HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: könyv bemutató

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr908884296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico69 2016.07.13. 19:08:22

Hali

Szerintem se túl jól megirtak az önéletrajzai, hihetetlen szines élete volt, ehhez képest...
Azzal nagyon egyetértek, hogy Bud Spencer egy korosztály felett állandó szereplője volt az életünknek.
Nekem egy nehéz gyerekkori élethelyzetben jött az első filmje, moziban, a Piedone Hong-Kongban.

Én, bevallom, megkönnyeztem az öreget,pedig (érdekes módon te és egy barátom szinte egy időben mondtátok, irtátok) teljes és boldog élete volt.
Mennek el a régi idolok, van még Terence Hill, Belmondo és talán Delon.

Kösz a "kritikát"(azért idézőjelben, mert lejön hogy szereted) és nagyon várom a podcastet.
süti beállítások módosítása