HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #37 (2013. Október) 110 perc

Beszélgetnek: Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-Gravitáció

-Démonok között
-Project Nim

-Chucky átka

-A magányos lovas

-Hajsza a győzelemért

-Csodás álmok jönnek



A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (100 MB) 110 perc

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Csatolmányok:

Buzz Aldrin véleméne a Gravitációról

http://www.hollywoodreporter.com/news/gravity-review-by-astronaut-buzz-639883



Mennyire hiteles a Gravitáció

http://www.origo.hu/tudomany/vilagur/20131007-gravitacio-valos-elemek-valotlan-lancolata.html?sec-2

Címkék: filmbarátok podcast

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr505564766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Newcomer 2013.10.12. 13:11:29

Nem láttátok még a Kung Fu Hustle - t (A pofonok földje)??? El se hiszem. KÖTELEZŐ darab. Mesterien vegyíti a véres akciót , a humort és az érzelmeket.
Imádom , többször nézős film !
Külön kiemelem hogy Stephen Chow rendezőnek és főszereplőnek is kiváló !
Nálam 10/10 , tökéletes !

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.10.12. 23:56:32

Ismét egy nagyon jó kis podcast volt ez! Freddy, viszont valamire nagyon szeretném a figyelmedet felhívni: az utolsó film kibeszélése után, amikor az outro elkezdődött még nem nyomtam ki, mert gondoltam végighallgatom, de nem ment végig és így elkerülhetetlen volt, hogy beleszaladjak egy Gravity spoilerbe. :( Vagy menjen le teljesen az outro vagy sehogy, mert ez így kiszámíthatatlan. Nem bántani akarlak Freddy, de szerintem erre jobban oda lehetne figyelni majd a jövőben.

freddyD 2013.10.13. 00:00:41

@Powerful900: Sajnálom, hogy belefutottál egy spoilerbe. Emlékeim szerint mondtam, hogy aki nem látta, az most kapcsolja ki. Az outrót is bevágtam egy jó 10-15 másodpercre, hogy legyen idő kikapcsolni, de hozzátartozik az is, hogy tényleg siettem és kicsit kapkodós lett ott a spoileres rész. Ott még el kellett volna mondani még egyszer a figyelmeztetést (ahogy korábban megtettük mindig).

Nem nagyon szoktunk sietni az adásokban, úgyhogy ez most sajnos így alakult. Elnézést érte

Quality Creed 2013.10.13. 07:56:28

Tisztelt freddyD! Állíthatom azt, hogy ismrem a munkásságod, a Filmbarátok-tól kezdve az RPCJS-on át, a filmbemutatós, poénos és unboxing videóidig bezárólag, a kezdetektől. Nagyra becsülöm, hogy ennyi energiát fordítasz videózásra, mások szórakoztatására, anyagi elismerés nélkül. Ugyanakkor meg szeretném osztani veled a véleményem, ezért is regisztráltam. Imádtam a RPCJS-ot, azután a filmbemutatókat (az akárhány forintos dvd-k) is nagyon bejöttek, mert hasonló vonulatot képviseltek, meglátásom szerint. Azonban ezek a Podcast videók nem szerencsések. Szerény véleményem szerint túlságosan egysíkúak, sőt sajnos unalmasak. Nagyon hosszúak, és akárhogy próbálkozom, nem tudom 5 percnél tovább hallgatni az eszmefuttatást, mert már előre érzem, hogy másfél óra tömény szövegelés következik, ezért ki is kapcsolom az egészet. A legszomorúbb, hogy szeretnélek hallgatni/nézni, de ez a műfaj nekem nem felel meg. Elhiszem és megértem, hogy a jelenlegi életkörülményeid között nehéz lenne már állandóan játékokat és egyéb hosszú munkaórákkal járó videókat bemutatni. Továbbá megértem, hogy a Podcast-ekkel kevesebb a meló, mert csak felvenni kell és kész, már lehet is feltölteni. Lekövettem a nézettségeket és nagyjából tízszeres különbséget látok a nézettségben, a bemutató videóid javára. Szerintem ez beszédes. Természetesen nem elvárásokkal telve fogalmaztam meg ezt a levelet, csupán egy vélemény. Ugyanakkor remélem, hogy szaporodnak az olcsó DVD bemutatók, meg egyéb vicces dolgok. Belátom, hogy kevés időd van a munka és a magánélet mellet ezekre a dolgokra. Mindenesetre remélem, hogy lesz időd akár a későbbiekben is szórakoztató videók készítésére. Üdv (1990)

freddyD 2013.10.13. 08:05:41

@Quality Creed: Szia

Örülök konstruktív kritikádnak. Ami a 99 forintos filmbemutatókat illeti, több már nem lesz, mert iszonyatosan meguntam a Youtube szarságait ezekkel (mert már EZEKET is kifogásolja, holott teljesen beleillenek a "fai use" jogszabályba) és nem fogom kockáztatni, hogy megint töröljék csatornámat.

A podcast nyilván nem mindenkinek való. De egysíkúnak nem nevezném. Bevonjuk a hallgatókat is rovatainkkal, nem mondanám száraznak sem, mert ahhoz túl sokat hülyéskedünk.
Nekem mindig is a filmek voltak a szenvedélyem és nagyon élvezem a podcastezést róluk. Hogy kisebb nézettsége lesz, az teljesen várható volt, elvégre nem mindenki filmbuzi és vannak akik letöltik az adást mp3-ra. Még több is a nézettség, mint vártam. Sőt, egyre ismertebbek lettünk az idővel és nagyon örülök annak, hogy jóval értelmesebbek is a visszajelzések. Kevés az offolás,trollkodás, helyette nagyon kedves e-mailek sorát kapom, hogy mennyire tetszik nekik az adás és micsoda áldás egy ilyen egy hosszú úton.

Szerintem ha nem is szeretnéd végighallgatni, esetleg 1-1 filmnél ahol érdekel a véleményünk, belehallgathatnál annál a résznél, de ha nem, akkor nem. Nincs semmi baj ezzel

Mr. Schreck 2013.10.13. 10:14:06

@Quality Creed: Én ellentábor vagyok ehhez. 14 órás éjjeliőrködésnél sokkal szívesebben hallgatok filmbarátokat mint rádiót. Lehet hogy elvetemült kannibál vagyok de én 4-5 órát is elhallgatnék belőle. Sőt még a régebbieket is elő szoktam szedni. :D

Cucuminator 2013.10.13. 18:09:10

@Quality Creed: Én is az ellentábort képviselem. Jó hallgatni egy olyan műsort ahol nem kritikusok, hanem "közemberek" véleményét ismerjük meg. Jó hallani az ütköző véleményeket kulturált keretek között, néha úgy közbeszólnék, hogy a saját véleményemet is elmondjam az adott filmről, de sajnos ez persze nem lehetséges.
Engem általában az egész podcast nagyon leszokott kötni, ezáltal a Filmbarátok a legjobb útitárs bárhova tartok. Sokszor tűkön ülve várom a következőt, mert az előző 2.5 órát két nap alatt meghallgattam (,szerencsére meg van pár régebbi amit nem pótoltam még be).
Ha már építő kritikánál tartunk akkor esetleg nekem is lenne egy. Sokszor amikor a következő film jön soron akkor ugye el kell mesélni a rövid szinopszist. Sajnos azt vettem észre (főleg Gergőnél), hogy egynéhány film a feléig elmesélésre kerül, részletesen. Ilyenkor néha hosszú percekre meg kell válnom a fülhallgatómtól. Ez például a Tűzgyűrűnél volt nagyon zavaró, hiába nem egy nagy szám a történet, akkor sem akarok többet tudni annál, hogy: "Óriásszörnyek megtámadták a Földet, és az emberek Óriásrobotokat építettek ellenük". Szerintem ennyi pont elég lenne (egyébként Blacksheep csinálja nagyon jól ezeket a bevezetőket).

Na most megyek meghallgatni a podcastet.

BlackSheep89 · http://baaadmovies.blog.hu 2013.10.13. 18:09:30

Na, örülök hogy tetszett a Rush!
Hunt nekem nem tűnt sokkal negatívabbnak, maximum az életmódja, életstílusa miatt volt kezdetben unszimpatikusabb, mint Lauda (akit szintén nem kellett félteni, ha kicsinyes patkánykodásról volt szó). A Halivúdiasodás jogos, de szerintem nem zavaró, elvégre a sportfilmeknek ez már majdhogynem velejárója.

freddyD 2013.10.13. 18:13:18

@BlackSheep89: Szerintem Hunt egészen az incidensig meglehetősen öntelt és bunkó figurának volt beállítva. Utána már egyenrangúak lettek, de addig Lauda mindenképpen szerethetőbb volt, introvertált stílusa ellenére. Egy gerinces/egyenes ember volt

Sakktanár 2013.10.14. 07:26:35

@Quality Creed: Annak semmi értelme, ha csak elindítod a podcast-et youtube-on, és úgy hallgatod a gép előtt, mintha egy RPCJ videót néznél. A podcast lényege pont az, hogy csak két érzékszervedre hat, a füledre és a tudatodra. A szemeddel, lábaddal, kezeddel szabadon csinálhatsz bármit közben. Ajánlom hosszú séták, utazások, főzés, rajzolás, csendesebb fizikai munkák (pl festés) közben hallgatni.

CsakNorrisz 2013.10.14. 15:54:31

@freddyD te tudtad mi lesz a Rush vége vagy ugyanúgy mint én, nem? Más. A Lurdy 25-i horrorestjére tervezi valaki hogy elmegy?

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.10.14. 19:17:06

@freddyD: Nem haragszom Freddy, hisz nem tudhattad, hogy ez lesz. :D

freddyD 2013.10.14. 19:18:39

@CsakNorrisz: Nem tudtam. Direkt nem olvastam el előre. Laudás korszak még jóval arrébb volt, Huntról sem tudtam sokat. Én csak a 80-as évek legvégétől kezdtem el nézni a Forma 1-et

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.10.15. 16:07:36

Gergő: mi történt Jamie Foxxal hogy ott lebeg a szemed előtt? Nem tűnt még fel hogy az utolsó fűszál jobb és emlékezetesebb volt a Djangoban mint a főszereplő? Mellesleg nem is értem hogy jön ez ide, azért mert mi januárban láttuk az még tavalyi film.

szerintem nem baj ha hosszúak a podcastek, és a szövegelés? hát ez ilyen, én már előre várom, mindig van egy kellemes 2 órám (FreddyD te honnét veszed ezeket a kiejtéseket? valami rémes "Szop Sztop" "Neteli Portmen" "Neoimi Watsz" "Kilian mörfi" jó ez Zoly volt de akkor is.

Tök meglepő, hogy pont Zolynak jött be az Amikor a farok csóválja, piros pont neki.

Gravity - hát gyakorlatilag azt csináltátok amit mindenki más. Ezért találták ki a mozit, nem láttam ilyen jó 3D-t aaaa... a Jack Ass 3 óta. (annak micsoda jó 3D-je lehetett) talán mert nem is néztek 3D-t, ha elmentetek volna az Ózra, vagy a Jurassic Parkra akkor láttatok volna idén is jó 3D-t.

a 4DX már megint kapja az oltást olyanoktól akik nem is ültek benne - azóta leteszteltem, és a Gravityt leginkább ott néztem volna meg, "kiszívják a levegőt"? jah nem hinném, de a mozgás biztos sokat dobott volna hozzá - szerintem ez a film egyáltalán nem olyan nagy truváj mint az Avatar - amiben kevesebb robbanás volt mint mint eben, úgyhogy éppen robbanásokkal operált - és most megy az IMAXban az Hubble, régebben meg volt az Űrállomás, hagy ne essek már orra Cuarón előtt, akitől az Ember gyermeke se tetszett

Hajsza a Győzelemért - én nem érzetem Huntot köcsögnek Ilyen az akinek bejön az élet, aki ügyes is valamiben, aki 5000!!!! nőt megfektetett. Valamit csak tudhatott. Sőt még finomítottak rajta, mert a házassága ennél sokkal szarabb volt, seggrészeg volt az esküvőn, és Burton még levelet is írt neki, hogy fizeti a válást, meg mindent csak írja alá a papírokat, dehogy ment ő visszaszerezni a nőjét. Lauda ellenben egy gyógyegér volt, és ő is arrogáns, bunkó, egyáltalán nem egy "egyenes, jellemes" hülyét tudnék kapni egy ilyen embertől akár munkahelyen, akárhol máshol.

Sakktanár 2013.10.17. 06:26:19

Épp most láttam egy Family Guy részt, amiben pont a Csodás Álmok Jönnek-et fikázták le rendesen.

indavideo.hu/video/Family_Guy_8evad_4resz_HunDub?utm_source=flash&utm_medium=watchoninda&utm_campaign=videoplayer

Ha valakit érdekel (1:30-tól)

freddyD 2013.10.17. 06:28:34

@Sakktanár: Hmm, nem tudom mi a bajuk a filmmel
süti beállítások módosítása