HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Hamarosan pár napot Egerben töltünk és egri lakosok (vagy tapasztalt turisták) tanácsát kérném, hogy van-e valami spéci bennfentes dolog, amit meg kéne látogatni, amiről elsőre nem tud egy látogató. Illetve klassz éttermeket is lehet ajánlani, ahol aztán újra lecsapnék hagymás rostélyosra ha lehetséges.

Sárvári túránknál is ti ajánlottatok dolgokat, aminek hála életem legjobb rostélyosához volt szerencsém. Szóval figyelek a tanácsaitokra :)

Címkék: random baromság

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr465247032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemecsek ernő áruló 2013.04.25. 19:19:38

Hát a hagymás rostélyos nem tudom, milyen, de a Marján cukrászdát csak ajánlani tudom. :)
plus.google.com/117471240946593207870/about?hl=en

És sokan mondják, hogy ha Eger, akkor bor, de a közeli múltban nagyon finom eper pálinkát adtak a kerecsendi bejárónál található "hordós" pincében. Van huzatja, de eperrel, és mézzel felütve még "csajos" piát is lehet belőle csinálni. :D

Beno922 2013.04.25. 19:46:19

Ha a Széchenyi utcán jártok, a Falánk Fannyban mindenképp próbáljátok ki a gőzgombócot, finom és laktató édesség. Azon az utcán van egy pár étterem, szerintem hagymás rostélyost is találtok majd. Nézelődni pedig a Színház és Uszoda felé érdemes, az viszonylag kevéssé ismert, mégse okoz akkora csalódást, mint a vár.

-=Asti=- 2013.04.26. 06:03:48

Sárvári cukrászdát is érdemes megnézni. :)

VB1050 2013.04.26. 17:07:55

Érdemes meglátogatni a strandot (főleg ilyen időben) :)

Cyrax96 2013.04.26. 17:08:05

Bár csak egyszer voltam ott, de a Fekete ló fogadót mindenképp ajánlom !
Nagyon jól főznek és akkora adagokat adnak, hogy meg se tudod enni!

Tinodi 2013.04.26. 17:08:43

Egriként nem tudom, hogy a váron meg a minareten kívül mit szoktak még elsők között említeni, de tudom ajánlani a Palacsintavár éttermet. Ott ugyan hagymás rostélyost biztos, hogy nem kaptok, de nagyon sokféle óriás pali van, egyszer érdemes ott vacsorázni. Érdekes még Szemfényvesztés kiállítás, ott mondjuk régen voltam, annak utána kéne kérdezni, hogy megvan-e még, de az is nagyon jó. Vagy ha szerettek a természetben császkálni, akkor esetleg nézzetek el Szilvásváradra, autóval kb fél óra. Az egy egész napos program, ott is jól el lehet lenni, szép a táj. Mást így hirtelen nem tudok. Van még marcipán múzeum, de én azt speciel untam. Meg város a város alatt kiállítás, Líceum, Szépasszonyvölgy de ezek meg minden prospektusban benne vannak szerintem. :)

bekesip 2013.04.26. 17:08:49

A Falánk Fannyba mindenképpen nézzetek be! Vagy például azzal srégen szemben a Retro is nagyon jó hely! :) A belváros nevezetességeit is érdemes megnézni és a Szépasszonyvölgyet is bűn volna kihagyni. :)

Néma Bob'92 2013.04.26. 17:08:52

Úgy hallottam van ott egy vár. valami egri vagy micsoda...

nemezanevemjanos 2013.04.26. 21:43:32

Az Egriek enyves kezűek.Egyszer voltam ott ellopták a tárcámat. Am szép hely ezt leszámítva.

Alerstorm Pirate 2013.04.26. 21:43:34

Szerintem a törökfürdőt érdemes megnézni/kipróbálni.

Sanosuke 2013.04.26. 21:43:36

@Néma Bob'92 meg a lekvár :)

Vreid 2013.04.27. 07:40:28

Mindenképpen ajánlom a Palacsintavár Éttermet,

Dögig vannak mindenféle finom palacsintákkal, édes, sós, húsos, pudingos, amit csak akarsz, érdemes bekukkantani :)

www.palacsintavar.hu/

bfrenk 2013.04.27. 12:45:36

A várat, a minarettet, a Gárdonyi-múzeumot,a Dobó-teret, a Népkertet, a Szépasszonyvölgyet és a Török Fürdőt mindenképp látogassátok meg. Étterembe nem nagyon szoktam járni a városban, de a Palacsintavár tényleg jó. Aztán a sétáló utcán amit ajánlani tudok a Retro Burger (nem ilyen elegáns étterem, de akkora burgert adnak potom pénzért, mint a fejem). Aztán nem messze van a Sárvári Cukrászda, ott a fagyi és a süti is rohadt finom. Kb. ennyi amit mindenképp érdemes. :) Kár, hogy nincs RPCJS-pólóm, abban flangélnék a mai naptól. :)

Alex Kósdi 2013.04.27. 12:45:46

Fekete ló megerősítve! Egyszer ettem ott és potom pénzért tényleg akkora adagokat adnak hogy az valami elképesztő! Az étterem hangulata is kellemes, és amikor mi voltunk, akkor nem volt senki se. Szerintem a hagymás rostélyos élményeidre pozitív benyomást fog kelteni :) Ezenkívül a többiek által leírt helyeket is érdemes meglátogatni.

freddyD 2013.04.27. 12:47:03

Köszönöm a tippeket, ezek nagyon jól hangzanak :) Az éttermek mindenképp meg lesznek látogatva, fürdő kizárva, mert nem nagyon szeretünk plancsizni

freddyD 2013.04.27. 12:50:19

Megnézve a Fekete Ló kínálatát, azért nem kevéssel olcsóbb, mint egy átlag budapesti étterem. Lesznek itt falatozások, attól tartok :D

bioLarzen 2013.04.28. 16:03:21

@freddyD: Miért, nálad a magas árak és a nagy falatozások között egyenes a reláció? :D

bio

bioLarzen 2013.04.28. 16:03:24

Hmmm... én meg megtanulok olvasni... "Nem kevéssel OLCSÓBB"...

Ezt buktam... Bocs.

bio
süti beállítások módosítása