HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ma kikerült az új "Majmok bolygója" reboot első előzetese. Nem néz ki rosszul, biztosan megnézem majd, ahogyan tettem azt a Tim Burton-ös verziónál is (amely egyébként egyáltalán nem olyan szar, mint mindenki mondta)

De két észrevétel:

-Nem tudom, miért akarják, hogy elájuljunk a vizuális effektektől. Jól meg van csinálva, nem azt mondom, de egy másodpercig nem tudja elhitetni velem, hogy ez nem csak egy animáció. Mondom, ezzel sincs semmi baj, de akkor ne tolja már a pofánkba ezt az CGI infót, mintha most hisztit kéne csapni az örömtől
-Rise of the Planet of the Apes. Tehát a majmok bolgyója, azaz vélhetően átveszik a föld felett az uralmat. Mindezt úgy, hogy pár tucat hiperokos példány kiszabadul egy laborból? Ezt mégis hogy? :D Gondolom amint kiszabadulnak, vadul beindul a mankiszex
 

Címkék: film

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr592826362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kredytes 2011.04.14. 18:40:32

Egész jónak tűnik.

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2011.04.14. 18:41:59

, vadul beindul a mankiszex
Ezt jól megmondtad.
=D

Mad Hacker · http://roachjatekelemzesek.blog.hu/ 2011.04.14. 19:38:11

A majmok bolgyója? El kéne olvasni a bejegyzést publikálás előtt.

vazzegabi 2011.04.14. 20:15:56

A régi majmok bolygója filmeket szereted FreddyD? Én nemrég néztem újra, és még most is nagyon jó filmnek tartom őket, főleg az első részt.

JRtelecaster 2011.04.14. 20:22:59

Ennek mi köze a Majmok bolygójához? :D

algi 2011.04.14. 21:04:14

- Affe hat Affe getötet! Affe hat Affe getötet! Affe hat Affe getötet!
- Affen töten niemals Affen!

Amúgy nekem ez a klasszikus 4. rész remake-jének tűnik, ahol az intelligens majmok faja az emberek rabszolgája.

kocsolas 2011.04.14. 21:39:58

hát nemtudom, én simán elhinném hogy igazi majmok:) mocskos élethűen meglett csinálva.
a második kérdésre valószínűleg a filmből tudod meg a választ.

nemecsek ernő áruló 2011.04.14. 22:45:34

Hát végülis a Wetának majom-arcban már van tapasztalata. :)

nemecsek ernő áruló 2011.04.14. 22:47:06

@Elderyautja: A cmabrigde-i etegyemen kéüszlt eigyk tnuamálny áitllsáa sznreit a szvkaaon bleül nincs jlneestögée annak, mkénit rdeeözndenk el a btűek: eyegüdl az a fntoos, hgoy az eslő és az uolstó betű a hlyéen lygeen; ha a tböbrie a lgnoeyabb özeássivsazsg a jleezmlő, a sövzeg aokkr is tleejs mrtébéekn ovasalthó mraad. A jnleeésg mgáayzrataa az, hgoy az erbemi agy nem eyeddgi btűeket hneam tleejs sazakvat ovals.
Íme a bzoinytéik. ;)

JeszKar 2011.04.14. 22:49:25

1:46-nál majom baromi élethűen néz ki. Nézd meg a szőrét, a bőrét! Amúgy ez valóban a négy remake.
Egyébként Freddy, miért mondod, hogy Burton-féle nem olyan rossz? Csak azért kérdem, mert nagyon rég láttam, amikor még nem tudtam, hogy ezt rossznak tartják. És nem emlékszek semmi olyasmire, ami kimondottan felhúzott volna benne.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2011.04.15. 06:49:55

@Elderyautja: Senki sem tökéletes. Freddy is követhet el hibákat mint ahogy te is meg én is :D De nem kéne egy helyesírási hibán így felakadni

freddyD 2011.04.15. 07:25:36

@JeszKar: Nézz körül a neten, rengetegen lehurrogják azt a filmet. Én még anno moziban láttam. Sajnáltam, hogy nem készült el a folytatása.

algi 2011.04.15. 11:11:16

@Gerzsonka: Ez azért van, mert Cambridge-ben angolul beszélnek, az angol nyelvben pedig szavakat tanulnak, nem betűket és hangokat. Angolban gyakorlatilag nincs értelme a betűk hangértékének (en.wikipedia.org/wiki/Ghoti ). A magyarok viszont a betűk hangértékét tanulják meg, és így képesek vagyunk bármilyen általunk ismeretlen magyar szót helyesen kiejteni (és kiejtés alapján le is írni, ami viszont már a franciáknak se megy, náluk csak a kiejtés egyértelmű).

FreeFantasyFilms · http://f3online.tk/ 2011.04.15. 13:07:27

Nem volt szörnyű a Burton-ös Majmok bolygója, csak felesleges, abban a filmben nem volt semmi íz, ment a monoton történet és véget ért, ennyi.

AC_Geo 2011.04.15. 14:37:38

Újabb reboot, most ez a legújabb mánia. Én is szeretem a Majmok bolygója filmeket, de nem értem ebből is minek még egy újrafeldolgozás, mert egyhamar nem hiszem hogy lesz folytatása.

Anno a Nolan-féle első Batmannél is csodálkoztam kicsit, de aztán a Sötét lovaggal rám cáfolt. Talán itt is lesz hasonló, de csak minimális esélyt látok rá.

"ezzel sincs semmi baj, de akkor ne tolja már a pofánkba ezt az CGI infót, mintha most hisztit kéne csapni az örömtől"

Ennek a filmnek valószínűleg csak simán az lesz a célja, hogy az új technikákkal becsalogassa a mozikba az embereket, főleg azokat, akik régebben szimpatizáltak a filmmel, és azokhoz képest mekkora állat lesz a grafika. Ne legyen igazam, de előre tartok az egésztől.

Cs@tLós 2011.04.15. 14:42:39

Így a trailer alapján 1 buznyákot nem adnék érte, nemhogy moziban nézzem. Tipikus üres popkornmozit fognak csinálni belőle. Kisérleteznek, rosszul sül el, csaj vinnyog, hogy vannak dolgok amiket nem kéne piszkálni. Wow, nem láttuk már kismilliószor.
Kiszabadulnak a majmok, és káoszt csinálnak. Lőjék le őket és kész. Valahogy a káoszból nem érzem, hogy olyan baromi intelligenssé fejlődtek vna, hogy legyőzzék az emberiséget. Olyan 2012 érzésem van, hogy kb annyi értelme lesz, mint annak a filmnek.

algi 2011.04.15. 22:04:07

@FreeFantasyFilms: Nekem az a véleményem, hogy a Burton féle filmnek az egyetlen hibája az unalmas fényképezés volt. Hogyha végig úgy fényképezik, ahogy a Batman visszatért vagy valamelyik hasonlóan eltúlzott, önmagát komolyan nem vevő filmet, az megágyazott volna a fantáziátlannak tűnő szövegeknek és a néhol előre sejthető fordulatoknak, és a két csúcsfordulat is sokkal ütősebb lett volna. Viszont az unalmas képek nem sugároztak kellően erős hangulatot, és szerintem ezért nem jött át a forgatókönyv íze. Eleinte nem tetszett a film, de amikor elkezdtem ilyen szemmel nézni, sokkal élvezetesebb lett.

Nabopolasszar 2011.04.15. 22:33:26

@algi: Engem a karakterek idegesítettek, csak a főszereplő szimpatikus és azért ez már elég gáz egy ilyen filmnél.

algi 2011.04.16. 00:00:01

@Nabopolasszar: Nem is emlékszem a karakterekre. :)
süti beállítások módosítása