HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Pár hete indította a Youtube a csodálatos Movie részlegét, ahol ingyen lehet filmeket (vagy annak álcázott hulladékot) nézni. Anno twitteren azt mondtam, hogy van pár jó film (pl a Bad Taste Peter Jacksontól) mára azonban ezek teljesen eltűntek és félelmetesen gagyi(nak tűnő) alkotásokból áll a repertoár. Bele-bele nézegettem pár filmbe és mindenhol megsemmisítőek a kommentárok és úgy látom többnyire amatőr rendezésekről van szó. Ez önmagában még nem kéne hogy baj legyen, de azért a Youtube igazán szelektálhatott volna vagy legalább ne titkolja azt a tényt, hogy ne várjon az ember profizmust.

A nálam az amatőr filmeknél is lejjebb besorolást érdemlő Asylum studió is mutatja csúcstermékét, a Supercroc című 2007-es filmet (imdb #2,0) be is ágyaztam nektek. Szívesen :) 

Címkék: film elmélkedés

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr172995875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PIZZADOX (törölt) · http://fyeahstickchat.blog.hu/ 2011.06.18. 20:02:08

Bele-bele tekergettem de ez a film...Fú kimondhatatlanul gagyi.

algi 2011.06.18. 20:07:37

Köszönjük. :)

On a sidenote: Ne tessék alulra kategorizálni az amatőr filmeket! Az Asylum teljesen professzionális: pénzért dolgoznak és minden filmjük pillanatok alatt nyereségessé válik. Ezzel szemben az amatőrök lelkesedésből dolgoznak, és talán sose jön vissza a filmbe fektetett energiájuk és kiadásaik.

FaKe.beL1eVe 2011.06.18. 20:55:20

Hamisíthatatlan Asylum-os stílus. De hamár krokodil, nálam akkor is a MegaShark vs Crocosaurus viszi a prímet szánalom terén. De a legnagyobb pofátlanság az az ennél a filmnél, hogy a plakátján ott csücsül az a mondat, hogy: "WHOEVER WINS... WE LOSE!"
Hmmm.. Ez annyira emlékeztet vmelyik filmre!! Csak nem az Alien vs Predator-ra??!!
Egy kis ízelítő ebből a mesteri remekműből:
www.youtube.com/watch?v=6CEl-rr8oHU

balazs_88 · http://civiltulkapas.blog.hu/ 2011.06.18. 21:25:57

Szerintem tök jó dolog ez a youtubetól. Oké, hogy most még szenny az, ami ott van, de lehet, hogy lesz olyan amatőr alkotás, ami így szerez magának (és a rendezőjének) hírnevet.

2011.06.18. 21:54:25

A Youtube mindenben ilyen... a híres, jó dolgokat izolálja, az ismeretlen szarokat kiteszi, az ismeretlen jók meg le vannak szarva!

Carrow 2011.06.20. 18:54:57

Én még tudom ajánlani a "Kissing Cousins" című filmet, szerintem egy korrektül összerakott vígjáték.

www.youtube.com/movie?v=Z3-Ry8iJ1jE&feature=mv_sr

Az egyetlen eddig amit végig tudtam nézni és egyáltalán nem bántam meg. Viszont a cím nem szimbolikus, aki ettől kikészül, az hagyja ki.
süti beállítások módosítása