HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Ahogy már többször mondtam (Filmbarátokban mondtuk) a Drive-nak nem semmi filmzenéje van. Legalábbis van 3-4 dal ami bitangul fülbemászó.

Szóval jöjjön egy kis összeállítás, amely simán mehetne egy GTA valamelyik rádióján is

(Elektronikus zeneajánlókat nem fogtok tőlem sokszor látni)

Címkék: zene film

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr593293725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

conellus 2011.10.11. 12:14:10

Most hirtelen nem emlékszem de a bosszú filmes podcast-ban az Oldboy zenéit meg sem említettétek? Szerintem a legjobb filmzenék között van, sokat tesz hozzá az élményhez.

Bagaj 2011.10.11. 13:14:33

Ma reggel gyorsan suli előtt meghallgattam még őket.Nagyon jók!

Sakktanár 2011.10.11. 14:56:33

Ezek még DJ. Seboo számainál is jobbak :D

freddyD 2011.10.11. 14:57:22

@conellus: Őszintén szólva nem is emlékszem az Oldboy zenéjére. Persze attól még lehet jó

Urgod 2011.10.11. 19:13:27

@freddyD: Kicsit későn szólok, de ha eddig nem hallottál volna róla, ma este a 21. században maga az Isten, Bud Spencer lesz benne ;) Esetleg egy későbbi bejegyzést fogsz róla ejteni?

szkristof92 2011.10.11. 19:51:58

Fantasztikus soundtracket sikerült összehozniuk, a kedvencem a Real Hero és a Riz Ortolani szám:
www.youtube.com/watch?v=tg0jOpr1Uhk

De szerintem az instrumentális változat még ütősebb:
www.youtube.com/watch?v=Swg-eWHKvB4&feature=related

Nabopolasszar 2011.10.11. 22:32:39

@freddyD: Pont ma meg tegnap San Andreasozatm a zenére. Hihetetlenül jó.

Gaben No.1 2011.10.12. 15:25:53

Én a Drive zenéjét is nagyon imádom, de egyszerűen az abszolút favoritom a Broken Flowers zenéje: www.youtube.com/watch?v=erF_3E0ew4I
Tulajdonképpen a filmben végig ez szól, mégis megunhatatlan, holott én nem is szeretem a jazzt, de egyszerűen a filmbe úgy beleillik :D
süti beállítások módosítása