HTML

Blogolkodom, tehát vagyok

Ami eszembe jut, időhatárok, elvárások nélkül E-mail címem: rosszpcjatekok@gmail.com

Firka

Friss topikok

Címkék

Valahogy így kell a marketingnek működni :D Terry Crews (A Feláldozhatók egyik tagja) izomstimulátorok segítségével zenél, bár egy idő után szerintem a CGI rásegít, de lényegtelen.

Azonban a videó végén mi is zenélhetünk vele a billentyűzet gombjaival és rögzíteni is lehet. El lehet vele baromkodni, az biztos :)

Címkék: vicces

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogolkodom.blog.hu/api/trackback/id/tr714742407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AlienHUN · http://szabadperc.blog.hu/ 2012.08.30. 19:26:40

Mindig is sejtettem, hogy ez a pali nem 100-as, de most már tényleg nem lehet meggyőzni az ellenkezőjéről :D Az előző Old Spices reklámokban is nagyon nagy figura. Ez a billentyűzetes dolog amúgy komoly? Nekem nem csinál semmit:D

freddyD 2012.08.30. 19:28:33

@AlienHUN: A lovas reklámban szerintem nem Terry Crews volt benne.

Meg kell várnod, míg betölti azt az interaktív részt, majd dumál neked, hogy "mi van? Csinálj már valamit".
Számokkal ad ritmusokat, a többivel mindenféle marhaságot lehet aktiválni

"ANIMALS!"

Végig kell próbálgatni

deminem 2012.08.30. 21:53:11

A hasizom-kockáival egész jól megy a Boci-boci tarka :D Ötletes reklám, az tény.

Levi`s22 2012.08.30. 21:53:35

Marketing én így szeretlek :D

Sakktanár 2012.08.30. 21:53:29

a számokkal lehet ritmusokat válaszani, és arra még külön nyomkodni is :D el lehet vele szórakozni, bár nekem van szintetizátorom, ami tele van ilyen funkcióval, de akinek nincs, az könnyen a gép előtt ragad

Sakktanár 2012.08.30. 21:53:24

hopp bocs, freddyD, nem olvastam el amit te írtál, az első 2 mondatunk ugyan az... na mindegy, ezt az üzenetet kimoderálhatod :D

bioLarzen 2012.08.31. 06:59:27

"bár egy idő után szerintem a CGI rásegít"

Amennyire tudom, már az elején is - de ettől még tényleg jó ötlet a reklám. Eredeti, és az a reklámoknál elég jó dolog.

bio

Blaine 2012.08.31. 18:10:39

Most látom,hogy már egy fél órája egy félmeztelen fekete fickóval játszom (Ez életem legégőbb mondata)amúgy tényleg eredeti reklámötlet.Ja és tudom,hogy a témához nincs köze de szerintem megtaláltam a hasonmásodat freddyD Középső sor balról az első upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/4b/Various_gas_masks_WWI.jpg

Balint_bacsi · http://energiaitaloka-z.blog.hu/ 2012.08.31. 18:11:22

@bioLarzen: Igen, az egész CGI, Terry fejét és testét is már renderelve látjuk.
süti beállítások módosítása