HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Címkék: tv sorozat

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr743031394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamilla,Khear 2011.07.02. 08:24:06

Nem tudom ki hogy van vele de nekem nagy kedvencem volt és az is marad.

FaKe.beL1eVe 2011.07.02. 08:34:58

Igazán szép megemlékező videó!! Sztem Ryan Dunn volt a Jackass team öregje ezzel a nagy szakállal! Nekem is az egyik kedvencem volt, aki tényleg még a legmorbidabb kihívásokat is bevállalta.

Metal_Castiel 2011.07.09. 17:30:05

A végén, amikor a rámpán áll... na nekem ott lett végem.

Silverss 2011.07.21. 12:28:36

Nem nagyon láttam ezt a műsort. Mi történt vele?
süti beállítások módosítása