HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Twitteren megírtam, hogy aki teheti, gyorsan kapcsolja be az M2-t, mert valami +20 éves retrós baromságot adtak, aminek az volt a lényege, hogy a Balaton a lehető legszuperebb hely az egész világon. Egy szegmenst rögzítettem nektek, voltak ennél lényegesen durvábbak is. Jókat röhögtem, az biztos

Címkék: vicces

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr822923437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ollokes 2011.05.22. 13:02:58

Szerintem nincs ezzel semmi gond, nem a mai fiatal generációnak készült, de az idősebbek biztos, hogy nagyon élvezték.
A közszolgálati tévé nem arról szól, hogy abban minden egyes másodpercben olyan adás megy, amit 1 és 100 éves kor között bárki szeret (bár megkockáztatom, hogy a fenti videórészlet alapján a babákat is simán lekötötte volna ez a klip :) ), hanem arról, hogy mindenki megtalálja rajta a magának való műsort.
A közszolgálatin ment a 24 is, amit imádtam, de egészen biztos vagyok benne, hogy az meg az idősebb korosztálynak nem tetszett egyáltalán.

freddyD 2011.05.22. 13:39:52

@Ollokes: Én nem mondtam, hogy gond. Mint írtam, jót szórakoztam rajta. Csak meglepő, hogy ilyeneket vetítenek 2011-ben
süti beállítások módosítása