HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #66 (2015. Január) 204 perc

Beszélgetnek:Zoly, Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Birdman (00:37:50)
-Elrabolva 3
-A mindenség elmélete
-Aliens /A bolygó neve: Halál
-Időről időre
-Irány a Mississippi (A csodaszer)
-Colossus: The Forbin Project
-Szárazon




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (186 MB) 204 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:


Freddy bemutatója a Csodaszer/Irány a Mississippi filmről

Címkék: filmbarátok podcast

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr967121683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atkakukac1989 2015.01.29. 19:52:57

Freddy, szerintem a Csapda nem a hivatalos cím, mivel a kedvenc dvd oldalunkon és a borítón is Követés a címe, így szerintem ez a hivatalos. Bár a borító nem magyar az oldalon, de láttam már polcon és Követés van a borítón feltüntetve hivatalos magyar címként.

www.xpress.hu/xp/prod.asp?PID=13217&VID=066-375955682-74413463053547918

Sakktanár 2015.01.29. 20:56:06

Én gyerekként Bud Spencer szerettem volna lenni, hogy mindenkit leverjek :D

Sakktanár 2015.01.29. 20:57:22

Hahhh freddyD, neked is Bud Spencer :D

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2015.01.29. 23:34:02

A Kultfilmet szerintem kb lehetetlen rendesen definiálni. Az olyan, hogy ha látod felismered. Hiszen a példaként hozott Scott Pilgrim, Ponyvaregény ugyanúgy kultfilmnek minősül, mint a Star Wars vagy a Re-Animator. Sőt itthon (és Németországban) a Spencer-Hill filmek is bőven kultfilmek. És azért valljuk be, vajmi kevés közös van ezekben a filmekben.

Ha mégis kéne definiálni én azt nevezném kultfilmnek, ami (mélyen) beivódott a popkulturába és/van egy nagyon odaadó rajongói tábora, akik nem csak szeretik a filmet de találkozókat szerveznek, olyan pólót hordanak stb.

Az első kultfilmnek (legalább is mint a jelenség egyik legkorábbi példájának) például a Rock Horror Picture Show-t tartják. Annál történt meg az, hogy az éjjeli vetítésekre a rajongók beöltözve érkeztek és sokszor együtt énekeltek a filmmel és eljátszották a jeleneteket a moziban. (Tudom a fentebb említett SW régebbi film, de lehet az már túl is nőtt a kult film kategóriáján. Hiszen a kultusz általában "kisebb csoportokban" alakul ki az imádat tárgya iránt. Míg a SW meg már inkább az egyetemes (pop)-kultúra egyik alapja.)

Sakktanár 2015.01.29. 23:45:16

Oh Steven, kicsit halk voltál! Merül az elem a hangszintetizátorból :)

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2015.01.30. 00:04:25

Pratt szerintem is jó lenne Indynek, de akár csinálhatnának egy teljesen új kaland film sorozatot vele a főszerepben, vagy csak nekem vannak ilyen örült elképzeléseim?

Az öreg kontra fiatalat meg szerintem (remélhetőleg) a SW 7 fogja jól megoldani. Ahol még szerepelnek az öregek, de már behozzák az újakat, így amikor a 8-ban már a fiatalok lesznek a kizárólagos főszereplők (ez csak tipp, fogalmam sincs) akkor már a fanok nagyréssze elfogadja őket és enm azon fog siránkozni, hogy hol vannak a régiek.

Persze az ilyen bejáratott karaktereknél ahol a szinész-szerep ennyire összenőtt, mint az Indy elkerülhetetlen a rinyálás.

A Ghostbusterrel nekem nem az a bajom, hogy nem a régiek lesznek (azt is jól elbaszták, hogy nem tudták időben megcsinálni, pedig évekig tervbe volt). Hanem, az, hogy ez a női változat nekem olyan bőrlehúzásnak tűnik, hogy nem tudják mással feldobni a koncepciót csak ilyen külsőségekkel (ne legyen igazam). Mellisa McCarthy-nak meg különösen nem örülök mert szerintem az a nő abból csinált karriert, hogy kövér és az sokak szerint vicces. Félek, hogy miatta a szellemirtók is elmegy ilyen nagyon alpári irányba.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2015.01.30. 01:27:18

Birdman az utóbbi évek legegyedibb moziélménye. Imádtam. A vége valóban nem olyan katartikus és erős mint a film addigi része. De a vizuális bravúr, a hihetetlen erős színészi játék és a korunk trendjeire való reflektálás, na meg a remek humor miatta nem tudok rá haragudni (és még a dobolás sem zavart, sőt hozzá adott ahhoz az érzethez, hogy ez itt történik előttünk, mint a színházba). Írtam róla hosszabban is, de a lényeg ugyanaz: kurva jó, 10/10 stb. Remélem tarol az Oscar gálán (kivéve forgatókönyvbe bár nagyon megérdemelné, de az Éjjeli Féreg is nyerjen valamit)

Az Aliens meg bár nem volt olyan katartikus vásznon, mint az Alien (amit meg is köszönök nektek, mert bár szeretem a filmet a tavalyi podcastetek után határoztam el, hogy megnézem moziba) még mindig rohadt jó volt. Ráadásul lesz még: Die Hard, Vissza a jövőbe, Jézus Krisztus Szupersztár és 2001 is. Örülök, hogy beindul ez a trend, remélem még sok klasszikust és kedvencet nézhetek meg a nagy vásznon.

Az Elrabolvából már a másodikat sem néztem meg, mert úgy voltam vele, hogy basszus van egy baromi jó film, ami kerek egész le van zárva. És egyszerűen nem voltam kíváncsi ugyanarra csak bénábban (lásd Másnaposok 2). Amúgy simán elképzelem, hogy a magyarok tömege szarik a kritikusokra.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2015.01.30. 01:28:49

Ha már Liam Neeson csak folytatásokat tudd csinálni, akkor inkább a Sirok Köztöt folytassák (hiszen ugye az egy regény folyam epizódja, szóval a karaktert lehet tovább vinni egy új sztorival, ami messze logikusabb lépés, mint az Elrabolva 2, és főleg a 3.)

gonzales777 2015.01.30. 01:36:36

Háá a Banshee-t én is csak ajánlani tudom! Gyakorlatilag egy ponyva csak sorozatban. Nem akar tőled semmit csak hogy jól érezd magad! De abban nagyon jó. persze vannak benne teljesen elrugaszkodott dolgok de ezt tudja magáról a sorozat és nem is akarja hogy komolyan vegyék. Elképesztő verekedések baromi jó karakterek és az akciójelenetekből is kihozzák a maximumot már amit egy sorozat szintjén ki lehet hozni. Az biztos hogy ebben a sorozatban van a 3 de inkább 4 legjobb verekedős jelenet amit az utóbbi évben láttam. Azt is meg kockáztatom hogy a Banshee-nak van a legjobb intrója jelenleg! Amikor elkezdtem nézni akkor ilyen Spartacus pótléknak tudtam be és voltaképpen olyan is mint a Spartacus egy jól eső élvezet az egész! :D

Riki93 2015.01.30. 13:56:45

Freddy, az Alien 3-al kapcsolatban elég nagyot tévedtél, ugyanis ott egyáltalán nincs CGI Alien. Az egy bábu volt, melyet stop motion techinkával mozgattak, majd utólag vágták oda. Egy helyen használtak CGI-t, amikor a víz hatására berepedezik a feje.

Capowne 2015.02.06. 21:45:32

Megfogadtam a tanácsotokat az Időről időre című filmmel kapcsolatban, és igazatok volt. Nagyon rég nem éreztük magunkat ilyen jól magunkat együtt a szüleimmel egy filmen, tehát nagyon köszönjük az ajánlást! :)
Jó lenne megismételni az élményt, de nem sok ötletem van, nagyon hálás lennék ha esetleg valaki tudna még hasonló család kompatibilis filmeket ajánlani!
süti beállítások módosítása