HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék


Filmbarátok Podcast #92 (2016 Február) 156 perc

Beszélgetnek: Gergő, freddyD. Blacksheep

Téma:

-A nagy dobás (00:36:46)
-A szoba (01:06:00)
-Brooklyn (01:32:10)
-Egy tökéletes nap (01:43:05)
-T-Men (01:56:48)
-A trollvadász (02:08:10)

 




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (143 MB) 156 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

Facebook oldal

Csatolmányok:

Freddy bemutatja a 2016-os Oscarra jelölt dokumentumfilmeket


'T-Men' film

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr788384938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Habbobitas 2016.02.12. 21:13:41

Szerintem Gergő belehalna, ha a saját anyanyelvén kellene néznie egy filmet.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2016.02.12. 22:31:06

A The Big Short-ban tényleg könnyű elveszni. Őszintén bevallom, hogy nem mindenhol tudtam 100%-ban követni a pénzügyi szakzsargont, ám ennek ellenére sem tudott egy percre sem unalomba fulladni. Egyfelől ez köszönhető a remek színészeknek (igaz ez a film nem róluk szól), különösen Carell volt szerintem nagyon jó, de főleg McKay érdeme, aki egészen frissen, sokszor humorosan és a lehető legközérthetőbben tálalja a filmet. (Az abszurd vígjátékos múltja is meglátszik itt-ott). Viszont a fapados/dokumentumfilmes kivitelezés kevéssé tetszett.

A Szoba pedig szerintem az idei Oscar felhozatal legerősebb darabja, kár, hogy nincsen igazán esélye, hiszen ahogyan azt Gergő is mondta, nagyon messze áll egy tipikus Oscar filmtől. Roppant erőteljes film, arról, hogy miként látják a gyerekek a világot, és, hogy hogyan lehet feldolgozni egy ilyen traumát. Azért is különösen jó, mert nem csak a cselekmény szintjén működik remekül, hanem akkor is, ha kicsit elvonatkoztatunk (és pl.: az emberrablást kicseréljük egy basáskodó, agresziv apával). Számomra a második fele is volt olyan jó és érdekes, mint az első. Brie Larson teljesen megérdemelten fogja megkapni a díjat, de Jacob Trembley talán még nála is nagyobbat alakít.

A Tökéletes napot holnap nézem, remélem nekem is ennyire fog tetszeni.

A Brooklyn-nal én is úgy vagyok, mint a podcast 2/3-a, elhiszem, hogy jó, csak annyira nem érdekel (hasonlóan a Carolhoz, meg a Dán Lányhoz, ez utóbbi különösen hidegen hagy).

A Trollvadászokat még nagyon régen láttam, de nekem kifejezetten tetszett, pedig nem rajongok a found footage műfajért (a REC-ért sem voltam úgy oda)

Rico69 2016.02.13. 13:03:42

Megint emlitetted Freddy, hogy ekézik a Gergő gyereket.
Nem értem, hogy miért.
Sokszor lopja a vén rókák elől a showt, én bírom az Otherworldös két srácot, de a tavalyi Oscar közvetitésüket a podcast Rúzsa Sándora miatt néztem. (értsd szögedi betyár).
Remélem lesz idén is.
Téged is szivesen látnálak ott, bár az álarcocskádban ez nem lenne túl kényelmes :P
Mindegy majd mint tavaly, őket nézem (ha lesz) közben meg olvagatom a blogod.

Szerintem amúgy látott ő régebbi filmeket, a Johnny Weismülleres Tarzanokat mindenki látta.

T-men
Lehet, hogy van átfedés a hatáskörök között ( biztos, mert az FBI-al is van) de hamisitás, pénzhamisitás cuccokban manapság sokszor a Secret Service nyomozati része a felelős.Sok filmben is őket hivják a helyiek, vagy fenyegetik meg a bűnözőket, hogy átadják etc.
Bár az USA-ban a Mezőgazdasági Minisztériumnak is van nyomozati jogköre.

Lol, megnéztem közben a neten, érdekes csapata van a Pénzügynek www.irs.gov/uac/Criminal-Investigation-(CI)-At-a-Glance egész érdekes kategóriákban nyomizgatnak, adócsalásokban, Narcotics-Related Financial Crimes, de a legjobb és szerintem ez tejhatalom: a terrorizmus pénzügyi támogatásának ügyeivel. Ez egy bianko csekk nekik.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2016.02.15. 19:53:42

Na megnézve a Tökéletes Napot, kénytelen vagyok egyetérteni Blacksheep kollégával. Roppant kellemes film.

Persze igazán újat, vagy katartikusat nem mond a témában, hanem csak egy másik, kevésbé látott oldaláról - a front, vagy a szenvedő civilek helyett a háttérben segítőkre fókuszálva - közelíti meg a témát, illetve melodráma helyett inkább a feketehumorhoz nyúl (ezért sem tudd olyan megrázó lenni, és igazán maradandó hatást kiváltani a nézőben - hatásvadászatot talán csak a lerombolt ház bejárásánál éreztem)

Igazi kis gyöngyszem, kicsit sajnálom is, hogy épp most az Oscar filmek dömpingjében mutatták be. (Igaz kétlem, hogy máskor sokkal több nézőt vonzott volna idehaza, pedig szerintem tipikusan olyan film, amit kevesekhez jutt el, de nekik tetszik).
süti beállítások módosítása