HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Nem is olyan rég sikerült egy olyan filmet megnéznem, amely több szempontból lesokkolt. Kezdve ott az egész, hogy életemben nem gondoltam volna, hogy Kirk Douglas és Arnold Schwarzenegger 1979-ben egy közös filmben szerepelt. Douglasnek is voltak persze rosszabb filmjei, de azért mégis egy filmikonról van szó. Szóval ő egy akkoriban kinevetett kigyúrt osztrák izomkolosszussal egy filmben? Wow.

De nem tudtam semmit a filmről, gondoltam ez érdekes párosítás lesz. Hát fene sem gondolta volna, hogy nem ez a duó lesz a legbizarabb a filmben...

Egyre inkább kezdett furcsa lenni a film és a végén rádöbbentem, hogy ez egy istenverte élőszereplős rajzfilm! A Road Runner (Gyalogkakukk?) megfilmesített változata, prérifarkas nélkül. Helyette van egy bandita, aki képtelen elrabolni egy kincset, egy röhejesen abszurd aszexuális (neki szokatlan szerep) Schwarzenegger, akinek ráadásul az a neve, hogy "Jóképű Idegen". És egy dögös maca, aki igazából csak egy dolgot akar.

Ennek ellenére (vagy talán pont ezért?) a film meglepően szórakoztató, már ha elfogadja az ember, hogy a 90 percből kb 70 abból áll, ahogyan Kirk Douglas egyik rablási kísérletet elbaltázza a másik után. Ezek néhol kreatívak, hol inkább kínosak, de még azokat is feljavítja a trash, ahogyan meg lehet figyelni, hogy brutálisan vigyáztak, nehogy Kirk Douglasnek valami baja essen. Ezekkel a vágási trükkökkel talán tényleg csak a legkisebb nézőket tudták elvarázsolni, de mondom, ennek is van bája.

Csak nézzétek meg ezt az összeállítást :D

Na és ha esetleg az utolsó ember is kételkedett volna, hogy ez egy (nem hivatalos?) Looney Tunes tribute, a nagy finálé még a zenéjét is felhasználja és újra durva vatdöfákba megy át :P

Itt a film, egyszer meg lehet nézni, de inkább murissága miatt marad emlékezetes 6,5/10

Címkék: film

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr334664759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsek ernő áruló 2012.07.18. 18:41:55

Hát amikor alagutat festett a falra, konkrétan lefostam a bokámat! :D

freddyD 2012.07.18. 18:43:29

@nemecsek ernő áruló: Igen, úgy ment ott át Svarci, mint valami hülyegyerek :D

Tóth "LN" László 2012.07.19. 07:12:12

Mi az hogy prérifarkas nélkül? Akkor a Douglas mit játszik? :D

deminem 2012.07.19. 07:12:13

Akkor már inkább ezerszer a prérifarkas...jut eszembe: van olyan egyáltalán, aki gyerekként nem a farkasnak szurkolt? Vagy csak én voltam ilyen elvetemült kisgyerek? :D

freddyD 2012.07.19. 07:13:13

@deminem: Szerintem nem voltál egyedül. Tom és JErrynél is szerintem a többség a macskának drukkolt

Kolonel 2012.07.19. 12:15:13

Én TV-ben láttam még jópár évvel ezelőtt, és kb. én is így jártam.

Amíg nem jöttem rá, hogy olyan szemmel kell nézni, mint Tapsi Hapsit, addig úgy voltam vele, hogy ritka szar a film, de miután ütött a felismerés, jót szórakoztam.

Egy poén nekem emlékezetes maradt belőle:
Csaj: - Jóképű idegen... furcsa egy neved van.
Schwarzi: - Az apám után kaptam.
Csaj: - Érdekes ember lehetett.
Schwarzi: - Nem tudom, nem ismertem őt.

freddyD 2012.07.19. 18:07:12

@Kolonel: Ez jó :D

@tonyrulez: Sok sikert. Holnap meghallgatom ti mit hoztatok össze. Amúgy miért rivális? Nem versengünk :)

bioLarzen 2012.07.20. 15:15:34

"egyszer meg lehet nézni, de inkább murissága miatt marad emlékezetes"

Ilyen típusú a filmnél nagyjából ez az egyetlen cél sztem eleve :)

bio

tonyrulez 2012.07.22. 08:59:43

@freddyD: Félreértés ne essék, nem én csinálom, csak ez az első magyar heti megjelenésű podcast filmes témában :)
süti beállítások módosítása