HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Sosem voltam kifejezetten szeretője az elektronikus zenéknek, de ha valami mellé párosítva van (gondolok itt pl egy Rammsteinra) vagy nem csak sima tuctucból áll, akkor bizony nincs akadálya annak, hogy meghallgassam, megkedveljem.

 
Ha már nemrég szóba jött a nosztalgia a Blur által, itt egy másik példa, akiknek vannak számaik, amelyek nagyon fülbemászóak. Az Apollo 440 egyfajta Prodigy klón (szintén angilából), akik szintén a 90-es években futottak be igazán. Elvileg még ma is léteznek, sajnos szem elől vesztettem őket.
 
De itt van négy dal tőlük, amelyek közül minimum egyet azért biztosan ismersz.
 
Kedvenc dalom tőlük a “Stop the Rock”, amely nem csak marha jó klippel rendelkezik, de nagyban lobbiztam is azért, hogy erre táncoljunk a szalagavatón. Sajnos nem jött össze...
 
Aztán itt van a másik nagy kedvencem, a “Raw Power”, amelyhez szintén remek videót készítettek.
 
Az “Ain’t talkin bout dub” volt talán az első nagy slágerük
 
Végül itt egy elég ismeretlen nóta tőlük, amely eléggé eltér a megszokottól és elsőre unalmasnak tűnik, de összképileg végül szerintem nagyon összeáll

Címkék: zene

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr34524241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HaNS 2012.05.18. 13:44:41

A Stop the Rock alapzene. :) Azt valóban nagyon eltalálták. A többi számát nem nagyon ismerem, ezek közül az Ain't talkin about Dub-ot hallottam, az se rossz. És itt van még egy, az Eurotrip filmzenéi közül:

www.youtube.com/watch?v=oOpYxYWHZC8

Amúgy az én kedvenceim között még ott van Fatboy Slim és Moby is, bár utóbbi mostanság befordulósabb zenéket gyárt. :)

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2012.05.18. 15:22:40

Az elsőt szerintem mindenki ismeri.
Viszont az Ain't talkin'Bout Dub egy Van Halen szám gitártémájának átdolgozása.

www.youtube.com/watch?v=SuyvT8nFMLY

Az eredeti azért csak másabb. :)

Mr. Schreck 2012.05.18. 16:41:43

A Stop the rockra jól lehetne kergetni a Kontroll-béli gyalogkakukkot.

bioLarzen 2012.05.19. 07:03:00

No, ez azért nem igazán elektronikus zene - ez sima amerikai rock, elektronikával felturbózva, jó kis FatBoy Slim ráérzéssel (legalábbis az első számban) ;)

A jó hír, freddy, hogy az elektronikus zene sokkal több mint a - kétségkívül idegesítő és színvonaltalan - tuctuc/techno/rave és társai.

Hadd ajánljak egy - szerintem - nagyon igényes magyar, kaposvári csapatot, akik bár sajna nem igazán ismertek, ez nem zavarta őket, hogy olyan dalokat szállítsanak, amik mind művészetileg, mind technikailag messze felülmúlja (sztem legalábbis) nem kevés olyan magyar együttes produkcióját, akiket viszont mindenki ismer.

Ők (mármint a kevéssé ismert, de színvonalas együttes) a Tripes. Pár szám tőlük ízelítőbe, hogy - szerintem - mi a jó elektronikus zene.

www.youtube.com/watch?v=rPMU5lOvyOM&list=UUHHrNKwTGaxszX25rQmsYgQ&index=6&feature=plcp (egy enyhén amatőr felvezetéssel)

www.youtube.com/watch?v=N39OY9qpZF8&list=UUHHrNKwTGaxszX25rQmsYgQ&index=10&feature=plcp

www.youtube.com/watch?v=sip37NAviIU&list=UUHHrNKwTGaxszX25rQmsYgQ&index=2&feature=plcp

Enjoy ;)

bio

Setemény 2012.05.19. 07:03:00

Nem rég jött ki új lemez. Nekem kifejezetten bejött. Főleg a címadó dal:
www.youtube.com/watch?v=gcgKf2zgOXs

kakaparancsnok 2012.05.19. 07:03:00

Freddy mi lett volna az általad elképzeld koncepció a szalagavatón? Lefogadom, hogy csajok fúrták meg az ötletet... Mindig ez van (és ebbe semmi sovinizmust ne lássatok bele).

Lapn'Look 2012.05.19. 11:20:41

Jók ezek a számok, főleg a Stop the Rock.
Nekem tetszik.

Ja és ha már zeneajánlás:
Nem tudom ismered-e a finn Poets of the Fall-t (én még senkivel nem találkoztam aki egyáltalán hallott volna róluk). Kedvenc együttesem a Linkin Parkkal holtversenyben.

Itt egy pár nagyon jó szám:

www.youtube.com/watch?v=QvJUBklH8HA

www.youtube.com/watch?v=t9Rl8WMqejc

www.youtube.com/watch?v=AzsiE44Lz_w

www.youtube.com/watch?v=gwV0jMmvtt0(ez is az ő számuk, csak egy Alan Wake-ben szereplő kitalált banda neve alatt)

Jó szórakozást! :)

freddyD 2012.05.19. 11:20:42

@Mick Kramer: Wow,ezt eddig nem is tudtam, hogy egy feldolgozás

@kakaparancsnok: Nem volt semmi alapkoncepció, csak ez a zene nagyon adja magát ilyenre. Amúgy igen, a csajok fúrták meg ;)

Setemény 2012.05.20. 07:08:28

@Lapn'Look: Én ismerem őket. A Max Payne 2 óta figyelem őket. Az Alan Wake-es zenék egytől-egyig mesterművek.

Lapn'Look 2012.05.20. 09:06:36

@Setemény: Az új albumuk szerintem annyira nem lett jó (kivéve a Happy Song) , főleg azért, mivel a Carnival of Rust és a Revolution Roulette lekörözhetetlen.
süti beállítások módosítása