HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #32 (2013. Július) 125 perc

Beszélgetnek: DreamerInstinct, Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-Szörny Egyetem
-Evil Dead (2013)
-Jane Eyre
-Mielőtt felkel a nap
-Mielőtt lemegy a nap
-Hullajó (Braindead)
-Csibefutam

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban ( 115 MB) 125 perc

http://www.mediafire.com/listen/22kfx57xkbvei0b/Filmbaratok32.mp3

https://mega.co.nz/#!ohZETLDY!A-lkJRLP6d4Uh8NurkXggRHVdWhkCzggcALk5aNVGOM

http://www.filefactory.com/file/2epbft1o2yez/n/Filmbaratok32.mp3

Címkék: filmbarátok podcast

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr935401593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2013.07.13. 07:55:08

D, a vámpírvadász igen is jó film!
De ha nekem nem hiszel akkor Sorter véleménye biztosan meggyőz:
www.youtube.com/watch?v=RFbTO4ld6U4

freddyD 2013.07.13. 08:03:35

@Alerstorm Pirate: Lehet, hogy jó. Csak egyszerűen nem vagyunk oda az anime filmekért. De meg fogom nézni és ha kellemesen csalódok, akkor meg is fogom mondani

Newcomer 2013.07.13. 09:28:26

Zoli Drive - os beszólásai nagyon jók , csak így tovább Zoli. :)) Én nem láttam a filmet de most már meg kell néznem.
Freddy ha szereted a nagyon beteg humoros filmeket akkor ajánlom a Toxic avenger 4 - et. Youtube - on fenn van.

hunGABE 2013.07.14. 08:24:59

Freddy mondtad h a kedvenced a Shield. Ha nem ismered akkor javaslom szerezd be a Sons of Anarchyt, a sorozatot akkor kezdték amikor a Shield véget ért, ugyanazok készítették és sok szereplőt viszontláthatsz onnan. Legalább olyan jó a sorozat mint a Shield volt, csak ennek más az alapfelállása.

Ted E. Bear 2013.07.14. 08:25:01

Egy kis trivia: a Hercules sorozat egyik producere Sam Raimi volt, és hét részt Bruce Campbell rendezett.

freddyD 2013.07.14. 08:25:58

@hunGABE: Mindenképpen pótolni fogom egyszer. Valamikor az évtizeden belül :P Megvárnám, míg véget ért

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.07.14. 19:57:41

Freddy, a Pankrátort én sem szeretem. Egyszerűen nem tudott magával ragadni. De ez inkább Aronofsky-nak szól. Vannak jó filmjei, (a Forrás kivételével az összeset láttam) de közel sem tartom egy rendezőlegendának. Pláne, hogy szerintem az összes filmje egy kaptafára készül. Valaki nagyon a megszállottja lesz valaminek, ami miatt az addigi élete dugába dől és többnyire nem szoktak ezek jól végződni. Mindig ugyanezt mondja el, csak más kontextusba helyezve. Nem rossz ez, csak többedik alkalommal már unalmas, ezért nem tetszett a Pankrátor.

Annamarinak meg annyit, hogy kizárt dolog, hogy a Szörny Egyetemben ugyanaz maradt Randall szinkronhangja, mint az első filmben, mert ott Kaszás Attila szinkronizálta, aki sajnos már 6 éve nincs köztünk.

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.07.19. 06:46:35

kész szerencse hogy nem ajánlhattok filmeket a sulikba, Drót? egy sorozat? mi francnak? mit lehet belőle tanulni?

egy kollegám a Super Size Me-t vetíti minden évben hogy ne zabáljanak annyi mekis szart

én meg ha nem utálnám Aronofskyt akkor a Rekviem egy álomért vetíteném le hogy a sok csíra ne szokjon rá a drogra

Sorstalanság, Bebaszna, azt nézzék Izarelben

Szóval

Pankrátor - hidd el FreddyD nagyon sokan utálják azt a filmet, többek közt én is :D szegény Mickey Rourke nem kapott Oscart, brühühühühü

Űrgolyhók egy fos? De a Fuszeklik fejedelme az jó? (én kérek elnézést) az már egy olyan késői Brooks film hogy ott tényleg gázosak a poénok

Nem szereted a Félénk vagyok de hódítani akarok-ot???? a létező legjobb Richard filmet, pont te aki legalább néz még Funes filmeket, ???

meg vagyok döbbenve DÖBB

Kizavartak valakit egy moziból mert meg akarta várni a film végét? Én legutóbb egyedül néztem a Vasember 3-at, és hiába jött be a gyerek tíz perccel korábban, akkor is végignéztem az utolsó bötűig, ugyanis én úgy gondolom a film része a vége is, és ha engem kizavarnak visszakérek a jegyből száz forintot.

Evil Dead 1-2 rossz, de a Brainded az jó? egyforma fostalicska az összes
ezeket akkor lehetett élvezni mert nem volt más technika, de annyira túlhaladottak, hogy 100-ból 99-szer ha nem akkor láttad és nem fűz hozzá valami nosztalgikus emlék, akkor kimenekülsz a világból tőle

Minden filmnél lehet spoilerezni, még egy Braindednél is, úgyhogy tényleg tanuljatok meg úgy beszélni filmekről hogy lényeges dolgokat nem mondtok el - köszönöm.

Mielőtt felkel a Nap szerintem ezerszer jobb mint a hülye folytatása, ezt nagyon nem kellett volna folytatni, főleg nem így. Bár az igazi élvezetéhez hangulat kell meg hogy az ember tényleg ilyen idealizmussal teli egyetemista legyen.

Annamari lesz még? Csak mert szerintem olyan valaki legyen aki szereti a mozit. Egyre kevesebben szeretik, legalább azok szeressenek oda eljárni akik beszélnek róla és terjesztik az igét.

Egyébként a Krisztofórót nem néztétek? Az egy tök igényes magyar gyurmasorozat.

Gergő meg egy hónapig térdepeljen kukoriczán. Nem szeretni a Csibefutamot. Szerintem ő Taantinón kívül máson nem is él.

A D-ámpírvadász már meg van DVD-n egy ideje lehet meg is nézem hétvégéig és akkor tudunk róla beszélni, ugye de jó lesz. :D

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.07.19. 19:28:25

Na, kíváncsi leszek a D, a vámpírvadász véleményekre, remélem nem csak annyi lesz, hogy "szar, mert anime". Nem a legjobb darab a műfajban, de az egyik legakciódúsabb, és ha valaki ismerkedni akar az animékkel, akkor kezdésnek jó választás. Aztán ha bejött, az alkotók másik filmjét, a Ninja Scroll-t is érdemes megnézni.

Tessék nyitottabbnak lenni az anime-műfaj felé, mert nem csak a Pokémon tartozik bele, hanem olyan mesterművek is, amik simán leiskolázzák bármely más műfaj 99%-át!

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.07.20. 11:15:51

@BlackSheep89: ezt mondhatod ám azoknak, akik zsigerből elzárkóznak tőle

Newcomer 2013.07.20. 11:16:15

Haha , visszavágtál Zolinak a kihagyott résszel. :)

pdpd 2013.07.20. 11:16:18

SPOILER

Az evil dead-ben a trash jelenetek, és a maszkmunka tényleg szép volt. A bajom a filmel a szokásos horrorhülyeség volt. Pl.: Az elején miért hagyták ott a könyvet a házban?

Ha tudják mi áll benne, és mit tud előidézni akkor miért nem tudta valaki hazavinni, és így becsomagolva elzárni valahova?

A másik ilyen amikor elküldik a csajt cukros vízért a házba egyedül, ahol ott van kettő démon is. Az meg egyből rávágja, hogy már megyek is!

Egyébként ha valaki olyan olvassa, aki látta az eredetit is, az megmondaná nekem, hogy az eredetiben is volt ilyen "főgonosz"?
Ha igen, ott is ennyivel lerendezik?
Mert amikor elkezdett esni a véreső, én azt gondoltam magamban, hogy na, most aztán itt a világvége. És erre kijön ez a csaj a földből, akit egy mezei láncfűrésszel gond nélkül ledarál egy ember 10 perc alatt. Szerintem ez volt a legröhejesebb dolog a filmben.
Ha csak ennyit tud, maradjon a pokolban, mert onnan több hatalma volt.
Ezek nélkül lett volna tuti a film, legalább is szerintem.

Robb20 2013.08.07. 18:15:55

@pdpd: Én úgy emlékszem az eredetiben nem volt főgenya.
süti beállítások módosítása