HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Tényleg csak ismertetés céljából összeraktam gyorsan egy videót erről a remek játékról, amely nálam reneszánszát élte. Ti játszottatok vele anno? 

Címkék: játék

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr833415165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

algi 2011.11.27. 14:50:47

Szerintem kissé túlbecsülöd a Toy Story hatását. Mondjuk nem tudom megcáfolni a kapcsolatot a Toy Story és az Army Men, meg az Airfix köött, de előtte nem voltak ilyen "játékos" videojátékok? (Amúgy szerintem ez többé-kevésbé az Airfix modellgyártónak a reklámja.)

freddyD 2011.11.27. 15:14:56

@algi: Nem emlékszem olyan példára, hogy a Toy Story előtt lett volna már ilyen ötlettel játék. Persze nem tudom kizárni

Amúgy jah, az Airfixnek ez ügyes húzása volt. Bár én mindig inkább Revell-es voltam ;)

algi 2011.11.27. 15:42:37

@yellorambo: Xfire-rel próbáltad? Az egy ilyen mindenes: a chattől kezdve a videófelvételig mindent csinál játék közben, HA felismeri a játékot (pl. az Il-2 Sturmovikot valamiért nem ismeri fel, de a modern játékok legtöbbjét igen). Viszont több ezer játékot ismer, úgyhogy érdemes próbálkozni. (Ráadásul a Frapsszel ellentétben ingyenes, korlátlanul használható, és vízjelet se rak rá.) Annyi gond lehet még vele, hogy belassíthatja, de gondolom, ez minden videófelvevőnél így van.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2011.11.27. 18:29:53

Anno én is sokat toltam ezzel a játékkal. A videó is jó lett, nosztalgikus emlékeket elevenített fel bennem.

algi 2011.11.27. 20:22:03

@yellorambo: Nem tapasztaltam, hogy a Steam és az Xfire zavarta volna egymást. Mondjuk nem igazán próbálgattam egyszerre a kettő hasonló szolgáltatásait (tehát nem szórakoztam úgy, hogy egyszerre működik-e pl. a steames, meg az xfire-es chat is), de videót vettem már fel steames játékból az Xfire-rel..

Glued 2011.11.28. 17:12:52

Ha már Toy Story, szerintem érdemes kipróbálni a Toy Story játékok közül valamelyiket, az első kettőt még ismerem is. Ez is ilyesmi játék, a Toy story grafikája ugye közelsem a legjobb, de a játékélmény, az FPS mód meg minden nagyon ötletes a játékban. Természetesen ebben a játékban is vannak idegtépő dolgok, de attól függetlenül, jó játék, gyerekkorom nagy kedvence a harry potter 2 játék után :) Szerintem tegyél egy próbát freddyD :D

BoZsÓ 2011.11.29. 14:54:08

Lan-partyk nagy kedvence, mindenképp megér pár misét multiban, ha nyílik rá lehetőségetek! Eszméletlen vicces! :)

Sakktanár 2012.10.01. 07:04:42

Húú de sokat kerestem ezt a videót, miután megnéztem az új Wanted Guns-t, eszembe jutott hogy volt egy ilyen videó is. De a youtube csatornán nem találtam meg az Rpcj kiegészítők között, (bár lehet hogy én voltam vak) nemtudom hogy ez szándékos e, de szerintem ezt lehetne oda sorolni.
süti beállítások módosítása