HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #46 (2014. Február) 145 perc

 

Beszélgetnek: Blacksheep, Gergő, freddyD

 

Téma:

 

-Mielőtt meghaltam (Dallas Buyers Club)

-Nebraska

-Jégvarázs

-Betolakodók

-Oscar 2014

 

 

 

A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (132 MB) 145 perc

 

 

Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

 

Facebook oldal

 

Csatolmányok:

Freddy Oscar liveblogolása március 3 hajnalán

http://blogolkodom.blog.hu

Címkék: filmbarátok podcast

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr435836460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

!Márk! · http://smokingbarrels.blog.hu 2014.03.01. 06:48:23

Én sem tudom ki az a Ricky Gervais. :D

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2014.03.01. 15:51:27

A jelöltekkel kapcsolatban körülbelül egy véleményen (inkább 12 év mint American Hustle, de még inkább Dallas) vagyok veletek. Annyit azért hozzátennék, hogy, bár a Nebraska képi világa sokkal minimalistább mint a (kiváló látványú) Nagymester vagy Gravitáció de megérdemelten van jelen, nem mert csak fekete fehér. Az Inside Llewyn Davies is és az nem fekete fehér film. Persze mindenki hibázik, meg nem egy térben vagytok és gondolom egyszerre veszitek fel a műsort, de azért az ilyen tényszerű tévedésekre (volt még egy két kisebb ilyen) illik odafigyelni.

Az meg lehet, hogy csak nekem volt fura (mert személyes kedvencem), hogy Roger Deakins operatört (idén a Prisoners-t csinálta) aki idén kapta a 11-ik jelölését, de még sosem nyert és valószínűleg idén sem fog, említést sem kapott :(. Nyilván mind a Nagymester mind a Gravitácíó sokkal látványosabb film mint a Prisoners (sőt szerintem most a másik kettő is jobb) de már kicseszettül megérdemelné a díjat (nyilván a Gravity fényképésze is, hiszen az Ember gyermeke is kiváló volt ilyen téren) mert azért nem semmi filmek vannak már mögötte.

Viszont a Rush mellőzése nekem is fáj, szinte bárhova befért volna (film, főszereplő, zene, vágás...). Az Oblivion zenéjét is simán lehetett volna jelölni, de azt a filmet még technikai kategóriákba is beraktam volna ( a hang remek volt benne, pedig erre ritkán figyelek fel, és az effektek is kiválóak voltak benne, csak úgy mint a Pacific Rim aminek ott kéne lennie abban a kategóriában).

vazzegabi 2014.03.02. 10:38:17

Én itt leszek holnap, eddig is remek volt a hangulat mindig itt a blogon :) Remélem leszünk páran, mert eddig nem láttam, hogy írta volna valaki, hogy itt lesz.
süti beállítások módosítása