HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Valami ilyesmire lehet ma számítani (zágrábi felvétel)

Annyira nem mertem nézegetni a felvételeket, azt akarom, hogy legyen valami meglepetés is ma :) Bár gondolom csónakázás és "spriccelés" most is lesz

Címkék: zene

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr733367952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hptr 2011.11.10. 15:56:59

Én is megyek, ez talán még a tavaly márciusinál is jobb lesz. :)
A kezdéshez az van írva, hogy 20:00 óra. Ez az előzenekarra, vagy már a Rammstein-re vonatkozik?

freddyD 2011.11.10. 16:03:19

@ufig: Előzenekarra. Ha minden igaz a Rammstein csak 9-től lép fel

Holnapra direkt kivettem szabadságot, hogy kiheverjem a mai estét :P

hptr 2011.11.10. 16:29:22

@freddyD: Neked sima állóhelyed van, ugye? Nekem most csak ülőhelyem van(a jobb fajta). Remélem nem lesz így se unalmas. Legalább jól látom majd a színpadot.

freddyD 2011.11.10. 16:31:41

@ufig: Jaja, "csak" sima állóhely. Továbbra is undorítónak tartom, ezt a kiemelt állóhelyes dolgot... Az legyen elöl, aki megküzdött érte, nem lóvé alapján...

FuckYeahCetli 2011.11.10. 19:09:49

@freddyD Twiterre majd írd ki a koncert után, hogy megérte-e a jegy, mert én 12500 Ft-ot, vagy mennyit nem szívesen adnék egy koncertre.

FuckYeahCetli 2011.11.10. 19:10:53

Legalább is annyit nem tudom hogy ér meg
süti beállítások módosítása