HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem álszentség, hogy az ország #1 bulvár toxikológusa mérgekről szóló könyvének borítóján pipázik?

Nem hinném, hogy iróniából, mert akkor talált volna meghökkentőbbet a pipánál.

Címkék: random baromság

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr494129241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tóth "LN" László 2012.02.18. 11:37:54

"az ország #1 bulvár toxikológusa"

Ezzel meg is válaszoltad a kérdést. ;)

Wedgend 2012.02.18. 11:44:08

Reklám, így működik. Azzal hogy elgondolkodsz ezen a kérdésen, több figyelmet szentelsz neki, emlékezni fogsz rá.

Wedgend 2012.02.18. 11:56:46

Amúgy a pipázás hagyományosabb, elfogadottabb dolog mint más dohánytermékek, és a bölcsességnek is a szimbóluma többek számára(gondolj csak a falusi öregekre, elég sokaknak a pipáról ez a kép ugrik be). A pipázással tehát valahogy azt jelzi, hogy ő a mai eszetlen, mértéktelen alkoholizálással, drogozással és a pörgős partihangulattal szemben a kulturált, elfogadott, megfontolt nyugodt hangulatú tevékenység mellett foglal állást. Persze ez az én értelmezésem:D

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.02.18. 12:08:20

@Wedgend: Popeye-ről és Sherlock Holmes-ról meg már ne is beszéljünk:) A szivar még a médiában is elfogadott: alig találkozol sorozatokban (főleg amerikaiakban) cigizőt (ha igen, akkor az pont annak az elítélésről szól), de a szivar az mehet! (lásd pl. Két pasi meg egy kicsi) Elég fura.

bioLarzen 2012.02.18. 12:49:47

"Nem hinném, hogy iróniából, mert akkor talált volna meghökkentőbbet a pipánál."

Nono, nem tudhatjuk, mi van a pipában ;)

bio

bioLarzen 2012.02.18. 12:53:08

@Tóth "LN" László: Hé. Zacher doktor már rég a terület kiváló orvosa volt, amikor először szerepelt tévében. Úgy bulvársztár ő kb., mint Réz Adrás - őróla is lehet ezt-azt olvasni, a tévében is felbukkan gyakran - de ettől még kiváló filmesztéta. Zacher pedig egy kiváló toxikológus.

Zacher azért szerepel sokat, mert érthetően, jól tud beszélni, remek ismerője egy olyan területnek (drogok), ami manapság sajna elég slágertéma - vagyis, ha valamely műsor a drogokról akar egy szakembert megkérdezni, Zacherrel tutira mennek.

bio

bioLarzen 2012.02.18. 12:55:26

@purga: Az még furább mai szemmel, hogy a 60-70-es években még teljesen elfogadott volt a tévében a cigi, és nem csak a filmekben. Johmmy Carson, a talkshow amerikai legendája például nem egyszer cigizett a műsor közben, sőt, olyan bejátszást is láttam (saccra a hetvenes években lehetett), amikor a hírolvasó kezében látszott a cigi, miközben a hírt olvasta, a füst szépen átlebegett a képernyő közepén...

bio

bioLarzen 2012.02.18. 12:57:03

Ja, és egyébként nyilvánvaló, hogy a pipát utólag shoppolták a képre - nézzétek a száját, egyáltalán nem dudorodik a pipa körül.

bio

kófic 2012.02.18. 13:15:19

Bocs de ez nekem sem áll össze amit mondasz... az hogy Ő dohányzik mint millió másik ember, nem passzol össze hogy segít sok száz olyan hülyén aki megesz, felszív, ezt azt amiről nem csak Ő, hanem a felhasználók se tudják sokszor hogy mi az.Szerintem is egyébként kiváló szakember, és az, hogy sokat látod a tv-ben egyrészt megerősíti ezt is és azt is, hogy sokkal közelebb áll ezekhez a dolgokhoz mint bármelyik más "szakmabeli", nem csak könyvekből hallott a drogokról, hanem minden nap látja és tanul belőlük, folyamatosan fejlődik velük, mert így kell tennie, különben nem tudja elvégezni a munkáját.Ráadásul ember közeli a modora és stílusa.Én egy okos embernek tartom.Jól csinálja azt amit csinál.(nem egy Csernus)

kófic 2012.02.18. 13:19:25

bioLarzen: a Réz András példa szerintem teljesen találó

kófic 2012.02.18. 13:30:25

bocs tényleg nem trollkodni akarok.. de elolvastad legalább az ajánlót a könyvhöz? mert ha igen nem szóltam,(és ne tényleg nem háborogni akarok) de hasra ütésre elítélni valakit:
"Napi egy tábla mogyorós csokoládéval üzemel, s a pipáját sem tenné le semmi pénzért. Merthogy valamitől neki is függenie kell. Vallja, hogy tízmillió függő országa vagyunk - mert szenvedély nélkül lehet élni, csak nem érdemes. Ám meg kell tudni húzni a szenvedélyszerű viselkedés és a szenvedélybetegség közötti határvonalat."

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.18. 14:18:18

Én ismerem a palit rég persze csak a tévéből.
1: Nem shoppolt pipa hanem igazi. Láttam róla filmet, szivarozik, wiszkit iszik de tudja hol a határ.
2: Szerintem nem álszent dolog ha egy toxikológus pipázik.
Én nem iszom nem cigizek semmit nem használok ami tudatmódosító. Vannak olyanok akik isznak, és állatokká vállnak ilyen a fiatalok 80 százaléka, és vannak akik isznak de tudják hol a határ, és hogy mit szabad meg mit nem.
Na ő olyan aki tudja mit lehet, és mit nem. egyébkén nagyon okos szimpatikus pali láttam többször is riportot vele.

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.18. 18:27:29

@kófic:

Igen, kismillió interjúban elmondta, hogy neki két függősége/szemvedélye van: a pipa és a csokoládé. Tegyük hozzá, ráadásul még workoholic is.

Egyébként én is nagyon bírom, óriási arc, a Réz Andrásos párhuzam nagyon ül.

Íme, egy remek interjú vele: atv.hu/videotar/20110907_dr_zacher_gabor

shanus 2012.02.18. 22:44:40

Freddy nem akarlak kritizálni, de azért ennél érdekesebb posztokat is láttam már tőled :) Lehet erről beszélgetni , de sok ember szerintem erre a témára elég szélsőséges (nem érdekli őket , de csak szerintem ez egyéni vélemény ). Szerintem ember barátabb posztok kellenének :) pl: nekem epic volt a hagymás rostélyos posztjaid vagy pár termékről videó kritika :) Már ne haragudj meg érte. :)

Cs@tLós 2012.02.19. 01:04:35

Most nem olvasom végig a kommenteket, csak az első párat olvastam, így ezekre reflektálnék meg a posztra magára. Nem csak piázik, cigizik is, nekem úgy rémlik. Szerintem semmi összefüggés nincs, toxikológusként valószínűleg órák hosszas előadást tudna tartani arról fiziológiás szintig hogy ez hogy rohasztja el a tüdőt, de ettől még ő vállalhatja a kockázatot.

Másik téma: nem bulvár. Sajnos nincs még 1 toxikológus az országban aki ennyire vágja a kérdést mint ő. Ezt szakmai berkekben mondják, és elég nagy szégyen ez is kis országunkra nézve. A pasas lassan belehal a maelóba, ügyel, előadást tart, közben 24 órákat fent van 1 héten többször, mert nincs idő aludni, ezt nem lehet hosszútávon egyszerűen bírni. Lassan elfogy a faszi, teljesen össze van rottyanva.

Mindemellet nem állítom, hogy esetleg nem használja ki, hogy szerepelteti a média (plö ilyen könyvírással).

Cs@tLós 2012.02.19. 01:13:35

Nem piázik, hanem PIPÁZIK akart lenni. Ehh, ez a magyar nyelv, kihagysz 1 betűt, és más értelme van a szónak rögtön :D

freddyD 2012.02.19. 08:04:20

Itt van egy félreértés ezzel az emberrel kapcsolatban: Nekem nincs bajom vele. Biztosan érti a dolgát, ebben nem is akarok vitába szállni.

A bulvár toxikológus viszont szerintem passzoló, hiszen tagadhatatlan, hogy állandóan szerepel a tv-ben. Különben hogyan ismerhetnénk mind? Szerintem nincs még egy ország, ahol van egy híres toxikológus.

Tőlem pipázhat is (amely természetesen messze nem olyan káros, mint pl egy cigi), csak szerintem elég groteszk, hogy egy mérgek ellen szóló könyvben éppen pipával van a borítón. Egyébként írta valaki, hogy az csak photoshop, amely utólag megtekintve valóban lehetséges. Így viszont ez az egész bejegyzés a kiadónak a sara. Kétlem, hogy Zacher montázsolt volna be utólag egy pipát

filmkiller · http://rosszfilmekoldal.blog.hu/ 2012.02.19. 08:44:19

freddy szerintem te vagy tévedésben ezzel az emberrel kapcsolatban.
Igen sokszor van a tévében ez tény de én őt semmiképp nem mondanám bulvár személyiségnek. Sokan vannak a két nagy kereskedelmi adón akik igen is emberek tudtak maradni, és nem csapta meg őket a "celebláz" szele.
Ő mindig ,és csakis szakmai okokból van a tévében. Ha hívják megy, és elmondja azt amiről a laikus emberek jó ha tudnak a drogokkal kapcsolatban. Sok embert látok a két kereskedelmi adón akik remek emberek de ez a tévé celeb sz..rság úgymond tönkre tette őket, és már teljesen hiteltelenek lettek számomra. Na látod freddy erre gondoltam én mikor egyszer javasoltam neked, hogy csinálj egy posztot vagy szavazást, hogy szerinted kik azok az emberek akik valamikor szakemberek voltak de most egy kereskedelmi tévénél reklámozzák magukat jó pénzért lásd például a Havas Henrik, Ganxta Zolee, Győzike ezek az emberek mind egy teljesen más pályán kezdtek de beszippantotta őket a média, és most bogarakat esznek meg főznek meg minden marhaságot megcsinálnak egy műsor kedvéért persze jó pénzért.
Visszatérve a toxikológusra ugye itt az a kérdés, hogy nem álszent dolog-e hogy ez az ember pipával a szájában van egy olyan könyvborítón amely könyv épp a drogok ellen szó. Először is ő nem bulvár személyiség szerintem. Másodszor én nem tatrom álszentnek mert olyan üzenete IS lehet ennek hogy látjátok én pipázok mégis józan ember tudok maradni ha tudom hol a határ.
Érdekes megfigyelni ha valaki kiad egy könyvet vagy tévében szerepel egyből ráhúzzák ezt a bulvár jelzőt pedig ennek semmi alapja. Régen is szerepeltek emberek a tévében médiában de mégsem mondták rájuk, hogy bulvár emberek mert akkor még nem is ismerték ezt a szót meg hogy celeb, ma már mindenki celeb xd ez olyan röhejes , Csak nyisd ki a szemed, és látni fogod ki a bulvár, és ki nem. Nyitott szemmel kell járni, és ennyi.

Jeremi Wisniowiecki 2012.02.19. 20:11:32

Álszentnek nem tartom. A kép lehet, hogy PS, de az tény, hogy Sacher pipázik, szóval ezzel nem lőttek mellé. A pali bevallottan pipázik és enyhe csoki-függő. Ez szerintem bőven benne van a pakliban, még akkor is ha az ember addiktológus.

Matney 2012.02.19. 21:51:44

@freddyD: "A bulvár toxikológus viszont szerintem passzoló, hiszen tagadhatatlan, hogy állandóan szerepel a tv-ben."

Ezek szerint Orbán Viktor egy bulvár politikus? ;)

bioLarzen 2012.02.20. 00:02:16

@filmkiller: "1: Nem shoppolt pipa hanem igazi. Láttam róla filmet, szivarozik, wiszkit iszik de tudja hol a határ. "

Attól, hogy tleg. pipázik (ez amúgy közismert, több riportban is elmondta), ez a kép még shoppolt. mondom, nézd meg a száját a pipa körül. Nem domborodik. Aztán vegyél valami hasonló vastagságút a szádba, és nézd meg a tükörben.

Amúgy, ha igényes volt a borító tervezője, akkor sok - művészi, esztétikai - oka lehet az ilyen utólagos reparálásnak, nincs ebben semmi különös szerintem.

bio

bioLarzen 2012.02.20. 00:07:44

@Jeremi Wisniowiecki: De ezt most komolyan... Hihetetlen munkát végez, és akkor az a gond vele, hogy pipázik meg szereti a csokit???

Ez kb. olyan, mintha azt mondanám, hogy engem olyan bíró ne ítéljen el, aki életében egyszer eldobott egy csikket az utcán, mert az is szabályséréts...

Ti most komolyan egy mérlegbe rakjátok a pipázást meg a csokit a heroinnal meg a partidrogokkal?

Eszem megáll... Csak nézzétek meg, hány olyan komment van itt, ami méltatja a munkáját, és hány, aki azon rágódik, hogy úristen, pipázik meg csokit eszik!!!

Valóban, máglyára vele.

bio

Jeremi Wisniowiecki 2012.02.20. 07:43:28

@bioLarzen: Ember, olvasd már el, hogy mit írtam. Szövegértés rulez...

bioLarzen 2012.02.20. 12:03:03

@Jeremi Wisniowiecki: Szia,
nem, nem a szövegértés rulez, hanem az irányzék. Nem a tiédre akartam válaszolni...

Nem kicsit, nagyon...

Bocs.

bio

Jeremi Wisniowiecki 2012.02.20. 14:40:16

@bioLarzen: Semmi gond. Csak kissé meglepett a válaszod :) Nem hiszem hogy olyan kétértelműen írtam volna.

Üdv

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.20. 14:46:38

@freddyD:

Jó, hát ennyi erővel Ceizel Endre bulvár genetikus, Réz András bulvár filmesztéta, Nógrádi György bulvár biztonságpolitikai szakértő, Grétsy László bulvár nyelvész et cetera...

freddyD 2012.02.20. 15:28:02

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Mondd azt Réz Andrásra, hogy nem az ;) Többi most nem rémlik

bioLarzen 2012.02.20. 19:46:08

@Jeremi Wisniowiecki: Valóban nem.

Új szemüveg kéne már nekem...

bio

bioLarzen 2012.02.20. 19:57:25

@freddyD: Czeizel Endre nincs meg? :)

Amúgy az lehet itt a gond, hogy nem ugyanazt értjük "bulvár" alatt - ami könnyen előfordulhat, mert a szónak így, jelzőként, nincs konkrétan megfogalmazott és általánosan elfogadott jelentése, csak jelentésköre. Jelentheti például azt, hogy "olyasvalami/valaki, akivel/amivel a bulvársajtó redszeresen, előszeretettel foglalkozik, az ilyen sajtótermékektől általában megszokott szintem/mélységben/alapossággal. Ilyen értelemben bulvárszemélység (volt) pölö Fekete Pákó vagy Győzike, esetleg a reality-"sztárok". Ebben az esetben a bulvár jelző mindenképpen minőséget is jelöl - és, persze, nem túl jót :) Ilyen értrelemben Zacher doktor szerintem semmiképp sem bulvárszeméylség - hisz nem olvasunk a szerelmi életéről, botrányairól, nem jelent meg még titkosz pornóvideója, stb...

Jelentheti viszint a bulvár szimplán azt a jelenséget/személyt is, ami fontossága, ill. egyéb körülmények miatt rendszeresen megjelenik a sajtóban - és általában nem a "komoly" - tehát politikai, (komoly)kulturális, (komoly()közéleti hírekben. És, mivel gyakran szükséges egy-egy hír megvilágításához az, hogy egy hozzáértő ember háttérinfót szolgáltasson, nyilván örülnek a sajtóorgánumok, ha olyan szakértőket találnak, aki jól, a nem hozzáértők számára is érthetően, egyszerűen de nem unalmasan, hitelesen elmondani azt, amit egy-egy hír vagy esemény megértéséhez tudni érdemes. Vannak olyan területek, melyekhez felbukkantak ilyen "közérthető-magyarrázói" szerepre ugen alkalmas emberek - ezért beszél szinte minden filmről Réz András, ezért keresi meg minden média bármilyen, a genetikával kapcsolatos hírrel Czeizel professzort, és ezért volt úgy 6-8 évvel ezelőtt szinte naponta képernyőn Dr. Kolláth Pál alkotmányjogász.
Ebben az értelemben a bulvár nem feltétlen derogatív, egyszerűen csak a gyakori megjelenést jelent.

Összefoglalva: a negatív bulvárszemély, mondjuk "Angelo", akkor kerül a képernyőre, ha bedrogozott. Zacher doktor is akkor kerül a képernyőre, ha Angelo bedrogozott...

bio

bioLarzen 2012.02.20. 19:59:55

Réz Andrásról egy anekdota: egy ismerősöm barátnéja média-szakra jár egyetemre. Az egfyik félév végén vizsgariportot kell csinálni. Állítólag Réz Andrással tilos, mert ő annyira könnyű alany, annyira jó beszélő, hogy gyakorlatilag saját maga megcsinálja az interjút, még ha a kérdező holt gyenge is :D

bio

Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára 2012.02.20. 20:45:26

@bioLarzen:

Pontosan így van, engem is tanított komm. szakon, én is meginterjúvoltam tévés gyakszin. Egyébként személyesen is pont olyan jó arc, mint amilyennek a képernyőn megismerhette az ország. :-)

bioLarzen 2012.02.21. 13:49:04

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: És valóban!

Kolláth Pál asszem, valamni pártfunkci volt még az átkosban, ha jól emlékszem?...

Kösz a javítást.

bio

bioLarzen 2012.02.21. 13:51:18

@Lófasz Hadnagy - A Magyar Köztársaság Állampolgára: Nekem is volt alkalmam egyszer, úgy fél órát egy társaságban lenni vele, még Szegeden az egyetemen, mikor meghívták előadást tartani, utána egy szolid, kb 20 fős társasáégban beültünk beszélgetni egy sörözőbe - az idő kb. 95 százalékában ő beszélt, de nem bántuk, mert tényleg nagyon szórakoztató, és tényleg nyomdakészen, (még pár sör után is) jól érthetően beszél, és, ami lényeges, érdekes dolgokról, érdekesen.

bio

bioLarzen 2012.02.21. 13:58:51

@bioLarzen: A pár sör bennünk volt, nem benne :D

bio

nemecsek ernő áruló 2012.02.28. 13:08:53

Szerintem nem, mert Zachertől soha nem hallottál olyan nyilatkozatot, hogy ő bármilyen drogozást elutasítana, egyszerűen csak tárgyilagosan tájékoztat a mérgekről, és azok hatásáról, valamint elfogadja, hogy valamilyen méregre mindenkinek szüksége van. Neki a pipára.
süti beállítások módosítása