HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #40 (2013. November) 144 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

Téma:

-Éhezők Viadala: Futótűz

-Red 2

-Phillips kapitány

-Plasztik szerelem

-Kamatylista

-Hanna - Gyilkos természet

-Beetlejuice

-Pofa be

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (133 MB) 144 perc

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal: https://www.facebook.com/pages/Filmbar%C3%A1tok-Podcast/368050469923908

Csatolmányok:

 

 

Die Hard 3 alternatív befejezés (Norbi)



Bruce Willis bunkó interjúja

Chemical Brothers vidám dala a Hanna gonosz bérgyilkosáról

Címkék: filmbarátok podcast

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr35666082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Capowne 2013.11.29. 06:49:06

Én valahol azért megértem Bruce Willist, hogy lassan 60 éves fejjel, több évtizednyi színészkedés után tele van a töke a kötelező marketing körökből, és abból, hogy elvárják tőle, hogy a forgatáson kívül is minden vacak interjúnál színészkedjen. Ettől szerintem nem lesz rosszabb színész, csak őszintébb ember, ha egy interjún elmondja a valódi véleményét, ha már valaki megkérdezi...bár a vezetős vélemény talán kicsit sok volt tényleg, de igazából a stúdiónak nem kéne hagynia hogy ilyen interjú kikerüljön, ha úgy érzik hogy nem vet jó fényt a filmre.
Az adás egyébként most is nagyon jó lett, és szerintem remek ötlet ez a karácsonyi ajándék film ajánlás, kíváncsi vagyok hogy mi sül majd ki belőle :)

Alerstorm Pirate 2013.11.29. 06:49:21

Én továbbra is azt vallom, hogy Beetlejuice egy szórakoztató film (bár szerintem a rajzfilmsorozat valamennyivel jobb volt.)
A nevekkel konkrétan szerintem nincs olyan nagy gond, szerintem inkább csak kiejtésbeli különbségek vannak (és szerintem Beetlejuice inkább egy szó vicc vagy szójáték).
Amúgy Beetlejuice másik hangja Harsányi Gábor volt.

Sakktanár 2013.11.29. 06:49:33

Nincs is annál jobb, mint karácsonykor Bud Spencert nézni :D
Amúgy most figyeltem csak fel rá, hogy az outro-ba még Zoly szerepel, kicsit olyan mint a sorozatoknál egy, még éppen lezáratlan évad outro-ja (ha van olyan)
Bár akár benne is maradhat, egy örökös megemlékezés

algi 2013.11.30. 05:53:59

Az Éhezők viadala az új kedvenc filmsorozatom. Végre egy monumentális trilógia, ami nem a monomítoszt veszi alapul, mint a Star Wars vagy a Mátrix, hanem valós problémákra világít rá.

A legnagyobb arculcsapás számomra az a felismerés volt, hogy a Futótűz azt üzeni: lehetek én a legliberálisabb szegénypárti, nagyvárosi internetező létemre a legtöbb amit tehetek, hogy olyan leszek, mint Effie.

Bandi bá' 2013.11.30. 06:19:43

Valaki körvonalazná csak egy mondatban, miért volt Willis bunkó az interjúban? Mert angolt sajnos sosem tanultam...

Sanosuke 2013.12.01. 15:22:59

A dh 3 alternatív befejezése nekem nem tetszik.
olyan semmilyen.

Sanosuke 2013.12.01. 15:23:07

@Capowneén nem.
ennyi millió dollárért ne sírjon a szája
de senki nem tart pisztolyt a hülye kopasz fejéhez, hogy vállalja el .

az utóbbi 6-8-10 évben meg alig volt jó filmje.
már rég a dvd piacon kéne lennie.

algi 2013.12.01. 20:25:15

Oláh Ibolyának elnézem, hogy szar szerződést írt alá a Casting mindenhez (vagy talán még a tehetségkutatóhoz), mert neki az volt az első ilyen szerződés. De ha Bruce Willis nem akar marketingezni, akkor nem fog marketingezni.

Hollywoodban sztárrendszer működik egy filmre akkor adnak pénzt, ha a forgatókönyvre rábólintott egy nagy név. Nem a rendezők válogatnak a sztárok közül, a sztárok válogatják, hogy melyik film készüljön el. Innentől kezdve ha a szerződés előírja, akkor ez a munka része.

algi 2013.12.01. 20:30:53

PS. Az még rosszabb, amikor nem a marketinget, hanem a filmet szúrják el. Ld. youtu.be/A-MbVag2fn8?t=10m

zso_cso 2013.12.02. 06:18:22

Hanna:Nekem nagyon unalmas volt ez a film. Az az 1-2 verekedés nem menti meg. Mintha a rendező nem tudta volna eldönteni, hogy müvész filmet akar vagy akciót. Az alapötlet nem volt rossz, de nagyon lassú és erőltett a film.

Éhezők Viala: Érdekes, hogy amit kiemeltek pozitivumként az első résznél nekem pont az nem tetszett. Én agybajt kaptam a giccses diszletektől és a ripacs játéktól. Épp ezért nem is érdekel a második rész.
süti beállítások módosítása