HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Filmbarátok Podcast #73 (2015. Május) 197 perc

Beszélgetnek: Blacksheep, Zoly, Gergő, freddyD

Téma:

-Bosszúállók: Ultron kora (00:24:13)
-A cipőbűvölő (01:22:32)
-Kéjlak
-Indiana Jones és a kristálykoponya királysága
-Ne bántsátok a feketerigót
-Annie Hall
-A Vihar kapujában
-Hasadás (SPOILERES résszel is)


A felvétel itt letölthető mp3 formátumban (179 MB) 197 perc


Honlap ahol rákereshetsz a kibeszélt filmekre: http://filmbaratok.blog.hu/

Facebook oldal

Címkék: filmbarátok podcast

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr57459740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rico69 2015.05.14. 19:43:53

Utálom a you tube-ot. Reggel óta nézegetem, frissitgetem, de nem irta ki, hogy fent van az új podcast. Még jó hogy idekattintottam,neki is állok, úgyis idegi alapon vagyok.:)

Habbobitas 2015.05.15. 00:50:36

Én láttam a hasadást még 2012 végén valamikor. Nekem igazából csak annyi volt a filmmel a kifogásom, hogy egytől egyig minDen karakter egy faszkalap volt. Csinált bárki is pozitív dolgot a film alatt? Nem. Mindenki mindenkinek keresztbetett. Igazából nem utálom ezt a filmet. Egyszer jó volt, többször nem nézném meg.

m.youtube.com/watch?v=Xx13eG4DzJQ

A Roboraptor podcastben pozitívan nyilatkoznak a filmről.

Rico69 2015.05.15. 02:04:16

Szamurájok vivása (meg a csaj szemöldöke)
Szemöldökre nem tudok mit mondani, azt hittem, hogy ki van festve a csaj, mint a gésák, ott nyilván valami japán szépségidea mentén haladnak, de ez fura volt. Attól lehet hogy történelmi dolog.

Na, a szamuráj kasztról azért nem árt tudni, hogy baromi széles spektruma volt, a sóguntól a róninokig.
A kard meg ugyanannyira jelkép, mint fegyver. Ez a gyakorlatban azt jelenthette, hogy egy nemesi család sarja lehetett vivómester, olyan karddal, ami 6 falut ért, a lódobogás meg valami rozsdás karddal rohangált, ahhoz is sötét volt mint az éjszaka. Lehetett forditva, mint japán legnagyobb vivója, aki leggyakrabban rónin volt a könyvét mégis oktatták West Pointon.xx párbajban vett rész meg vagy 3 háborúban, mégse győzte le soha senki.
Nyilván azért a vivómesterek a gazdagabb urak udvartartásához tartoztak, igy valószinűleg egy darabig felfelé haladva egyre jobban vivtak, a sima talpas szamuráj meg lehet hogy jó volt lándzsával, ha menni kellett. Szóval lehet, hogy két nyomi, akik közül valószinűleg egy sem volt a zenből kialakult szamuráj hitvallás csúcsán, hasonló módon kalimpáljon, miközben a suna les azzal az emberiségellenes szemöldökével a szaparu-micsini ha bokor mögül :P
Amit tudok Kuroszaváról, ahogy BSheep is mondja, ő direkt ábrázolta, úgy tudom, emberinek az egyébbként filmekben elemelt hősöknek bemutatott harcosokat.
Nyilván egy harc, párbaj, inkább Kuroszavához közelit, mint a ken jutsu bemutatókhoz, de az is igaz, a legtöbb japán film valami legendás nagy szamuráj, legendás nagy tettéről szól.
Az hülyén nézne ki, ha Yagju Munanori seggre esne mint Potrien őrmester, miközben kirántja a katanását. :)

Indiana Jones. Én is mindig elmondom ha szóba kerül, hogy nem Harrison Ford miatt lett csalódás, ő jól hozta az Indy feelinget. A raktáras üldözés pld OK.

Ha szamuráj dolog. ajánlanék egy filmet (ha nincs benne a népakaratban és innen is elfogadod)
Egy viszonylag új film, igazából trilógia, de az első, amit ajánlok, önállóan nézhető, van lezárása.
Tulajdonképpen egy manga (?) rajzfilm élőszereplős változata, egészen pergős akció kalandfilmmé varázsolva. Szerintem minimum amerikai szintű a fényképezése, meg a rendezés, van benne jellegzetes japáni dolog, de fogyasztható európaiaknak is- nemcsak manga(?) rajongóknak.*
Igazából csak a főszereplő srác neve lebegős, elmagyarázzák ugyan miért van vagy 3 neve (egy sima, egy amikor hülyének tetteti magát, egy meg olyan mint a Fedák Sári, mikor meghallja valaki, egyből becsokizik)

A címe Rurouni Kenshin: Meiji Kenkaku Roman Tan
Imdb cim: www.imdb.com/title/tt1979319/?ref_=ttpl_pl_tt

Trailer: www.youtube.com/watch?v=xaIr9m3hb0A

Van magyar felirattal belőle a neten.

Sokat segitene, ha tudnám mi a manga :P
Rajzfilm ?:

Mr. Schreck 2015.05.15. 16:21:42

A Hét szamuráj után kedvet kaptam a Kurosawa filmekhez, a Vihar kapujában nem volt szerintem annyira szerencsés választás első filmnek. A Véres Trón, Yojimbo, vagy az Élni emlékezetesebbek. A Káosz már nekem is nagyon színpadias volt.

Engem a Mist sokkal jobban feldühített mint a Hasadás, de még így is elég rossz film volt. Imdb-n egyébként lehet válogatni a 8-10 pontos értékelések között. :D

Off: Nem tudja valaki hogy a bécsi mozikban vannak-e angol nyelvű vetítések?

FaKe.beL1eVe 2015.05.17. 18:56:53

Ha Blacksheep és Gergő nagyon akarja látni Scarlett Johansson-t kevesebb ruhában vagy lehetőleg semennyiben, akkor az Under the Skin az ő filmjük. Bár szerintem nem nagyon éri meg végigülni emiatt ezt a 'hardcore művész-sci-fit', de hátha nekik bejön. :)

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2015.05.23. 21:50:56

Na túléltem ezt is :D

kezdem a végével

filmbook.blog.hu/2015/01/06/hasadas_973

itt írok a Hasadásról, alapvetően nekem is az volt a problémám a filmmel mint nektek, hogy ÉN biztos nem ilyen idiótán viselkedenék, és ez basztatott titeket is, hogy idegesítőek voltak a karakterek

nagyon bele akartok mászni akkor a Filmkatalóguson szopkodják ezt a filmet rendesen, kaptam én is az oltást érte, hogy mit értetlenkedek, pedig szerintem is többet ki lehetett volna hozni ebből az alaphelyzetből

az viszont ahogy készült a film szerintem érdekes, és gyorsan hozzá is tenném, hogy az UNRATED verzió több mindent megmagyaráz, szerintem ti a sima verziót néztétek

a gondnok pl azért lett ilyen embergyűlölő mert valami tűzoltó volt, és elvesztette a családját miközben másokat mentett, és megkeseredett, egyébként tényleg készült az atomtámadásra, szal ezért volt a bunkere ennyire felkészült, csak nem rágnak mindent a néző szájába, inkább utalásokból kell a háttérinfót összeszedni

vagy a kinti csávók, ők is azért vitték el a gyereket, mert őt még meg lehetett menteni, a többiek már mind fertőzöttek voltak kvivétel nélkül, azért is hegesztették rájuk az ajtót

Ugyanakkor gondolkozzatok el rajta, hogy ha ez a film ennyire megdolgoztatta az agyatokat, meg az érzelmi világotokat is, akkor azért annyira szar mégsem volt :D

Gergő Annie Hall totális félreértelmezéséhez szólni se akarok. Annyit olvastam már Annie Hallról, de egész konkrétan most hallottam azt, hogy a a főszereplő lenne a ludas mindenben, és antipatikus, és a többi hülyeség amit sikerült kiböfögnie. tartok tőle, hogy majd ha egyszer talál magának egy lány lényt, akkor kicsit átértékeli Woody filmjeit, mert kevés ember tud úgy a szerelemről, kapcsolatokról beszélni értelmiségi szinteken ahogy zsidó barátunk.

Indiana Jones témában - hát komolyan mondom éppen meg akartam dicsérni Zolyt, hogy egyetértek vele, mert a terminator vigyorgása az tényleg határszar, Camron a világ legfosabb rendezője ha vágásról van szó, a T2-őt sikerült totál elbarmolnia, és lényegében az ASliensben is inkább érdekesség a rendezői változat, az eredeti jóval feszesebb volt.

De ezek után, hogy ilyen bszöme barom módjára bejelenti, hogy neki elég volt a Frigyláda... noooooooooooooooooooooooormális? Komolyan mondom, soha nem tudom eldönteni melyik a jobb, az első vagy a harmadik rész, általában mindig éppen amelyiket nézem.

A második rész valóban gyengébb, DE még az is köröket ver MINDEN kalandfilmre amit 1990 óta csináltak (talán csak a Múmiára nem) az a csillés üldözés, a film eleje ahogy Sanghajban kergetőznek, az a gyomorforgató vacsora :D - Gergő meg ne szólaljál, azok után hogy nem érted az Annie Hallt.

Sőt vannak olyanok, akik szerint meg pont az a legjobb rész, mert annyira sötét és komor, hogy emiatt emelkedik ki (bár nem értek velük egyet :D). Alapvetően a második rész McGuffinja se valami szerencsés, európai embernek semmit nem mond, a Frigyládával, vagy a Szent Grállal ellentétben - ahogy a Kristálykoponya is egy baromság, ezt sikerült találni 20 év alatt?

Hogy transzportálnák őket, valahova az űrök közötti űrbe :D A Nuke the Fridge jelenet nekem nagyon tetszett még úgyis, hogy az is töménytelen baromság. Shia LeBeauf szerintem kifejezetten jó volt, nem a színészekkel volt itt a gond, hanem Lucassal, a forgatókönyvvel, meg talán kicsit Spigiboyyal is.

De ha még nem is tetszene. Azért nem megnézni, mert elég neki egy rész a karakterből? Ilyen béna érvelést se hallottam még, pláne azok után nem, hogy mindenféle szarra meg beül a moziba, és pazarolja a drága idejét az életéből, ami mint tudjuk véges.

Szóval Zolykám tűzés Jones 2-3-at nézni.

Capowne 2015.05.30. 00:48:35

Nem hittem nektek a Hasadás című filmmel kapcsolatban. Az alap setup, meg az egész elképzelés papíron majdnem mindent tartalmaz amit szoktam szeretni egy ilyen jellegű filmben. Szóval mondom ezek a filmbarátok biztos pancserek, és be is szereztem a filmet. Ma jutottam oda hogy meg is tudtam nézni és alig találok szavakat. Maradjunk annyiban, hogy legközelebb kétszer is meggondolom mielött dacolni kezdek veletek :D . Ebben a filmben tényleg mindenki kretén. De komolyan ahogy mondtátok is, egyből az összes karakter bunkózik, ordibál, és ahelyett hogy kurva hálásak lennének, felnőtt fejjel lázonganak hogy "de engedjél ki mert megbánod". agyam eldobom hogy lehet ilyen tirpák pöcs karaktereket megírni. Még ha úgy kezdődött volna, hogy legalább pár hétig normálisan viselkednek, és csak a végére kattannak be, akkor azt mondom jó, a bezártság teszi stb de így...

Kicsi spoiler: Nálam egyébként ott gurult el végleg a gyógyszer, amikor a végénél azon megy a dráma, hogy nem tudja meghúzni a ravaszt az a puhapöcsü, és aztán végül lelövi az egyetlen személyt, aki még nem akarta kicsinálni... aztán még ha ez nem lenne elég, újra eljátszák hogy "lődd szét a fejét, de jaj nemtudom meghúzni a ravaszt merthát emberölés" miután kb halálra erőszakolta ugyan ez a karakter azt az elmeroggyant nőt, akinek elvitték a lányát. a legvégén meg kb mintha még jól arcon is köpött volna a rendező. szánalmas film volt.

freddyD 2015.05.30. 06:36:21

@Capowne: :D

Igen, amit spoileres résznél leirtál, az teljesen helytálló. Én sem hittem volna, hogy ilyen szar lesz a film,de ahogy telt a film, egyre inkább beláttam, hogy ennyi kreténséget már képtelen vagyok elnézni
süti beállítások módosítása