolvajnak néznek... jó reggelt kívánok ön is Magyarországon lakik? Ezt meg ha azt mondod csak MM-es találmány az nettó hülyeség. Ahol biztonsági őr van simán belefuthatsz ebbe. Velem HA vásároltam sose kötözködtek, ha nem találtam semmit, akkor volt már hogy meg kell mutassam a táskám, de miért is félnék, nem loptam semmit, nem sípolt be a kapu se, és ha van nálam akármi technika, vagy másik helyen vett DVD, akkor nyilván meg tudják mutatni, hol is a felvétel ahol én ezt elloptam náluk állítólag (elvégre tele vannak kamerákkal).

Én inkább azért haragszok rájuk, hogy megszüntették a csomagmegőrzőt, mert addig nem volt ilyen gond. és mi ez a hülyeség, hogy ki lehet nyitni egy pénzérmével? Leginkább a kulccsal lehetett kinyitni amivel lezártad, és akkor még a pénzt is visszakaptad. Nem ritkán akkor is ott őriztem a csomagjaimat ha nem vettem semmit, meg be se mentem hozzájuk, mert mindenhol elkérnek csomagonként egy százast...

Szóval I love MM, csak tudni kell használni őket.

Galaxis Őrzői - ekkora szutykot életemben nem láttam még. Annyira vártam ezt a filmet, és annyira nem hatott meg, de majd kidühöngöm magam ahol erről beszéltek, csak jelzem Blacksheepnek, hogy nincs egyedül. Most komolyan azzal akarták eladni ezt a rakás szart hogy telenyomták oldschool nótákkal? A tavalyi év csalódása.

Star Trek - és az Original seriest szeretem, leginkább a sorozatot, a nagy filmeket nem nagyon. Annak van egy bája, jókat lehet rajta röhögni. Én egyáltalán nem tartom olyasminek ahol "tárgyalnak" sokkal jobban megfertőzött mint a Star Wars. Van egy hangulata. Abrams ezt totál telibebaszta, a lens flarjét meg dugja fel magának :D Egyedül abban reménykedhettek az emberek, hogy emiatt a nézők majd a Star Treket mintegy újra felfedezik, de ti vagytok az élő példa, hogy ez bizony nem így van.

Korsófejűek - nekem nagyon tetszett a film, annyira gyönyörűen fényképezett égő olajkútjai vannak, hogy már megérte, és nagyon visszaadta azt az idegtépő várakozást, hogy valaki kimegy szolgálnia hazáját, és semmit nem csinálhat mert csak nem jön a helyzet, és az egész nem olyan mint a nagy romantizáló filmekben

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.11. 04:06:19

@Rico69: akkor mint egyik elmebeteg a másik elmebetegnek, szerintem a Next Generation sokkal unalmasabb a réginél, és a Borgon kívül minden egyéb alapvetés a régi sorozatban kezdődött. Klingonok, Romulánok, meg a Triblek amiből ez egész Szörnyecskék kialakult. Rengeteg olyan mai ötlet ami tetszik a nézőknek, visszavezethető Roddenberryhez. Csak nem Egy meg két részt kell belőle megnézni, hanem mondjuk 10-15-öt és akkor az ember elkapja a hangulatát.

Arról nem is beszélve, hogy Khan is ott tűnik fel először, vagy a kapitány, akit a rebootban most elővettek. Spockról nem is beszélve, akihez hasonlót egyik későbbi Star Trek nem tudott kreaálni - Déta egy vicc :) Spock egy akkora ikon, hogy megkerülhetetlen a sci-fi karakterei között.

jah, és az Enterprisenak egyetlen kapitánya volt, és azt úgy hívták, hogy James T. Kirk.

Korsófejűek - a filmben szerintem el is mondják, hogy azért ez a nevük, mert a jó katona nem kérdez, nem gondolkodik, teljesíti a parancsot, és azt az ideát követi amit a fejébe töltenek, ergo mint egy korsó ami üres, és nincs benne semmi

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.11. 04:12:37

@Riki93: szerintem éppen az eredeti filmek a nagyon unalmasak, talán az utolsó három nem annyira, de alapvetően ez sorozatként kezdődött, épp azért nem tudtak 90 percet hasznosan kitölteni, az első résznek is egy kibővített epizódrész képezi a sztoriját, a Khan haragja meg talán mind közül a legrosszabb, Ricardo Montalbannál a világ nem látott nagyobb ripacsot, én úgy éreztem Benedict tökéletesen elsajátította a ripacskodást a Star Trek Sötétségbenre

freddyD 2015.01.11. 09:18:05

@scal: Akárhányszor MM akciós újságot kapok filmekről, tök ugyanazokat az árakat látom, mint mondjuk Xpressnél. És mit értesz az alatt, hogy rizikós az Xpress? NEkem jó 10 év alatt SOHA semmi bajom nem volt velük. Ha netán kifogtam egy hibás terméket (pl nem volt benne a blu-ray lemez), egy szó nélkül kicserélték nekem. Nyilván látják, hogy nem 1000 forintot hagytam ott eddig és nincs szükségem átverésre, de szerintem egyáltalán nem kellett volna, hogy természetes legyen, hogy azt elhiszik nekem. MM-ban gyanítom hoppon maradtam volna.

Rühelltem mindig is a guberálós tartályaikat, ahol néha lehetett kincset találni, de számomra tök megalázó könyökig matatni a hulladék termékek között, mint a hajléktalan, aki a szelektív szigetből vadássza a sörösdobozokat.

Lehet a pénzérme túlzás volt, de hogy azokba a nevetséges szekrényekbe én soha nem raktam volna bele semmit egy mondjuk pullóveren kívül, az szent.
És ilyen tolvajnak nézéssel SOHA SEHOL nem konfrontálódtam, csak MM-ban, Saturnban (ami gyakorlatilag ugyanaz). Még a hírhedt Rossmannban sem.
Meg amikor kifelé a régi mp3 lejátszód ELEMEIT kivetetik veled és megint megaláznak a kijáratnál,az volt az utolsó csepp a pohárban.

Már az sem tetszett, hogy mesterséges árdömpinggel kivéreztették a Keravillt, aztán amint az beadta a törülközőt, látványosan emeltek az árakon.
Amúgy igen, a Mammutban, illetve a Westendben voltam javarészt de már kb 6 éve sehol sem.

Nem látom szükségét, mert másutt megkapom ugyanezt. ÉS többnyire olcsóbban (csak prospektusból tudok kiindulni, elárazásból nem)

Riki93 2015.01.11. 12:27:11

@scal: Lehet akkor én látom rosszul, bár nekem azért is állnak közel a szívemhez az eredeti sorozat legénységének filmjei, mivel ezek hatására kezdtem el nézni a TOS-t, s kedveltem meg a Treket.

Sakktanár 2015.01.11. 13:08:10

Media Markt-al nekem is csak rossz tapasztalataim vannak, én vidéki üzleteken kívül csak az Óbudaiba voltam (az interspar mögött) párszor néhány éve, ugyan az a szekrény-rendszer ott is megvolt, de engem jobban dühített, hogy az eladók teljesen inkompetensek voltak. Akármit kérdezhettem, hol van XY DVD, még akkor is azt mondták, hogy nem tudják, amikor konkrétan a kiemelt helyen, az eladópultba épített kis üveges vitrinbe volt. És ez nem egy eladó volt, rendszeresen ilyenekbe ütköztem.
Esztergomi MM-ben akartam venni egy FullHD-s Samsung tv-t, már nagyrészt meg is találtam a magamhoz illőt (persze az eladó tudatlanságával azért próbált rendesen félrevezetni), de még mielőtt megegyeztünk volna, gondoltam átnézek egy másik üzletbe is. Az első amibe belefutottam, sarki kis műszaki boltba ugyan azt a TV-t, 3+1 év garanciával megkaptam 15ezer forinttal olcsóbban. Ennek két és fél éve, azóta se volt az ég világon semmi baj azzal a TV-vel. Biztos vannak színvonalasabb MM-ek is, de én abból indulok ki amit tapasztaltam.

Rico69 2015.01.11. 14:54:44

@scal:
Neked bejön az eredeti sorozat, nekem nem.
A pár könyvet viszont szerettem, amit abból az érából olvastam.

Jarheadnek két változata van az amerikai köztudatban, mindkettőt írtam, a 2. egál a tiéddel.
Belegondolva a címbe, tulajdonképpen szükségszerű a Bőrnyakúak, ez itthon is meghonosodott valamennyire.
(Nem fontos, nyilván aki tud angolul észrevette hogy elkalimpáltam, nem sokszor használom a leather szót-helyesen leathernecks )

Abrams filmje speciel nekem bejött,szerintem sok olyan embernek tetszett a könnyedebb, humorosabb átfogalmazás, aki sikitófrászt kapott pld a soriktól.Ismertem olyan orvosnőt (sebész)aki tátott szájjal nézte a haverom mellett a Voyagert, egy büdös szót nem értett a párbeszédekből,amiben repkedtek a frézer, deflektorpajzs,maquisard, felsugározni etc. kifejezések.

Habbobitas 2015.01.11. 22:03:34

Ezt a media marktos mizériát én se nagyon értem, bár én az Árkádba szoktam járni, máshol nem nagyon tudom, hogy van, de ott vannak egészen jó pc járékok 400 ft-tól, sőt 700 ft-ért vettem meg a Csempészeket dvd-n sok extrával. Clint Eastwoodos díszdoboz (3 film) megy egy ezres volt.
Táskával szoktam bemenni és nem szoktak a pult után félrehívni ellenőrzésre.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.12. 05:53:57

@freddyD: szerintem mentalitásbeli problémánk van vele, te a turkálóst megalázónak tartod, meg valamiért a csövikre asszociálsz. Én inkább úgy vagyok vele, mintha valami kalandor lennék, vagy régész :D tök jó kibányászni belőle valami jót - DE nem csak a turisat mondom, hanem amiket szépen kipakolnak az állványokra, és néha két egymás alatti ugyanolyan lemezen totál más árcimke van :D

És azt ott amit beletettem a kosárba szépen én átellenőrzöm, nem csörög benne a korong, nem szakadt a tokozás, az már rajtam múlik mire eljutok vele hazáig, esetleg orrabukok e. De nem győzködni akarlak, csak jelzem, ÉN nagyon szomorú lennék szednék a sátorfájukat, már a Saturnt is megkönnyeztem :( Jah, és még ingyen kávét is adnak :D - sőt egyetem alatt ingyen mozizni is beültem hozzájuk, meg játszani :D

A prospektusaik szarok, ott ugyan soha nem fogsz fantasztikus árakat találni, meg ugye ott max 3 filmet kitesznek, az nem arról szól.

Ellenben az Xpress. Lehet te vagy a rikító kivétel, - bár mintha egyik kicsomagolós videódban te is nehezményeztél volna ezt azt, most meg nem mondom melyik DVDS-nél, Et, Cápa, valami hasonló -, de anno nagyon sokat olvastam a fórumukon, hogy rosszul van feltüntetve specifikáció, karcos volt a korong, eltört a szállítás során, beszakadt a papírtok, stb. Én akkor szüntettem meg velük a kapcsolatot, amikor képesek voltak egy rohadt ezresen levelezni fél évig, mert visszaküldtem nekik a Blade 3-at (dupla lemezesként tüntették fel és csak szimpla volt, és az nekem nem kellett, pláne nem annyiért amennyiért meghirdették). A végén akkor utalták el a pénzt, amikor megírtam nekik, hogy kénytelen leszek beírni ezt a panaszfórumba. Basszus már én éreztem úgy, hogy itt szarakodok egy kurva ezresen és nem méltó ez hozzám. De utána úgy voltam vele, nekem se adnak kenyeret a boltban ha csak ötven forint hiányzik belőle. Különben meg addig tartottam jónak az Xpresst, amíg meg nem tizedelték az információmennyiséget ami ott felgyülemlett filmekről. És képesek voltak eldobni, évek óta nem olvasom már őket és már nem is hiányzik.

Az Xpress azoknak jó, akik vidéken élnek, - persze azoknak se, mert a szállítás mindig rádob valamennyit, kivéve ha nagyon sokat rendelsz - és/vagy nincs idejük/nem szeretnek nézelődni. Magam részéről mindenféle netes vásárlást elutasítok.

Legutóbb a pennyben néztek tolvajnak. Épp nagybevásárlás volt, a család ott hagy 20.000 forintot, erre odajön a bizti őr, hogy nyissam már ki a táskám. Mondom miért? Mert ő úgy látta, hogy elvettem egy sport szeletet... -_- Mondom neki, most komolyan azt képzeli, elköltünk 20.000 forintot, és ellopok egy 76 forintos sportszeletet????

Mire ő: Akkor is szeretné megnézni a táskám. Mondom oké, a kapu nem sípolt, én sértve érzem magam, hogy meg vádoltak lopással, szívesen kinyitom, de HA nem lesz benne a sportszelet, akkor fizet nekem egy ezrest mert megvádolt. Érdekes módon utána egyből nem ragaszkodott hogy kinyissam a táskám.

Aztán volt egy a H&M-ben is, biztos nagyon gyanús voltam, akkor épp volt szakállam. És ő is, hogy nyissam ki a táskám, de mondom, csak bejöttem nézelődni, hozzá se értem semmihez. Ő meg, neki muszáj óránként egy kvótát felállítani, hogy a kamera lássa, hogy végzi a dolgát -_-

Szóval a faszom ki van nekem is a bizti őrökkel, de ez mindenütt ilyen. Ennél jobban csak a besípolós kapukkal van ki a tököm, mert ott lehet magyarázkodni rendesen. Soha nem a kapu a hibás, áááááá.

Persze ha történt veled egy ilyen durva attrocitás és beégett a tudatodba, akkor persze az szar érzés. Van egy trükköm, mindig odaköszönök a biztis őrnek, amikor bemegyek és rámosolygok, legyen egy jó napja, elég egy szar meló lehet ám ez. Mindenesetre nekem MM-esekkel nem sok bajom volt eddig, udvariasak és egyáltalán nem köcsögök, a munkájukat végzik. Én meg nem lopok, szal nincs mitől félnem.

A BKV ellenőröket ellenben belelőném a Dunába amekkora parasztok :D Azok folyton azt hiszik bliccelni akarsz, még ha az éves bérletet is mutatod nekik. Egyáltalán fasznak veszek bérletet, ha azt is mindig elő kell vegyem mint a kibaszott jegyet?

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.12. 05:56:57

@Riki93: én már nem is tudom miért kezdtem el nézni a TOS-t, talán érdekelt honnét is kezdődött ez az egész, és amikor kiderült, még le is szinkronizálták, és milyen fasza szinkront készítettek hozzá. A Barátok Közt Andrása mint Spock, és kurva jó :D

Nagyon féltem, hogy ugyanolyan fos lesz, mint a nagy filmek, és bár kétségtelen, hogy vannak iszonyat szar részek is, nagyon sokat lehet rajta/vele együtt nevetni, sőt olyanok is vannak amik mai napig megállják a helyüket. Nekem fura volt látni Shatnert is ereje teléjében, mert a TJ. Hooker alatt már igencsak pocakos volt.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.01.12. 06:00:38

@Sakktanár: ez látod igaz, ha nem félnék, hogy halálra unnám magam, jelentkeztem is volna barna árurészleg eladónak :D nem tom amúgy mennyit gürizhetnek/kaphatnak, de állandóan azt látom, hogy egyhelyben állnak 4-5-en és pofáznak.

Amúgy DVD-n és PC játékon kívül SEMMIT nem szabad MM-ben venni, mert minden minimum egy tízessel drágább.

Késapati Tamás 2015.01.20. 23:55:17

kiderült, hogy mi történt zotykossal?

Késapati Tamás 2015.01.21. 21:53:18

@freddyD: Köszi a választ! Amúgy azért kérdeztem, mert igazán sajnáltam, hogy így alakult... kb 3 havonta egyszer van ilyen hogy hosszú időre elmenjen a net és hogy pont a podcast felvételére kellet essen egy ilyen... Nagy kár érte, mert így lett volna teljes, kerek egész ez az adás...nagyon remélem, hogy a következőben lesztek mind a négyen és akkor majd zoli is pótol.. Csak így tovább, már várom nagyon a kövit!!!

Pampalini13 2015.01.23. 11:20:53

Helló kedves olvtársak. Engedjétek meg, hogy mindnyájatok figyelmébe ajánljak egy rövidfilmet, amelyre teljesen véletlenül bukkantam rá. Nagyon tetszett hasonlót annyira megnéznék magyar készítőkkel is. Jó szórakozást hozzá, csak 5 perc az egész, szóval okvetlenül adjatok neki egy sanszot.
www.youtube.com/watch?v=-InkUlwrqXs
süti beállítások módosítása