HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #79 (2015 Augusztus) 158 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, freddyD

Téma:

-Mission: Impossible – Titkos nemzet (00:32:40)
-Pixel
-Akihez beszél a föld
-Lidérces órák
-A komédia királya
-Fenegyerek
-Beépített hiba



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (144 MB) 158 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Zoli kicsomagolós videója




Pixels kisfilm

Címkék: filmbarátok podcast

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr617701878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mangekyo22 2015.08.14. 18:11:36

Nagyon jó lett! :)

Valóban kár, hogy nem volt ott Gergő meg Zoly, de így is jó volt! ;)

Amúgy fogtok majd beszélni az új Fantastic 4 filmről? Mert állítólag még a Zöld Lámpásnál is jobban lehúzták!

freddyD 2015.08.14. 19:26:42

@Mangekyo22: Mivel elvileg Gergő lesz majd, úgy sem ússzuk meg

Rico69 2015.08.14. 20:51:38

Nem a podcasthez kapcsolódik, de én is imádom Veronica Marsot, mint te Freddy.
Most nézem megint unalmamban ezredszer.

Először magyarul láttam, egyébbként úgy se rossz, de szokás szerint poéngyilkos a magyar szinkron, nem bírok túllendülni a fantáziátlan ferditésen, a nyitórész egyik legjobb poénja, mikor az apja azt mondja Veronikának:
" When you go after Jake Kane, you take backup "
Aztán mikor a chicano csapat rámegy, füttyent egyet, hogy: " Backup !" és kiugrik a bazi nagy dög a kocsiból.

Mire leforditották:
" Veronika, ha JK után mégy, vidd magaddal Backupot."

Marha idegesitő (nem ez az egy van benne, az első poént is elb.ták) mert egyébbként nekem bejön a szinkronhang, persze az igaz, az eredeti hanggal sokkal komorabb a sorozat, valamiért a magyarok tinivigjátékot akartak csinálni belőle és úgy is reklámozta annak idején a tv, mintha a Tinisuli c. ausztrál sorozat lenne.

Ez, meg a másik evergreenem a Firefly nagy szivfájdalmam (bár mindkettő kapott lezáró filmet, de a VM már az eltelt idő miatt is, nem volt jó.
Felmerült egy folytatás a felnőtt VM al de az meg szvsz hamvába holt ötlet.

Bocsi, csak közléskényszerem volt és nem sokan nézték meg (főleg a hülye magyar promó miatt) a sorozatot.

freddyD 2015.08.14. 22:56:27

@Rico69: Na, még egy Marshmellow a csapatban :)

A szinkronos dolog jogos, mikor DVD-ről néztem (tudtad, hogy megjelent itthon is az első 2 évad?) adtam kis esélyt a szinkronnak, de nem jött be. Nem is a hangok miatt, hanem érződött, hogy marha ingerszegény a fordítás. Tökre nem jött át az az élet, az a verbális ütőképesség, mint az eredetiben (vagy a német szinkronban, amit néztem még előszeretettel).

Mi nem tetszett a VM filmben? Szerintem kifejezetten jó volt

Rico69 2015.08.16. 16:17:25

@freddyD:
Tudtam, hogy van DVD, tőled, azt hiszem mondtad a podcastben, hogy megvan neked.
Most is azt nézem éppen. :)
(Nem a te DVD-et, hanem a sorozatot :P)

Igen, a szinkronos valahogy nem mutatja azt a színskálát, mint az eredeti nyelven. Feliratosan ajánlott és többször, mert elég sok rejtett poén is van.

A filmmel az a bajom alapvetően, hogy Kristen Bell kinőtt a szerepből. Nekem Veronika Mars egy cserfes kis fruska, marha nagy gógyival:)
Aki olyan pofonokat kiáll mellesleg, hogy egy felnőtt feje leszakadna tőle.Én sokáig nem néztem a sorozatot mert azt hittem egy nyafogó tinifilm,
de basszus, az alapfelütés, hogy szétverték a legjobb barátnője fejét, őt mindenki köpdösi, a családját tönkretették, és még beginázva meg is erőszakolták. Ez nem olyan tinis...
Marha komor tudott lenni, pld a 2 évad buszos, kisértős jelenetei.

Életemben ez a sorozat lepett meg a legjobban, egy tini nyáltengert vártam és valami egészen kiváló dolgot kaptam, minden szinten.
Még az apját játszó kanadai szinésszel is, aki a Flashpoint c. sorozatból ismerős volt.
(ami mellesleg a legjobb kommandós film a világon,messze a legrealistább )

Szóval én örülök a mozifilmnek, a karakterek kaptak egyfajta lezárást, jó volt, hogy a kickstarteren rekordot döntött, mert ez is mutatta, hogy a kaszával nagyon elbaltázta a megrendelő.Aztán végül is bukott a film, aminek viszont nem örültem.

De nekem olyan szomorú, hogy eltűnt a kiscsaj. Ezzel már volt egy kis gondom a 3.évadban is, egyetemistaként már kicsit más volt a hangvétel.(Attól függetlenül az is jó)

Rebesgettek egy új sorozatot, ami a felnőtt VM ről szólna,hát...nem tudom van-e annyi mojo KB-ben.

Talán egy reboot, egy friss szereplőgárdával.
Rob Thomasék csinálták az IZombie-t, sokszor annak a poénjai emlékeztettek a VM-ra.
Pár részt láttam, so-so, de jó kritikákat kapott.
Afene tudja.
Joss Whedon is csinált egy Buffy-t, egy Angelt, a Firefly-t, aztán meg az Agents of SHIELD- et, ami legfeljebb közepes.
Aludtam már el több részén is.

Yeap, gondolom ez az Agents of SHIELD neked kb. annyira vonzó, mint egyszeri plébánosnak az ír vendéglányka az Éjféli misén, akinek pörög a feje, nemzeti szinűt hány és arámi nyelven, visszafelé vistítva pajkoskodik a feszülettel :)

freddyD 2015.08.18. 22:08:20

@Rico69: Igen, a sorozat nagy meglepetés annak, aki csak a tartalmát elolvassa. Emiatt is csináltam anno azt a videót (www.youtube.com/watch?v=QVRnHqVx4LA ), hogy valamelyest tisztázzam, hogy itt jóval többről van szó.

Kár, hogy így éreztél a film kapcsán, szerintem tök jól megoldották, hogy a karakterek bár korosodtak, még a régi énjük visszaköszönjön, anélkül, hogy túl idétlen volna ennyi idősen.

Amúgy a film szerintem nem könyvelhető el buktának, hiszen sok szempontból elő lett finanszírozva, várható volt, hogy nagy tömegek nem fogják megrohamozni, hiszen a rajongók nagy része már beleszállt előtte is. Nyilván lehetett volna több is, de klasszikus értelemben szerintem nem bukta.

Rico69 2015.08.19. 01:44:30

@freddyD:
Meg fogom nézni a filmet is a végén, most fejeztem be az első évadot (x-edszer).
Hátha most jobban bejön.

Igen, igazad van. 6 milla büdzsét ir a Mojo és valami ilyesmi is jött össze a starteren.
Gondolom volt valami szerényebb reklámkampány, de a DVD/BR-t is megvették rengetegen.Sok a hasonlóság a Serenity-vel.Ami szerintem akkor se rossz sci-fi, ha nem szerette valaki a sorozatot..
Mármint, hogy nagyon tehetséges alkotók csinálták mindkettőt, jó szinészekkel, kiválóak lettek, mégis kaszálták (A Firefly-t hamarabb:) Aztán a mozifilmre mindenki összefogott, a kasszáknál (akkor fogalmazzunk igy) nem lett siker, de lemezek szerintem jól fogytak.

Persze, láttam a videódat :)
Alap.

Ha valaki kérdezte eddig, ez milyen sorozat, mindig ezt a videot mutattam, mi a véleménye.
www.youtube.com/watch?v=3qnLozy8KGw
Ált. az, hogy Fúúú...tininyál.
Ilyenkor aztán lehet vihogni, hogy egyáltalán nem az van amit látsz a képen.Persze a magyar szinkron nem forditja a dal szövegét- ha jól emlékszem- igy a poént nem nagyon vágja aki nem érti a szöveget.
(Mellesleg a rész feloldása, ha emlékszel, mikor a sheriffel felolvastatja mi van a bankóra irva:) és pajkosan megüti (Oh, you stop it !)
Na, az Veronika Mars és ezeken akkorákat tudok röhögni.

Lol.
Nekem is fura, van pár filmes univerzum, amiről képes vagyok dumálni órákig (SW-főleg most, hogy be vagyok zsongva az új részekre, Star Trek, Alien) de basszus,Veronika Mars ? Egy tinilány ?
És igen :)

Rico69 2015.08.22. 12:56:48

@Rico69:
Megnéztem a mozifilmet, becsúsztattam a 2-3 évad közé. Most sokkal jobban bejött.
Inkább egy lezárás, tribute vagy ilyesmi azért, mint igazi mozifilm. De abban biztos vagyok, hogyha nagyobb siker lett volna, inditanak egy felnőtt VM sorozatot.
Most birnám, ha lenne.
A karakterek szinte alig öregedtek, és KB-ben is most láttam a fiatal VM- ot.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.09.26. 00:55:56

hát ez a Blacksheep

mi van öreg te nem Kecskeméten élsz? mi az, hogy art mozi(K)?

van egy Multiplex 5 termmel a MALOM-ban, és attól kb 100 méterre egy art mozi az Otthon

és ennyi mozi van Kecskeméten, sőt, majdnem 100 km-es sugárban sehol nincs más mozi

az Árpád ezer éve bezárt, a Pólus ezer éve bezárt, a Városi mozi ezer éve bezárt

KAFF meg 2 évente van (előtte három) nem csoda hogy tavaly lemaradtál róla, mert akkor nem is volt

ennyit azért ne szívjál (csak mert nagyon utalgattál, hogy a Félelem és reszketést így nézted :D)

MIV - az év akciófilmje, ezt a hebegést, habogást, hogy nincs benne egy olyan ikonikus jelenet se, baszki nem is tom mikor láttam olyan akciófilmet utoljára, ami ennyire a székbeszögezett volna két teljes órára

pedig nem is számítottam semmire, talán az Amcsi kapcsi 2-őt élveztem utoljára ennyire, ez amit levágtál itt a fanyalgás a köbön

eeeeeeh, de valójában nem is olyan jó, aaaah, de valójában nem is annyira ááá, NEM, ez az év akciófilmje, és pont, nincs vita, vannak, filmek amikor lehet és kell is vitázni meg kritizálni, de ez a film, egy tökéletes film, és pont

mit csináltak a négyesben basszus? Megmászták a Burj Khalifát, többre se emlékszek már belőle

és ez a NŐ???? hol a picsában bujkált eddig, hogy 32 éves és nincs egy normális filmje ezen kívül? hány ilyen elvesztegetett tehetség szűkölködhet Hollywoodban????

A lidérces órákkal viszont egyetértek, féléve láttam kb. És nem akartam elhinni, hogy EZT a szart Scorsese csinálta. Kurva fárasztó film volt, különben se szeretem amikor egy ember ennyire teszetosza, és sodródik az árral, basszus hazagyalogolok ha nincs pénzem taxira, ha 20 kilométert, akkor annyit. Én Pesten is simán mászkáltam az éjszakában, volt hogy Újbudáról átgyalogoltam a 14. kerbe. És meg őrülök ha ezt látom egy filmben, pedig alapjában szeretem az egyetlen éjszaka alatt játszódó storykat.

A főhős tényleg nem volt karizmatikus, és a végén az a baromság, hogy begipszelik szobornak, és kiesik, meg összetörik, leporolja magát és megy be másnap dolgozni, hát komolyan. Ezt a faszomságot :D

P. T. Andersontól meg egyre inkább úgy vélem az egyetlen Boogy Nightsal belenyúlt valamibe, de amúgy nem teljesen normális az ürge. ÉN maradok Paul WS Anedrsonnál :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.10.09. 10:21:25

@scal: Öhm... oké, akkor ezek szerint TE úgy gondolod, hogy az év akciófilmje az MIV. Én meg nem. Szerintem egy tök jó akciófilm, de mind a Kingsman, mind a Mad Max magasan überelte akció-kategóriában, és gyanítom hogy a Bond is oda fog neki verni.

Ezen felháborodni, hogy valaki szerint a TE kedvenced nem tökéletes, csak szimplán jó, aztán azt mondani hogy a másik fanyalog, csak mert nem ájult el tőle... hát te tudod.

Capowne 2015.10.09. 15:27:34

@BlackSheep89: Ne vedd magadra, ő már évek óta csak azért jár ide, hogy ha megnéz egy adást, akkor utána ex katedra módon, arogáns stílusban ossza az észt :D

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.10.10. 21:18:40

@BlackSheep89: a Kingsmanban volt kb. 3 akciójelenet, az szerintem egy elpuskázott lehetőség volt, SŐT pofátlanul újrahasznosította a rendező előző filmjének a Kick Assnak a jeleneteit - sőt még lopott a Wantedból is, az minden csak nem akciófilm, kémparódia esetleg

hogy a francba tudná verni egy ilyen film, amiben érezhető üresjáratok vannak

a Mad Max viszont nem rossz akciófilmként, csak épp történet nem volt benne

ahogy a Bond halad - csodálatsan szar főcímdal - én annak is örülök, ha nézhető lesz

@Capowne: semmi fölényeskedés nincs abban, ha valaki hülyeségeket beszél, a másik meg kijavítja, - tételesen nálad: poscastet nem nézni szoktam, hanem hallgatni :) -BlackSheep esetében pl. sokkal jobban felbaszott, hogy baromságokat beszél arról a városról ahol évek óta lakik, minthogy nem értek egyet vele filmek terén

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2015.10.10. 22:31:37

@scal:
Hát persze, nyilván a főcímdal alapján már előre tudni lehet hogy szar lesz az egész film. Teljesen logikus.

Amúgy most nem hallgattam vissza hogy pontosan mit mondtam, de azt hogy art mozik vannak, így, biztosan nem mondtam, mert pontosan tudom hogy kettő mozi van Kecskeméten. Esetleg valami más kapcsán említettem, hogy valamit az art mozik játszanak, de biztosan nem konkrétan Kecskemétről beszéltem.
A KAFF-fal kapcsolatban valóban nem tudtam hogy nem évente van. Nem vagyok egy nagy rendezvényre-járó, ez van.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.10.11. 16:01:27

@BlackSheep89: baszki, az egész világ ezen a szaron röhög mióta napvilágra került :) és igen Adéle miatt is lehetett tudni, hogy a Skyfall jó lesz (bár ami igaz, a Quantum Csendjénél rosszabbat összetákolni nem igazán lehetett volna)

sokat elárul ám egy filmről az ilyesmi, pl. a hozzáállást - egy olyan embertől, aki annyi ideje néz filmeket mint te, ezt igazán elvárnám most már

én amúgy remélem hogy jó lesz a SPECTRE, titkon várom Blofeld felbukkanását, bár állítólag Dr. Genya után totál komolyan vehetetlen lett :D de a MIV egész egyszerűen annyira tökéletes volt, - a fel nem idézhető akciójeleneteivel együtt, hát még ha lettek volna ilyenek :D - hogy semmi esélye a James Bondnak

akkor javaslom hallgasd vissza :) lásd milyen vagyok 13:50 minthogy említed az Ifjúsági otthont nekem eléggé Kecskemét orientáltnak tűnik...

Sorter 2015.10.11. 18:59:59

@scal:

Az Ifjúsági Otthonban van egy terem, amiben szoktak esetenként vagy kis költségvetésű, vagy amatőr filmeket vetíteni. Tudom, mert egyszer egy ismerősünk filmjét is ott tűzték műsorra limitált és szerény körülmények között. Ennyi.

Ugyan nem vagyok érdekelt a beszélgetésben, de szerintem BlackSheep is erre gondolt.

Capowne 2015.10.12. 17:49:55

@scal: van különbség aközött hogy valaki hülyeségeket beszél, és aközött hogy egy hallgatás-nézés szintű kifejezést felcserél. Persze a világ tele van hozzád hasonló kisstílű pitiánerekkel, akik nem bírják megállni hogy a lehető legfölöslegesen túlzó formában hozza ezt mások tudtára. Pont emiatt kicsit már én érzem magam (megint) zavarban amiért leállok veled "vitatkozni". De a stílusodból fakadóan, szinte már-már kiprovokálod magadnak a válaszokat, hát jó, legyen ennyi örömöd: Azt mondod, "semmi fölényeskedés nincs abban" hogy kijavítasz másokat. Ez még igaz is. Csakhogy te mindezt a "kritikát" olyan mélyen arogáns, és becsmérlő szavakkal tarkítod, amikért az életben mások csicskapofont osztogatnának neked, hogy rájöjj hol a helyed. "sokkal jobban felbaszott, hogy baromságokat beszél" Ha például egyedül ezt a mondatot úgy fogalmaztad volna meg, hogy "az bántott csupán, hogy pontatlannak éreztem a kijelentést" akkor biztosra veheted hogy nem hánytam volna be az undortól olvasás közben, és ez tényleg csak -egy- példa volt. Valahol értelek, mert azzal a stílussal amit nyomatsz, biztosan jelentősen több visszajelzést kapsz, de csak hogy tudd, rajtam kívül is rengetegen veszik észre, hogy csupán figyelemfelkeltés, és válasz kieröltetés végett beszélsz úgy mint egy neveletlen kisfiú... nem tudom miért van erre ennyire szükséged, de sajnállak érte.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.11.14. 16:35:14

@Sorter: bizonyára, tartanak ott több ilyet is

@Capowne: te pl. állandóan hülyeségeket beszélsz, én ha valami elcseszek, akkor többnyire csöndben maradok :)

bocs hogy csak most reagálok, de csak Blacksheepnek akartam beszólni, hogy már megint igazam lett :)

én a legtöbb interneten ugráló szarházival ellentétben ugyanilyen vagyok az életben is, sose vertek még meg, egész egyszerűen azért mert írás mellett én szóban is jól kommunikálok (és ott nincs internet hogy valaki bármi mással alátámassza az állítását pl. valami hülye kétes link, csak az ami a fejében van, az pedig az esetek többségében kevesebb mint ami az enyémben van :) ez van

""semmi fölényeskedés nincs abban" hogy kijavítasz másokat. Ez még igaz is." akkor minek írod? akkor írd azt hogy egy paraszt vagyok, és nem fogok veled vitázni :) tényleg szeretek az lenni, mert ezen az oldalon nagyon sokszor akkora baromságokat mondanak a podcastban, hogy ezt hozza ki belőlem (gyere át hozzánk, hallgasd meg a mi podjainkat, már ameddig csináltuk, majd meglátod hogy van különbség)

van amikor nem érdekel, mert csak lazulni akarok, van amikor kegyetlenül felbasz hogy terjed a hülyeség, de azt hiszem jogom van hozzá, én nem provokoálok, én egy reakciót adok arra az anyagra amit kapok

pl. nálunk már mindenki szabályosan könyörög, hogy ne hallgassam ezt az adást, mert nem bírják elviselni, ahogy szimultán osztom meg azokat az épületes baromságokat, hogy röhögjön más is ;)

"hogy rájöjj hol a helyed."

hol a helyem? :)

" "sokkal jobban felbaszott, hogy baromságokat beszél" Ha például egyedül ezt a mondatot úgy fogalmaztad volna meg, hogy "az bántott csupán, hogy pontatlannak éreztem a kijelentést" akkor biztosra veheted hogy nem hánytam volna be az undortól olvasás közben"

nem szoktam keverni a szavakat, ööö pontatlanságokat legutoljára egyik kollégám mondott az egyetemen, amiket itt hallok azokat így lehet aposztrofálni :) de ne aggódj én is szeretek baromságokat beszélni, csak akkor nem előadást tartok (amire amúgy még akkor is felkészülök, ha a téma szakavatott tudora vagyok egyesek szerint, pl. készítek egy negyed oldalas jegyzetet, ami sokat segít hogy ne felejtsek el ezt meg azt, ahogy erre itt fönt sokszor hallani példát, több mint egy hete láttam, stb.)

érdekel is engem a visszajelzés, az a saját oldalunkon érdekelt míg be nem indult

vagy csak neked ilyen alacsony az ingerküszöböd, de hát igen én egy túlzottan toleráns ember vagyok

@BlackSheep89: "és gyanítom hogy a Bond is oda fog neki verni."

:) tényleg odavert

Capowne 2015.11.17. 12:02:51

@scal: hát akárhonnan is nézem, most elég sok marhaságot összehordtál ebben a kommentben... érvelési hibák tömkelege (nesze egy kétes link amiből tanulhatsz kicsit: a.te.ervelesi.hibad.hu/ ), nyelvtani következetlenségek, hibás ragozás.... nem is kell messze menni, pont az a mondat amiben azt bizonygatod hogy én mekkora hülyeségeket beszélek: "te pl. állandóan hülyeségeket beszélsz, én ha valami elcseszek...". Hát haver, te most "valami elcsesztél" úgyhogy miért nem maradtál csöndben utána? Javadra vált volna, mert akkor nem kellene azt olvasnom, hogy lényegtelen mondatrészek/szócikkek kiragadásával próbálsz magadnak tekintélyt kölcsönözni, kb mint minden második sértődött "áltudomány professzor". Természetesen az egód úgyis meggátol téged benne, hogy bármilyen szinten is képes legyél szembesülni a hibáiddal, és a hozzá társuló hülyeséged még képes el is hitetni veled, hogy amúgy mindenki más barom. Apropó kiragadások: elárulnád nekem hogy ezt a mondatodat te hogyan értelmezed?: "vagy csak neked ilyen alacsony az ingerküszöböd, de hát igen én egy túlzottan toleráns ember vagyok" A mondat hangzásából arra következtetek, hogy te ezt amolyan szarkasztikus humornak szántad, csak hát nagyban ront az értékén az, hogy a mondat egyik fele nem kapcsolható össze a másikkal... ennél többet várok egy olyan embertől aki bevallottan szeret paraszt lenni. Hol a helyed? például ott, ahol nem idegesíted magadat fel annyira, hogy aztán másokat sértegess. Viszont itt befejeztem, rangon aluli hogy egy ilyen emberrel vitatkoznom, és neked is ezt tanácsolom, ha így vélekedsz az itteni emberekről.
süti beállítások módosítása