HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Reagálás a Nerd Tiger Electronics videójára

Nehéz volt filmezni a képernyőt, mert csak dőlt szögben látni. És én másképp láttam a tükröződést, mint a kamera, azért van az, hogy néha valami tükröződik a háttérben. Később ennek orvoslására meg a kamera kijelzőjéről játszottam, ott viszont kicsit késleltetett a kép, így többször meghaltam.

Címkék: projekt

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr685586937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2013.10.20. 10:32:10

most (is) sajnálom hogy egy költözésnél elvesztettem az összes ilyen gagyi hülyeségemet, mert most szívesen elküldtem volna pár különlegesen rossz példányt videóban :D. Ezek azok a "retro konzolok", amik tényleg csak annyira voltak élvezhetőek amennyi fantáziával rendelkezett az illető aki kipróbálta. Én még emlékszem arra, amikor 10 éves korom körül kezdtem szépen rájönni hogy ezek a gépek valójában milyen borzasztóak :D
Mellesleg ennek kapcsán jutott eszembe, hogy megkérdezzem tőled, Freddy, hogy gondoltál e már esetleg arra hogy a nemrég megjelent AVGN játékból nem e csinálnál esetleg egy kis bemutatót, vagy tesztet, mert az a játék igazán a hozzánk hasonló AVGN fan, retro játékosoknak készült :)
(itt van egy link hozzá, ha nem ismernéd store.steampowered.com/app/237740/ )

2013.10.20. 10:32:20

Vevő vagyok az ilyen ősrégi cuccokra. Én kimaradtam az ilyenből, tamagochim viszont volt. :D Ha vannak még ilyen régi dolgaid, szívesen megnéznék róla videókat.

Sakktanár 2013.10.20. 10:32:28

Eléggé kaotikos szerintem külső szemlékőnek :D Nem tudtam követni hogy most ki mikor hal meg. De még ez is profibb konzol, mint ami nekem volt, kisgyerekként csak irígykedtem azokra akiknek volt tiger-je, mert nekem csak szaros tetris-em volt
logout.hu/dl/upc/2010-05/61570_tetris.jpg
Szívesen csinálnék belőle videót, de gondolom ezt nem kell bemutatni
(9999 játék, ami igazából 8 volt ismételgetve...)

Capowne 2013.10.20. 12:33:55

@Sakktanár: ne aggódj, a tetris SOKKAL jobb mint ezek a a fix képeket mutogató rémálmok :)

Tomlion · http://tomlion.blog.hu/ 2013.10.20. 16:43:24

A Tetris még mindig jó. A középsulis osztálytársaimnál mikor elvittem egyszer poénból a játékot egyből sláger lett. XDD

bioLarzen 2013.10.20. 16:43:25

@Capowne: Tulajdonképpen a tetris is fix képeket mutat :)

bio

Sir David Bówli 2013.10.21. 18:01:04

Megkérdeztem egy elektronikában penge jóbarátot, hogy mi okozza ezt a jelenséget: az akku 1.2 V feszkót ad le, az elem 1.5-öt. Hogy ez miért van így, azt nem tudja pontosan, de vélhetően technológiai hiányosság lehet.

(Egyébként kicsi a világ: ez az a jóbarát, akinek a kabrió Peugeot-jának a hátsó üléséről csinálta pár napja Dancsó Peti a 2013-mas Budapest Time Laps-et. :-) )

Er 2013.10.21. 18:01:08

Az egyszer használatos elemek 1,5 volt-ot adnak le az akkuk 1,2-öt (vannak persze 1,6-ot leadó NiZn akkuk jóval drágábban). Kell neki a feszkó valszeg ezért gyengébb a képe.

Alerstorm Pirate 2013.10.22. 06:29:46

Nekem Pókemberes verzió volt meg.
img.auctiva.com/imgdata/5/0/8/1/5/1/webimg/685056757_tp.jpg
i1.ytimg.com/vi/5YLnLQfuB3g/hqdefault.jpg

Ebben az volt a jó, hogy ha a kb 3-4db szintet végig vitted, akkor utána kaptál valami befejezés félét persze nem valami nagy dologra kellett számítani.

Az igazat megvallva piszkosul letudott kötni és ha egyszer ráéreztél szinte lehetetlen volt meghalni.
süti beállítások módosítása