HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Borzasztó és undorító ez az egész médiafröcsögés a mai szuperesküvőről. Eddig négy magyar csatornát találtam, amely élőben közvetíti a brit trónörökös esküvőjét és bele sem merek gondolni, hogy mi lehet az angoloknál.

Sajnálom őket, főleg a lányt. Szegény a mai nappal cseszi el az életét, ugyanaz vár majd rá, mint anyósára (na jó, talán az autóbaleset kimarad).

Gusztustalan, hogy miért kell nekik a "bennünket" mint a privátszférát semmibe vevő csőcseléket kiszolgálniuk. Hagyják őket békében, a rohadt bulvársajtó meg rohadjon meg.

Köszönöm a figyelmet, most meg elindulok dolgozni

Címkék: hülye emberek

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr422863754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ollokes 2011.04.29. 08:59:30

Nagyon egyszerű oka van az egésznek: mert foglalkoznak vele az emberek. Ha nem lenne kinek gyártani róla az anyagokat, akkor nem gyártanák.

Amúgy a youtube-on élőben nézhető az esemény és aligha azért, mert a google elbulvárosodott. Szóval ők maguk akarják ezt a felhajtást.

Én nem bírom sajnálni őket egy percig se.

freddyD 2011.04.29. 09:38:21

@Ollokes: Szerintem ők maguk biztosan nem akarják a felhajtást, csak kénytelenek részt venni ebben a cirkuszban a hagyomány miatt.

Szerintem gyerekként sem volt "ingerük" hozzá, hogy a nyilvánosság előtt meneteljenek, miközben a halott anyjukat cipeli a lovaskocsi

nemecsek ernő áruló 2011.04.29. 10:16:20

@freddyD: Hogy ahhoz volt-e ingerük vagy sem, azt nem tudom, de abban igazat adok neked, hogy valószínűleg annyira nem. Viszont állnak páran sorba a trónért hercegi sarjak, akik szívesen lennének a kamerák kereszttüzében. Akárhogy is nézzük, Vilmos a királyi család következő trónon ülő tagja. Ilyen szempontból fontos világpolitikai bulvár esemény az esküvője, bár én teszek rá, nem nézem, de elismerem, hogy sokan kíváncsiak rá.

Ha annyira irritálná őket ez az egész, nem tartom valószínűnek, hogy Vilmos annyira dolgozna a trónért, inkább elvonulna Afrikába árvákon segíteni. Szerintem. (Lásd még Károly, akinek Kamillával való kapcsolata következtében protokolláris szerepe kimerül abban, hogy néha tiszteleg egyet az előtte elvonuló Royal Guardoknak.)

2011.04.29. 13:18:16

ne foglalkozz vele! még ha ez is megy mindenhol, próbáld meg elkerülni! úgyis megtapasztalhattam (meg jobban) a RPCJS vége óta, hogy nagy filmbarát vagy, foglalkozz azokkal, vagy esetleg a melóval :)

tpeti97 2011.04.29. 13:33:01

@freddyD: Teljesen mértékben egyet értek azzal amit mondtál szerintem is gusztustalan hogy a csapból is a kettőjük képe folyik és emellett én is sajnálom szegény lányt jobb ha bele se gondolok milyen lehet ha az ember seggében is kamerák vannak és azt figyelik mikor hova megy vagy mit csinál.

chaseֹr 2011.04.29. 14:07:03

Word. Nem kell nézni TV-t, én pl. kerülök minden "hivatalos" hírforrást. Annyira nem tud érdekelni az hogy pár hatalmi bábu felhajtást csinál... ezeket azért tolják az arcunkba hogy lekössék a tudatunkat, és ne olyanon gondolkodjunk, ami számunkra hasznos lehet, vagy ami a médiagépezetre veszélyt jelentene.

Szűrjétek meg amit bevisztek, akkor nem lehet baj.

Jorus 2011.04.29. 14:07:30

Én azért nem sajnálom őket annyira... Van nekik mit enni, és a csapból is ez folyik. Én rohadtul unom, és ezzel sokan vannak így.

Troland 2011.04.29. 15:46:01

A média esküvő felé irányuló figyelmében szerintem semmi rossz nincs,mégis csak királyi esküvő,szép dolog,hagyomány,sokan kiváncsiak rá.Ami aggaszt engem is az inkább a privát szférájuk.Oké,hogy megvan mindenük de azér paparazzikkal a seggedben élni...tényleg nem lehet olyan kellemes.

Gaben No.1 2011.04.29. 17:21:40

@freddyD: most lehet, hogy egy szívtelen szemétnek fogok tűnni (bármilyen közel is áll a valósághoz), de szerintem azért jár cserébe ennyi minimum, ha már a jelképés semmittevésükért ilyen jól élnek (jó évente 2-3 ilyen karácsonyi meg satöbbi beszéd)
Igaz én csak reggel hallottam a rádióban és őszintén szólva tojok rá magasról.
Ők azért nem egy olyan hűde elfoglalt, meg sok mindent kivívott személyek, hogy együtt érezzünk velük
Bocs de én így látom, emberség ide vagy oda :/

Blackweasel 2011.04.29. 18:40:34

Első: Cső Katamori X)
Második: Mi közünk van hozzájuk? Reflektor adta volna csak aki nézni akarta nézte!
Harmadik:Úgy gondoltam ezt hogy,No Kamera és full zárt erre meg az egész világ nézhette.
Negyedik:Igazad van fullra freddyd

shanus 2011.04.29. 21:15:41

Freddy az a nagy büdös igazság hogy teljes mértékben igazad van :)
Fölösleges egy olyan királyi családot éltetni mint ők főleg azért mert nem is angol származású királyi család.. tehát nekem innentől fogva storno az egész :)

CsakNorrisz 2011.04.30. 10:48:39

Teljesen igaz amiket írtatok, ha én lennék a herceg, már rég leléptem volna valami polgári származású lánnyal (ekkor ugye automatikusan megfosztom magam a összes örökösödési jogtól, de pénzt attól még kaphatok)
És egy kérdés: Ha Vilmos herceg focizna, a mezére rá lenne írva az összes címe 5-ös betűméretben?

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.04.30. 22:21:17

Azért azt ne felejtsük el, hogy a királyi család és maga a monarchia tisztelete Angliában olyan, amit mi így magyar fejjel nem tudunk megérteni. Ezt el kell fogadni, nekem pl tetszik is, persze ez szubjektív vélemény.

Azt baromságnak tartom, hogy 10 magyar tv is ezt közvetítette, majmolás, ebben teljesen igazat adok bárkinek.

Jóskapista 2011.05.01. 11:24:33

Én ugyan leszarom ezt az esküvőt meg az egész magánéletüket, (van nekem is magánéletem, mit érdekeljen a másé), de mégsem adok neked igazat. Az angol királynak tényleges hatalmi funkciója gyakorlatilag nincs, csak egy dísz, a királyi család egyszerűen egy csapat celeb, és pontosan ugyanaz a szerepük, mint a többi celebnek: a legfőbb funkciójuk, hogy anyagot szolgáltatnak a bulvársajtónak. A luxusért cserébe az életük egy nyitott könyv. Aki ebbe szültetik, annak ezt adta a gép, akár tetszik, akár nem, de aki beleházasodik, az nyilván tudja mit vállalt.
Egyáltalán nem kell őket sajnálni. Senkinek sem fenékig tejfel az élete, nekik legalább nem kell dolgozniuk.

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.05.01. 14:25:18

@Jóskapista: Teljesen mindegy, hogy milyen a funkciója, erről beszélek. A monarchia és a királyi család tisztelete a mai napig hatalmas, egyszerűen a hagyomány miatt.

szemétpasi 2011.05.03. 19:36:11

Én éppen most kint vagyok az egyesült királyságban, és óriási banzáj volt. Munkaszüneti nap, emberek az utcán aludtak a felvonulás helyszínén. Még a skóciai tescoban is beöltöztek a pénztárosok. Szóval ez azért nem egészen olyan itt mint ha otthon valami "álompárnak" nyomatná az rtl klub meg a tv 2 az esküvőjét. Itt nagyon tisztelik őket és fontosnak tartják, hogy tudják mi van velük.
Mindemellett hatalmas politikai jelentősége is van a dolognak, akit meghívnak az már valaki.
Ui.: HA össze-vissza írok az azért van mert kicsit sokat dolgoztam :D
süti beállítások módosítása