HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

06.
április

Róma

freddyD  |  9 komment

Xpress.hu -n akciósan árulják a Róma évadokat (4000 ft/évad). Sok jót hallottam róla, de sosem néztem belőle egy másodpercet sem. Őszintén szólva nem is nagyon tudom, hogy miről szól, de mivel tudtommal HBO sorozat, szívesen kockáztatok, mert minőségi dolgokat készítenek.

Hacsak nem győztök meg, hogy ne csináljam. Szóval, látta valaki?
 

Címkék: tv sorozat

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr744368520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MCLetEmSee · http://tupac.blog.hu 2012.04.06. 20:20:39

Én még tavaly nyáron az RTL-en láttam késő este. Csak kapcsolgattam a TV-t és ezen a csatornán hagytam. Úgy a közepébe csapódtam bele :D első nézésre nekem megtetszett és elkezdtem nézni. Végül is nem tudtam végig nézni a (ha jól emlékszem) 2 évadot, de amit láttam az bejött. Picit van egy kis Gladiátoros érzete. Ha szereted a történelmi "beütésű" filmeket, akkor szerintem tetszeni fog :)

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2012.04.06. 20:21:43

Nagyon jó sorozat, HBO minőség. Végignéztem mind a két évadát, szerintem 4000-ért nagyon megéri :D

nemecsek ernő áruló 2012.04.06. 20:27:21

Nagyon fasza sorozat... Mondjuk én eredeti nyelven néztem, így a magyar szinkrontól vérzik a fülem, de biztos jó úgy is. :D

The Cube 2012.04.06. 20:51:37

Tedd meg. Tedd meg, amíg lehet.

mate211 2012.04.07. 08:58:01

A Rómát még nem láttam, de ha minőségi sorozat kell, akkor csekkold le a Mad Men-t. Itthon a Duna tv adja, de eredeti nyelven azért jobb.

MichaelKnight 2012.04.07. 12:44:42

Szerintem az egyik legjobb sorozat, ever. Csak ajánlani tudom!Szokásos HBO minőség.

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.04.07. 15:30:49

Zseniális sorozat! A barátnőm ajánlotta, aztán egyszerűen nem bírtam abbahagyni. Két nap alatt végignéztem. Csak ajánlani tudom!

Bepeti 2012.04.07. 18:45:00

Nagyszerű sorozat :D
A "valódi" ókori Rómát mutatja be köntörfalazás és cenzúra nélkül.
A látvány nem egy Game of Thrones de a történet és a szereplők karaktereinek remekbeszabása már önmagában elvinné az egészet.
TEDD MEG FREDDYD :D
süti beállítások módosítása