HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #95 (2016 Április) 151 perc

Beszélgetnek: Zoly, freddyD, Gergő

Téma:

-Batman Superman ellen – Az igazság hajnala (00:49:00)
-Zootropolis (01:35:00)
-Támadás a Fehér Ház ellen (01:47:50)
-Elfújta a szél (02:04:20)




A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (139 MB) 151 perc

DIREKT link (jobb klikk, letöltés)

Mediafire link



Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu

Facebook oldal

Csatolmányok:

Honlap válogatott rövidfilmeknek:


Blacksheep és Sorter véleménye a Batman vs Supermanről

Címkék: filmbarátok podcast

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr628549272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico69 2016.04.01. 16:27:12

Kösz au új podcastet

A Batmanes blokk végén járok, Freddy te kis hamis, te nem nézted meg :P De szerintem se volt egy rossz film, én egy hetest is adok neki IMDb-n talán.

Rico69 2016.04.01. 16:31:25

@Rico69: Nem, már pontoztam, hatost adtam én is.
Nagyjából egyetértek Gergővel, hogy egy jó vágás igencsak feljavitotta volna a filmet.

Most pápázott a gyerek, ez nagyon aranyos momentum volt.

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2016.04.01. 17:57:38

Nekem nagyon gyanús a 100. adás bejelentés a mai nap miatt... :/

Rico69 2016.04.01. 20:41:33

@Tomlion:
Szerintem azzal nem viccelnének.
Az nem is lenne poén, sokak szeretnének ilyenre elmenni.

A filmet nem látta Freddy, ebben biztos vagyok, abszolut karakteridegen lenne tőle és valljuk be, nem az a szélhámos fajta, a karmeliták között vannak akik jobban hümmögtek volna közbe :P A trailert azt látta.

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2016.04.02. 00:28:31

Már többször látom hallom, hogy ennél a BvS-nél sokan jönnek a RottenTomatoes százalékkal. "Hogy azért többet ér a film, mint 31%" és más ehhez hasonló megjegyzésekkel találkozom nap, mint nap.

Nem bántásból, sőt éppen eleknezőleg írom, de ez alapján Gergő sem érti a Rottentomatoes müködését.

Ugyanis az ott szereplő százalék nem a film pontját mutatja, mint az IMDB vagy a Metacritic esetében, hanem azt, hogy a kritikusok hány százalékának tetszett (azaz, ha 100 kritikusból 31 dicsérő - azaz minimum 6/10-es kritikát ad - akkor lesz 31%). Na már most, ez szerintem kissé félrevezető, egyrészt mert nagyon leegyszerűsíti a kritikákat, hiszen ebben a rendszerben csak Rotten (negatív) vagy Fresh pozitív van, másrészt mert emiatt egy olyan filmnek, ami csak 6/10-es - korrekt - értékeléseket kap 100%-os lesz az átlaga, míg egy megosztóbb film, ami 10 kritikából mondjuk kap 5 darab 10/10-es (Fresh) meg 5 darab 5/10-es (Rotten) már csak 50% lesz az átlaga. Pedig lehet ez utóbbi sokkal érdekesebb film amúgy.

Bocsi, ha egyértelmű dolgokat írtam le, és amúgy már tdutátok, csak ez most kikívánkozott belőlem :D

gonzales777 2016.04.02. 21:48:05

én már majdnem elhittem hogy freddy megnézte a filmet! :D

sakkos 2016.04.07. 00:24:52

Pont Április elsejére időzíteni egy ilyen élő live adás bejelentést, meg hogy freddyD (ha jól értettem) megnézett egy szuperhős filmet, nem tudom, mi igaz és mi nem az :D
süti beállítások módosítása