HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Balatoni nyaralás alatt újra ellátogattam Balatonszemes kertmozijába, ahol még mindig 750 forintért megnézhettem szabad ég alatt egy másik amerikai vígjátékot(?). A tavalyi Koszorúslányok jobban bejött, mint a "Hogyan lopjunk Felhőkarcolót", de hiába volt ebben Ben Stiller, mégsem volt nézhetetlen. Ennek ellenére rég láttam ilyen nézőt mérhetetlenül hülyének néző , naív alkotást (igen, szerintem még a Piranha 3DD-nél is keményebb, mert ezek szerintem ezt komolyan is gondolták), de erről majd bővebben a következő Filmbarátokban.

Ennek ellenére egy helyzetjelentés, hogy idén azért a nővény már jócskán megpiszkálta egyes szereplőnek az orrát. Jó volna visszavágni egy kicsit.

freddyD: balatonszemes kertmozi

Tavaly még nem volt így.

freddyD: kertmozi1

Ennek ellenére még mindig nagyon klassz dolog a kertmozizás, szerencsére mások is így látták, mert hiába jó régi film (márciusban már meg is jelent dvd-n), vagy ötven néző azért csak összegyűlt. És a tavalyi Koszorúslányokhoz képest a tekercsek minősége nem is volt rossz, max a fényerőből lehetett volna még kicsit visszavenni.

Címkék: személyes

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr274632598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wrathe CN · http://www.youtube.com/channel/UCyeYGrliSe3C7ab78ylvhIQ 2012.07.06. 10:59:47

Lehet elmennék egyszer én is egy olyan moziba csak nem tudom ott bírnám e hagyni a vizet:)Kétszer voltam életemben Balatonon és feledhetetlen élmény.Mivel külföldön még nem voltam a Balaton az én Hawaiim:D

MrRaizy 2012.07.06. 11:04:29

Lehet be kellene szerezni egyet otthonra. :D

Lennox 2012.07.06. 11:26:33

Aj, úgy elakarok jutni egy kertmoziba, de nem sikerül. A filmet meg még nem láttam, annyira nem vonz.

Sakktanár 2012.07.06. 13:53:00

Balatonszemes nem rossz hely, a játékterembe van jóféle flipper 50 forintért. Bár fürdeni már nehezebb, a vízbe kb 1 kilómétert kell begyalogolni, hogy elkezdjen végre mélyülni :D

Habbobitas 2012.07.06. 13:53:02

Szerintem ez volt a tevelyi év második legjobb vígjátéka.

nagymate17 2012.07.06. 17:19:21

www.youtube.com/watch?v=CDl9ZMfj6aE
freddy nem is mondtad,hogy benne vagy ebben a klippben :O (0:12 -nél először)

Puzzleman · http://puzzleprojector.blogspot.com/ 2012.07.12. 22:19:50

Egyszer voltam egy balatoni kertmoziban megnézni a Tök alsót. Talán az egyetlen film, amit kétszer láttam moziban.
süti beállítások módosítása