HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Múlt héten elkészítettem ezt a kis élménybeszámolót, de elfelejtettem feltölteni.
Sokat akartam filmezni, de szinte csak teljesen használhatatlan felvételeket tudtam készíteni, mert akkora tömeg volt (és nem igazán voltak figyelemmel a kamerás manusra).

Mindenesetre a következő trilógiás vetítés november 9-én van a Corvinban, ahol 12:30-tól a Keresztapákat lehet megcsodálni!

 

Címkék: projekt filmbarátok podcast

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr995596113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nonomo 2013.10.24. 06:33:48

Hú, most már sajnálom, hogy nem mentem el, pedig nagy rajongója vagyok a trilógiának. Javítsatok ki, lehet, hogy rosszul tudom, de mintha a 2. és a 3. rész együtt lett volna forgatva, szóval elvileg nem kéne izzadtság szagúnak lennie.

Sir David Bówli 2013.10.24. 17:47:44

Csatlakozom Freddyhez, óriási élmény volt, nagy kár lett volna kihagyni. Tényleg őrült különbség volt a vászon, láttam legalább harmincszor már a trilógiát, de egy csomó részletet csak most vettem észre, eddig soha. Az az előnye is megvolt annak, hogy először láttam felirattal, hogy pár szóvicc kiderült, mi volt eredetiben, mert a szinkronosban magyarra lefordíthatatlan volt (free Pepsi - cukormentes Pepsi, "végzetem - négyzetem" - "destiny - density" stb.).

Dokit láttam, a szépséghibája az volt a mutatványnak, hogy egy kifejezetten kövérkés illető bújt Doki bőrébe, aki nagyon elütött a szikár Christophet Lloydtól, de azért aranyos ötlet volt. :-D

Nem csak a harmadikra lett brutál fülledt meleg, már az első film előtt leizzadtunk, mint kurva a templomban. Igaz, mi leghátul ültünk, szóval lehet, hogy elöl-lejjebb nem volt olyan rohadás meleg, de hátul-fent iszonyatosan. Sebaj, ennyi belefér! :-)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2013.10.26. 09:40:27

na látod FreddyD ugyanilyen nagy élmény egy mozimaraton is - ami még ennél is jobban megéri

amúgy az egyik nappaliban kifeszítesz egy lepedőt, veszel egy projectort és nézheted baromi nagy vásznon a Vissza a Jövőbe trilógiát

a hangokkal meg leginkább az volt a gáz, hogy nem az eredeti szinkron szólt...

nagymate17 2013.10.30. 18:34:48

hát ha tudtam volna,akkor biztos elmegyek,de sehol se láttam ilyent,hogy lenne :( pedig ez a kedvenc trilógiám,és szerintem minden idők legjobbja is,főleg ha belegondolunk,hogy mikor készült. egyszerűen nem tudom megunni.

hunGABE 2013.10.31. 06:27:34

Meg tudná valaki mondani ,hogy honnan lehet megtudni h milyen filmek lesznek és mikor?

bioLarzen 2013.10.31. 18:39:27

@hunGABE:
est.hu, port.hu, index... és még egy csomó másik weboldalon találsz moziműsorokat, ajánlókat.

bio

hunGABE 2013.11.01. 18:57:37

@bioLarzen: De ott nincsenek fenn ezek az események. A corvin honlapon találtam infót de ott is csak a legközelebbit mondják meg és azt is csak éppen előtte. Nekem olyan lista kéne ahol leírják ,h mikor milyen régi filmeket hoznak be, ha egyáltalán létezik ilyen.

freddyD 2013.11.01. 18:59:22

@hunGABE: Corvin mozi facebook oldalát érdemes figyelni, azon belül is az "Események" fület.

Nem kell hozzá profil, hogy megnézhesd
süti beállítások módosítása