HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Most néztem éppen a hatodik (és szerintem legjobb) Star Wars epizódot (Jedi visszatér) és rögtön három olyan jelenet is volt, ahol képtelen voltam a filmben zajló részre összpontosítani, mert eszembe jutottak azok a vicces videók, ahol ezeket a jeleneteket felhasználták és így már-már elveszett annak a jelenetnek a méltósága :D

Nem akarom, hogy veletek is ez legyen, úgyhogy a lapozás után csak saját felelősségre (spoileres is, bár kétlem, hogy valaki ne látta volna ezt a filmet) 

 A film legdrámaibb jelenete (igen, még a nem felálló teddimackónál is meghatóbb!), amikor Vader az önkéntes halált választja, csak hadd lássa egyszer Luke-ot a saját szemével. Erre min kezdek el röhögni? Hát persze hogy ezen...

Aztán Han félreérti Leia és Luke kapcsolatát. Mi villant be egyből az agyamba? Még jó hogy ez...

Az azóta agyonhasznált "It's a trap" részletet akkor meg sem említem

 

 

Címkék: film elmélkedés

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr923115346

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gollam6 (törölt) 2011.07.31. 22:18:24

www.youtube.com/watch?v=3eZBevXohCI

nem kötözködni akarok, de itt az eredeti, és ennek jobb a minősége :)

freddyD 2011.07.31. 22:23:33

@Gollam6: Kösz, cseréltem. Hirtelenjében ezt találtam

csico 2011.07.31. 22:40:17

Engedd meg freddyD, hogy személyes kedvencemet figyelmedbe ajánljam, igaz ez az első részből való..
www.youtube.com/watch?v=EK-oJJaMjoM

algi 2011.07.31. 22:42:10

Szerintem nemcsak a Jedi visszatér a legjobb Star Wars film, hanem a Star Wars filmzene teljes repertoárjából a legszebb momentum akkor szól, amikor Luke dühében Vaderre támad. Az a téma egyszerűen gyönyörű, és talán egyetlen egyszer hangzik el az egész franchise-ban. (Talán John Williams nem akarja megszentségteleníteni a művének legszentebb részét?) Gyakran elérzékenyülök annál a résznél, mint a nők a romantikus filmeken.

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2011.07.31. 23:29:49

Több embert (nőneműek) is ismerek, aki NEM LÁTTA!!! Szerintem szégyen. Alapmű. Aki nem látta, az nem ember.

Galzra 2011.07.31. 23:45:18

Na jó, lehet hogy hülye vagyok de én a harmadiknál nem értem a poént.

Az első kettő hatalmas
Szétröhögtem magam rajta :D

Lehet hogy a 3. is az csak nem értek angolul :D

Mick Kramer · www.youmustread.blog.hu 2011.08.01. 00:40:57

Ezeket most láttam először. Az elsőn felsírtam! :D

adam-in 2011.08.01. 03:28:24

Hehe. Nálam ugyanez a helyzet, csak a "Mátrix"-szal, mi után megnéztem a "Vektor" című paródiáját. Aki nem ismeri, annak ajánlom figyelmébe, de szigorúan csak az eredeti film megnézése után.

freddyD 2011.08.01. 07:06:46

@Galzra: Harmadiknál azt mondja, hogy "Ez egy csapda!". Csomó más videós, amikor adódik egy ilyen csapdás
alkalom, előszeretettel felhasználja ezt a részt

Elektro 2011.08.01. 11:33:22

Hívjatok műveletlennek de SW paródiákat sosem láttam/néztem. Eszembe se jutott, hogy van aki ebből viccet tud faragni :D

Clois 2011.08.01. 11:41:41

@DarkPrince07:
Régen én is így gondoltam,de szerintem a lányoknál/nőknél ez nem akkora probléma mivel ez egy sc-fi film és a átlagban a nők (tisztelet a kivételnek) annyira nem szeretik az efajta filmeket. :)

NightAssassin13 2011.08.01. 12:19:54

Én mindet ismertem :D Nem tudja valaki, honnan van az a hangeffekt a 2. videóból? Már régóta keresem :D

freddyD 2011.08.01. 12:24:30

@NightAssassin13: Ha jól emlékszem, a 'Quincy' című sorozatnak a zenéje. De tuti, hogy valami 70-es, 80-as évekbeli krimisorozatnak a zenéje.

freddyD 2011.08.01. 12:36:04

@NightAssassin13: Javítom, szerintem innen van a zenéje
en.wikipedia.org/wiki/Ironside_(TV_series)

Munkahelyről nem tudom leellenőrizni, úgyhogy emlékeim alapján írom

HunPaladin 2011.08.01. 12:44:32

Aki még szeretne ilyeneket nézegetni, azoknak linkelek egy 10 csomagot: www.youtube.com/watch?v=VG4OWiBpz4g
A készítő többi videóját is érdemes megnézni

blady 2011.08.01. 13:41:13

@freddyD: én ezt a hangeffektet kill billben hallottam először :D
amúgy Elektroval értek egyet:D

Hamilla,Khear 2011.08.01. 18:47:02

lehet hogy szégyen de én nem szeretem a paródiákat. én hatalmas star wars rajongó vagyok,ezért nekem az összes film tetszett meik jobban meik kevésbé.

veterán33 2011.08.01. 19:42:50

Már el is felejtetem milyen volt Vader eredeti arca a digitális felújítás után.De arra emlékszem hogy milyen ijesztő volt először amikor néztem az eredeti befejezést.De ez a fel újított változat meg már egyáltalán nem ijesztő. Mindig is kíváncsi voltam mit szóltak a rajongók a maszk változtatáshoz?

Gaben No.1 2011.08.02. 21:20:34

Szerintem a magyar szinkronban sokkal jellegzetesebb az "Ez csapda!" :)

Amúgy kedvencem a Baljós árnyakból kivágott rész magyar szinkronparódiája: www.youtube.com/watch?v=JfL5c_3WYEM
ezen mindig sírva röhögök XD

nemecsek ernő áruló 2011.08.06. 20:52:55

Szerintem a Birodalom visszavág jobb, de ezen nem fogunk összeveszni. :)

BoKK 2011.08.11. 04:05:19

Én a Remény Rabjaival vagyok így egy Family Guy rész miatt. A filmen majd nem többet röhögtem mint magán a FG epizódon:D

algi 2011.08.11. 05:42:03

Egyébként ez lett a sorsa a Három nővér c. Csehov darabnak is. Olyan jó lett a paródia, hogy az eredeti darabot is szétröhögte a közönség. Egyébként nem kell ismerni az eredetit, akinek kötelező olvasmány volt orosz irodalom, az tökéletesen át tudja érezni, miről is van szó:

youtu.be/DmYSl0XwSk4

Cervantes444 2011.08.11. 09:44:41

@algi: Én alapjáraton nem szeretem Csehov műveit (pontosítsunk: a drámáit, mert a novellái tényleg nagyon jók) a Három nővér meg kifejezetten dühített. Amióta viszont ismerem a paródiát, csak egy kellemes mosoly hagyja el a számat :D
süti beállítások módosítása