HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Jobb ha csak akkor hallgatod meg, ha már túl vagy a 48. adáson

 

Címkék: filmbarátok podcast

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr205920213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alerstorm Pirate 2014.04.04. 21:48:27

Ez annyira gonosz dolog volt. Ilyet még a barátnőmmel sem csinálnék, pedig tudna mesélni.

el_zalto 2014.04.05. 06:21:44

a LáthatanMan filmet elhittem, mert tök jó filmsztorit dobtatok össze de a többit nem vettem be

Cs@tLós 2014.04.05. 19:43:44

Azt bevettem simán, hogy Blacksheep kiborult, mindig mondja, hogy nem jó szinész, pedig sztem ügyes volt, freddy meg Gergő egyértelmű volt, hogy kamuznak, de azt hittem, hogy Blacksheep nincs beavatva XD
A láthatatMan-nak utána se néztem, mert gyanús volt, hogy sosem hallottam róla, azért ezt nem tartottam valószínűnek XD

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2014.04.07. 07:40:41

@Cs@tLós: hát sokat kell még tanulnod fiam -.-
süti beállítások módosítása